WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
kitten

Re: WS valt af!

Bericht door kitten »

Wacht morgen nog even af en sowieso is 1 weging nooit alleszeggend. Afvallen is een grillig proces. De totale lijn moet omlaag gaan, maar een keertje stil staan of aankomen hoort er ook bij. Kan ook je cyclus zijn of een volle/lege blaas etc.

Of weet je al waar het fout is gegaan afgelopen week?
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Ik had juist het idee dat het wel goed ging. Geen frisdrank, fruit gegeten, vaker gezond gegeten 's avonds, veel het huis uit geweest dus veel beweging gehad. Het zou hoogstens kunnen zijn dat het alsnog de stijging was door een week vakantie.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
kitten

Bericht door kitten »

Goed bezig dus! Laat je dan niet ontmoedigen door de korte termijn resultaten. Op de lange termijn gaat het echt wel zijn vruchten afwerpen! :hug: Hou vol!
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Ahw thanks :). Ik ga inderdaad gewoon proberen door te zetten, misschien is het volgende week wel beter :).
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
puppie

Bericht door puppie »

Hoe is het vanavond gegaan kitten?!
nijntje

Bericht door nijntje »

Hier een mindere week, nu weer 72 kg. Maar goed, er was ook wel extreem veel af vorige week. Al vind ik het wel balen dat ik nu een week met erbij heb. Nu weet ik wel weer waarom ik voorheen maar eens per maand op dat ding ging staan. Met wekelijks zie je schommelingen veel meer. En die helpen niet echt. Maar ik ga sterk zijn en toch volhouden en volgende week weer meedoen enzo!
kitten

Bericht door kitten »

Ik doe met je mee hoor nijn... Ik was 3 ons afgevallen sinds 2 weken geleden.

Dat is wel balen, steeds dat wegen met 2 verschillende weegschalen. Ik heb nu geen flauw idee waar het mis ging. Deze week? Of de vorige?

Leuke uitspraak: God straft onmiddellijk en de Weight Watchers een week later. :mrgreen: Oftewel: als ik vandaag een McFlurry teveel eet, ben ik niet morgen of overmorgen al aangekomen. Daar gaat 1-2 weken overheen.

Maar verder vond ik gisteraaf niet zo tof. Ik stond in de rij bij de cursusleidster voor te wegen, die andere vrouw had geen rij. Dus moest ik daar maar wegen, maar die muts snapt werkelijk niks van motiveren. :eerie: Of ik wel netjes alle fruit/groentebolletjes vol had gemaakt (je moet er 5 per dag). Nee, ik heb er nu 3-4, wat al véél beter is dan het was! Oh, drink je wel je 5-6 glazen water. Ik heb de mevrouw even aangestaard en toen maar ja gezegd. Ik heb geen zin in die discussie nog een keer. Ik reserveer punten voor mijn ranja en ik drink mijn cappu zonder suiker, tis goed! Ik droeg zwaardere kleren (een vest meer dan vorige keer!) en het kan ook mijn cyclus zijn hoor. Meteen zo veroordelend. Pfffff! Ja en dan moet je het zelf doen he, jezelf motiveren om door te gaan. Dus heb ik mezelf maar toegesproken, dat ik al onwijs veel goede veranderingen had doorgevoerd, dat langzaam afvallen óók afvallen is en dat ik niet meer aankom, yay daarvoor! Ik had afgelopen week ook voldoende beweging gehad (dag Efteling, dag shoppen, dag sauna+zwemmen...) dus als het allemaal nog perfecter moet, ga ik toch gauw de handdoek in de ring gooien hoor! :eerie: Ik heb geen aspiraties om perfect te worden!

Maargoed, daarna de cursus zelf. Bleek dat 2/3e van de opkomst was aangekomen! Dus ik stond in het rijtje van 1/3e afvallers. En er was een vrouw die haar gouden ster kreeg (streefgewicht bereikt + 6 weken volgehouden en nu levenslang gratis lid!) en een andere vrouw vertelde dat ze in 10 maanden bijna 30 kilo kwijt was. Dus het werkt en dan werkt het ook voor mij!
kitten

Bericht door kitten »

Overzicht:
kitten
week 1: -1,5
week 2: +1,2
totaal: -0,3
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

+0.2

maar als ik dan bedenk wat ik de afgelopen week heb gegeten (taart, pizza, patat, snelle happen) dan mag ik echt niet klagen.

De chocomel uit de automaat ben ik nog af, mijn eerste aandachtspunt nu moet het ontbijt worden... Croisantjes zijn niet echt de way naar dunne zeg maar.

En jammer van die muts kitten! En denk aan wat je aan sabrina zei! Lange termijn, je bent goed bezig!
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

Dat van die chocomelk is wel knap van je! Ik denk dat het daardoor komt dat je niet meer bent aangekomen van het ongezonde eten van de afgelopen week! :yes: En jah... croissantjes zijn best dodelijk. Bladerdeeg wordt gemaakt van heeeeele dunne laagjes deeg met heeeele dunne laagjes ROOMBOTER! :smiley_panic: 1 croissant van 47 gram is 6 punten. Je hoeft echt niet aan de roggebrood met rookvlees, maar ik denk wel dat daar goede winst te behalen is door iets anders te kiezen! :thumbsup: En dan bijvoorbeeld eens in de week jezelf wél verwennen met zo'n heerlijk croissantje... :inluv:
Dreamer74

Bericht door Dreamer74 »

Nou tijd om mezelf hier ook ff aan te melden... ben inmiddels 4 weken bezig, tussendoor mijn verjaardag gehad.. maar nu echt flink bezig (al zeg ik het zelf)
Hierbij een overzicht:

Week 1: 98 kilo
Week 2: 96 kilo -2
Week 3: 95 kilo -1
Week 4: 92 kilo -3
Totaal : -6 !!! :banana:

Ben heel erg benieuwd wat mijn resultaten zijn na mijn shake dieet waar ik nu mee bezig ben :mrgreen:
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
puppie

Bericht door puppie »

-0,3 voor kitten en -6 voor Dreamer :static: :static:
Goed bezig jullie!!

En kitten, ik herken wel wat je zegt. Ik baalde flink toen ik de tweede week was aangekomen, maar je zal zien dat je volgende keer weer naar beneden gaat!
Ennuh, niet tussendoor wegen geeft ook geen verkeerde cijfers ;) (ik heb een weegschaal die er helemaal niks van snapt, de weegschaal bij ww is veel liever voor me :biggrin: )

:close_knuf:
Laatst gewijzigd door puppie op 27 okt 2010, 11:36, 1 keer totaal gewijzigd.
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

even gewogen net -3 vergelegen met vorige week maandag :mrgreen:
kitten

Bericht door kitten »

Hoeveel punten is linzensoep...? Staat niet in het boekje, er staat alleen een linzensoep met tofu, maar dat is dit niet. Ok, ik heb hem ook nog nooit eerder op. :clown: Het heeft wat weg van bruine bonensoep.
wandering

Bericht door wandering »

-0.1 kg...
Het weekend is bij mij niet zo goed gegaan (pannenkoeken met kaas en mergpijpjes tussendoor), maar verder ging het best oke. Nog steeds alleen maar water en thee als drinken, slankie smeerkaas op brood en gezondere tussendoortjes. Resultaat is dus wel enigszins teleurstellend, maar ja ik ben in ieder geval niet aangekomen, waar ik wel bang voor was. Maar hoopte stiekem ook wel dat ik vandaag eindelijk onder de 70 zou zitten, maar helaas (69.9 klinkt zoveel beter dan 70.2!)

Week 1: -1.4
Week 2: -0.1
Totaal: -1.5
Plaats reactie