Vrolijk!
- Ravelijne
Re: Vrolijk!
Mmmmmmm, kent iemand hier de chocola van Willie's Cacao? Ze hadden het hier bij de groenteboer (!) en ik dacht, waarom niet. OMG Chocolategasm! Ik heb de gember & limoen en de melkchocolade met zeezout. ZO LEKKER!!! Beter dan Green & Blacks... 

- phedre
- Contacteer:
Vanmiddag nog heerlijk met de buurtjes in de tuin gezeten en daarna vanavond nog met buuf elk een fles wijn weggewerkt onder het genot van toastjes met lekker smeersels en goed gesprek en zo. Nog even en ik ga wennen aan de vrije weekenden!! Eens zien of ik mijn bed in de woonkamer vanavond ga inruilen voor mn waterbed boven of dat ik - mede door de drank - toch nog n avondje beneden ga slapen.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- eireann
- Site Admin
- phedre
- Contacteer:
mijn keuze is toch om voorzichtig richting waterbed te gaan:) na ruim n week is dat toch ook wel weer erg lekker om in mn eigen bed te slapen:) terusten!!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- skaoot
Eigen bedjes zijn fijm 
Ontdekking van gisteravond: de Tony Chocolonely melk karamel zeezout chocola is yum! Lekker stevig, crunchy zeezout en ik proef er daadwerkelijk wat van! Yay! Veel chocola is namelijk best meh dankzij anosmie.
Fijne ontdekking ^^

Ontdekking van gisteravond: de Tony Chocolonely melk karamel zeezout chocola is yum! Lekker stevig, crunchy zeezout en ik proef er daadwerkelijk wat van! Yay! Veel chocola is namelijk best meh dankzij anosmie.
Fijne ontdekking ^^
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- Mack
Een mooie afsluiting van de zomer.
Eerst een wandeling in het bos, inclusief verzamelen van kastanjes en beukennootjes.
Daarna thuis (na het regenbuitje) vuurtje stoken en daarboven aardappeltjes (uit eigen tuin), kastanjes en nootjes poffen.
Eerst een wandeling in het bos, inclusief verzamelen van kastanjes en beukennootjes.
Daarna thuis (na het regenbuitje) vuurtje stoken en daarboven aardappeltjes (uit eigen tuin), kastanjes en nootjes poffen.

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- Ravelijne
Oeh, dat klinkt goed!
- Peter^
- Contacteer:
- Mack
En toen lag er een pakje op de deurmat.
Stelletje lijpe lieverds. Ik hou van jullie!
Stelletje lijpe lieverds. Ik hou van jullie!

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- eireann
- Site Admin
- Daantje
- Contacteer:
- phedre
- Contacteer:
geniet er van!:)