reacties op contactadvertenties e.d.
- Crownless
Re: reacties op contact advertenties e.d.
@Peter: lol!
Wat een rare gast. Het is ook helemaal niet flatteus om over jezelf te zeggen dat je zo lang single bent. Bizar.
Wat een rare gast. Het is ook helemaal niet flatteus om over jezelf te zeggen dat je zo lang single bent. Bizar.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- JJV
* grinnik *
een man zoeken waar ze 'mee kan praten'
vervolgens zelf niet uit r woorden kunnen komen..
en dat eiiiiiigenlijk juist weer een goed ding vinden.
vrouwen....
je zou je toch knuffelen af en toe
een man zoeken waar ze 'mee kan praten'
vervolgens zelf niet uit r woorden kunnen komen..
en dat eiiiiiigenlijk juist weer een goed ding vinden.
vrouwen....

~\v/~
- kitten
Heeft iemand je dit gestuurd als versierpoging? 

Ik dacht bij "Mijnheer LM" eigenlijk aan iemand anders...
- kitten
- kitten

beste thisiskitten, ik ben <naam> 37 jaar woon in denbosch all 15 jaar, ik ben getrouwd met [mod edit] 2 jaar zij woont samen met vrouw, zij is nu all 2 jaar in nederland.... wij zijn uit irak afkomst....ik ben sinds mijn 18e heb zin dat in de toekomst mijn vrouw baas word en alles doen wat zij wil en dat zij met anderen frij gaat en niet bang zijn op mijn maar tot nu heb ik niet kunne deurfen teggen haar zeggen , bij ons meestal mannen zijn baas, maar ik ben anders en wil mijn vrouw zo als mistressen regert tegen mijn en vrijheid heeft , ik ben nu 2 jaar samen met mijn vrouw ik heb haar 5 keer gebracht bij rode kamers in amsterdam ( alleen lopen) en 2 keer naar sauna ( naakt ), ik heb haar gewent dat zij vebratur gebruikt voor haar vagina ,(zij heeft nu 2) als wij duchen zij spelt met mijn gaatje .
zij vrandert beetje en doet soms dune kleiding aan maar niet bij onze kenssen maar wel als wij naar andere stad gaan! en beetje strake blouse aan met open borst wel als wij ergens gaan dat niemand ons kent , want normaal zij doet wel hooftdoek aan,
ik heb haar gewent dat zij mijn vingeren met mijn gaatje, ook soms heeft ze haar vibrator gebruikt in mijn kontje, wij zijn moslim, ik probeer kontakt maken voor haar via internet facebook of yahoowebam, maar omdat zij nog geen echte baas is of nooit met anderen geprobeert , heeft ze niet echt zin in , wij zijn nu in irak voor vakantie , zij loopt overaal en heeft zin als mannen naar haar kijken....haar moeder reageert wel beetje als mistressen teggen mijn want zij vraagt niks aan mijn en bringt mijn vrowu naar overaal. en ook vise worden teggen mijn...en ik reageer niet omdat ze wel oud is dan mijn. mijn vrouw vroegte mijn altijd als naar ergens gaan of its doen, maar hier voor erste keer heeft ze gesteren mijn niet gevraagt toen ze met haar alleen stande moeder naar andere stad ging.....soms ben ik jaloerd soms zeg ik nee , ik moet niks zeggen.
wil graag mijn vrouw meer baas word en ook vrijheid en kontakt maakt met mannen en vrouwen...als u mijn help praat ik meer over mijn vrouw en ik.......groetjes <naam>
- eireann
- Site Admin
reacties op contact advertenties e.d.
Die kreeg ik ook vanochtend kitten!
**Self Rescuing Princess**
- juffie
- Site Admin
Hmm, ik snap het
gevoel, maar ergens voelt het voor mij niet okee dat het hier staat. Het hele ding heeft iets aandoenlijks. De man komt op mij oprecht en openhartig over en ik kan me zijn worsteling ivm cultuur voorstellen...

MILF 

- Voleuse
Nou, als hij het aan meerdere mensen stuurt vind ik het toch al een stuk minder openhartig...
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- kitten
Bovendien staat het exact zo op zijn profiel, dat iedereen op FL kan lezen. Ik post niet zomaar wat PB's, hoor.
- kitten
Lichtelijk off topic, wel een epic reply-knop-fail:
Beste <marktplaatsnaam>,
Ik wilde door jou aangeboden telefoon graag van je overnemen voor 150 euro, mits er niks aan mankeert. Zit er nog een geheugenkaartje bij?
Als je akkoord gaat met mijn bod, kunnen we dan afspreken en kan ik hem dan ook werkend zien?
Met vriendelijke groet,
<kitten>
Beste <kitten>,
Er is niks mis met het toestel. Er zit een 8 gig geheugenkaartje bij (zie advertentie).
Ik zie dat er ondertussen 160 euro is geboden, maar omdat jij net wat eerder was, heb jij voor 160 euro de eerste keuze. Laat maar weten of je nog interesse hebt. Je kunt het toestel natuurlijk werkend zien!
Mvg,
D.
Hoi D,
Ik wil niet verder gaan dan 150 euro. Eigenlijk hoop ik hem voor 120 te pakken te krijgen, zo heel af en toe zie je dat ook al op Marktplaats en ik heb gelukkig geen haast om er eentje te pakken te krijgen. Dus bied gerust aan die bieder aan. Mocht het niet doorgaan, dan blijft mijn bod van 150 voorlopig staan!(Tenzij ik erin slaag hem nog goedkoper te krijgen
)
Groetjes,
<kitten>.
Hallo <kitten>,
Prima, dan ga ik contact leggen met de andere bieder. Mocht hij niet serieus zijn (ik heb er al echt heel veel gehad bij deze telefoon), dan laat ik het je weten.
Mvg,
D.
He A,
Ze trapt er niet in...
papa.
- juffie
- Site Admin