Ik was ook best lekker bezig ondanks dat ik niet hier mee doe met het melden. (Dr is in totaal 3,5kg afgegaan laatste tijd) Maar tis nu ff heel moeilijk de herfst maakt me chagrijnig zit gewoon ff niet lekker in me vel en nou interesseerd het me echt totaal niet wat ik eet en grijp ik naar ongezonde dingen... En daar baal ik dan ook wel weer van want het ging best redelijk...
Wat doen jullie in zo'n geval??
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Ik wil ook afvallen (ook al hoeft dat niet volgens sommigen *kijkt met schuin oog naar kitten*) want mijn broeken passen niet meer. En mijn conditie is 3 keer niks, dus wil sporten. Kortom, ik ga hier bijhouden of dat effect heeft.
Mijn beginstand: 77 kg. Ik heb een analoge weegschaal met hele kleine cijfertjes, dus geen ponden en onsen.
Mijn ideaal is 65, maar ik ga al heel blij zijn met 68.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Als jij je met wat kilo's minder lekkerder voelt in je vel, support ik je gewoon Crownless . Dus go you!
@kitten: Je zei welkom bij de club... Ik vrees dat dat niet de dark side-club is waar ik cookies krijg? *lekkere dingen-craving heeft*
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Crownless schreef:Ik wil ook afvallen (ook al hoeft dat niet volgens sommigen *kijkt met schuin oog naar kitten*) want mijn broeken passen niet meer.
Tsja, is een beetje hetzelfde als bij mij denk ik. Beetje luxe-probleem ten opzichte van "echte" afvallers. Maarre, ik probeer ook weer een beeje te lijnen hoor (wat vooral betekent dat ik de alcohol zoveel moelijk laat staan en weer iets meer cardio bij het sporten). Gewoon meedoen als je daar wat aan hebt