WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
leonietje

Re: WS valt af!

Bericht door leonietje »

Ik was ook best lekker bezig ondanks dat ik niet hier mee doe met het melden. (Dr is in totaal 3,5kg afgegaan laatste tijd) Maar tis nu ff heel moeilijk de herfst maakt me chagrijnig zit gewoon ff niet lekker in me vel en nou interesseerd het me echt totaal niet wat ik eet en grijp ik naar ongezonde dingen... En daar baal ik dan ook wel weer van want het ging best redelijk... :nopompom:
Wat doen jullie in zo'n geval??
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Vandaag 109,4...

Week 1: -1,0
Week 2: +0,4

Totaal: -0,6

:icon_sad:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
funga{MrPaul}

Bericht door funga{MrPaul} »

Hebben ze ook de "centimeters" al aangehaald kitten?
ik herinner me nog van de vorige keer dat ik soms in gewicht écht niet naar beneden wou gaan, maar dat in die periode wél de centimeters afnamen. Dus haalde ik mijn motivatie op die momenten ook daar vandaan.
Ook nu bereid ik me al voor, om de zoveel weken meet ik mezelf op: taille, heupen, bovenarm, borstomtrek. En dan maar vergelijken ^^

Update:
ik ben nu de 13e week bezig met de ww en ondanks een etentje (Japans à volonté op zaterdagavond) was ik tot mijn verbazing 1 kg afgevallen afgelopen week. Wat het totaal op - 5,9 kg brengt (netjes 0,5 kg gemiddeld per week dus).
Gek genoeg *voel* ik me niet als dusdanig. Ik voel me geregeld op mijn dikst, gek genoeg. Behalve aan mijn borsten dan, want daar merk ik het ^^ (en eerlijk ook wel aan mijn kledij, rokken zitten nu wel echt los).
De menselijke geest is toch maar een raar ding :-)

Lange termijn planning, dat is het inderdaad!! We houden vol ^^

funga
funga{MrPaul}

Bericht door funga{MrPaul} »

Hey Sabrina, dat is nog altijd gewichtsverlies!!!! Dat vind ik altijd knap als iemand dat kan bereiken!
JerryM

Bericht door JerryM »

als je nu direct na de ww op je eigen weegschaal gaat staan, met dezelfde kleren enzo aan, kan je zien hoeveel hij afwijkt.

Tenzij je natuurlijk het excuus wilt behouden dat jouw weegschaal een foute dom is.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
kitten

Bericht door kitten »

@funga: nee, ik heb nog niks opgemeten. Is inderdaad ook wel een idee!

@Sabrina: welkom bij de club. Maar per saldo zijn we afgevallen, dus we houden de moed erin!!

@JerryM: na de WW ga ik vaste prik, rechtstreeks door naar jongetje en die heeft geen weegschaal. :clown:
Crownless

Bericht door Crownless »

Ik wil ook afvallen (ook al hoeft dat niet volgens sommigen *kijkt met schuin oog naar kitten*) want mijn broeken passen niet meer. En mijn conditie is 3 keer niks, dus wil sporten. Kortom, ik ga hier bijhouden of dat effect heeft.

Mijn beginstand: 77 kg. Ik heb een analoge weegschaal met hele kleine cijfertjes, dus geen ponden en onsen.

Mijn ideaal is 65, maar ik ga al heel blij zijn met 68.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Dreamer74

Bericht door Dreamer74 »

Go Crownless.. samen staan we sterk hehe
Hoop dat het je gaat lukken...
al moet ik toegeven dat je er nu ook goed uitziet..;)
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Als jij je met wat kilo's minder lekkerder voelt in je vel, support ik je gewoon Crownless :). Dus go you! :static:

@kitten: Je zei welkom bij de club... Ik vrees dat dat niet de dark side-club is waar ik cookies krijg? *lekkere dingen-craving heeft*
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Guilty

Bericht door Guilty »

Crownless schreef:Ik wil ook afvallen (ook al hoeft dat niet volgens sommigen *kijkt met schuin oog naar kitten*) want mijn broeken passen niet meer.
Tsja, is een beetje hetzelfde als bij mij denk ik. Beetje luxe-probleem ten opzichte van "echte" afvallers. Maarre, ik probeer ook weer een beeje te lijnen hoor (wat vooral betekent dat ik de alcohol zoveel moelijk laat staan en weer iets meer cardio bij het sporten). Gewoon meedoen als je daar wat aan hebt :)
kitten

Bericht door kitten »

Crownless schreef:Ik wil ook afvallen (ook al hoeft dat niet volgens sommigen *kijkt met schuin oog naar kitten*)
:bloos:
Ja maar weet je... sommige vrouwen dénken zichzelf dik...! En mja... jij valt daar voor mij ook wel onder. Ik snap heel goed dat je het in de gaten wil houden, niet wil aankomen enzo. En heel verstandig, want boven de 30 ergens zit een kantelpunt waarop het nog veel lastiger wordt om niet aan te komen/af te vallen en voorkomen is beter dan genezen enz enz. Maar soms moet je je ook serieus afvragen wat je redenen zijn om af te vallen... en als je hoopt dat je jezelf mooier zou voelen en er gelukkiger van zou worden... is dat dan ook wel zo? Word je gelukkiger van *reken* wow, 10 kilo minder Crownless? :shock: :zak: sorry... (echt??) Ik wil je van ganser harte steunen met wat ik te bieden heb aan steun enzo, maar verwacht dan niet dat ik ga zeggen dat het terecht is... ik kan niet liegen... :bloos: Daar vind ik je gewoon te mooi voor zoals je bent! :yes:
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ik heb niet gewogen vanmorgen. Maar ik heb dan ook echt niet gelijnd afgelopen week :bloos:
greeneye

Bericht door greeneye »

ik heb vanochtend gewogen in plaats van gisteren maar zit nu op de 69.7.

vergeleken met 2 weken geleden dus min 1,3.

en nu onder de 70. :banana: :banana:
kitten

Bericht door kitten »

wauw greeneye! Goed joh! Dat heb *jij* gedaan, daar mag je trots op zijn!!
greeneye

Bericht door greeneye »

ik ben ook zo blij ermee is gewoon jaren geleden.
Plaats reactie