Anti-allergiemedicijnen (o.a. tegen hooikoorts). Je kunt diverse lichte soorten gewoon bij de drogist kopen (allerfre, reactine geloof ik) als je niet zoals ik ook lactoseintolerant bent. Voor zwaardere varianten heb je een receptje nodig.juffie schreef:Wat zijn dat en waar zijn die te verkrijgen? Kan het allicht proberen.guilty^ schreef: Heb je al weles geprobeerd om anti-histamines te slikken? Werkt niet bij iedereen met voedselallergieën maar bij mij helpt het op zich wel enigszins.
Ongecontroleerde rant topic!
Re: Ongecontroleerde rant topic!
- juffie
- Site Admin
Okee, thanx!
Edit: Kende ze wel, maar wist niet dat ze ook voor iets anders dan hooikoorts werkten.
Edit: Kende ze wel, maar wist niet dat ze ook voor iets anders dan hooikoorts werkten.
MILF 

Uit geleerde info op mijn opleiding werken deze tabletten idd. Misschien dat je meer dan 1 tablet moet nemen maar als tijdelijke oplossing is het best te doen (zegt iemand met een pinda allergie)
Maar wel naar de arts gaan hoor.. Want dit soort tabletten zijn niet extreem goed voor je
Anyway ik wilde nog even mopperen dat ik vind dat alles zo ongelooflijk lang duurt. Ja ik weet, ik zit hier pas kort maar ik wilde eigenlijk liever gisteren al beginnen met een oplossing te vinden ipv dinsdag bij de hulpverlener langs te gaan. Ongelooflijk kut. En sowieso vind ik het een enorm rot situatie...
Maar wel naar de arts gaan hoor.. Want dit soort tabletten zijn niet extreem goed voor je
Anyway ik wilde nog even mopperen dat ik vind dat alles zo ongelooflijk lang duurt. Ja ik weet, ik zit hier pas kort maar ik wilde eigenlijk liever gisteren al beginnen met een oplossing te vinden ipv dinsdag bij de hulpverlener langs te gaan. Ongelooflijk kut. En sowieso vind ik het een enorm rot situatie...

Vandaag wilde ik de jaarlijkse collegegeld-overboeking gaan regelen, en dat doe ik altijd telefonisch. Roept die telefonische stem opeens tegen me dat mijn saldo niet toereikend is! Na de eerste schok zoek ik op mijn normalee rekening uit hoeveel er sinds het starten van die spaarrekening op en af is gegaan. Volgens mijn berekeningen zou er nog 2300 op moeten staan, en er staat maar 1500 op... Nu kan ik iets over het hoofd hebben gezien, maar zo veel?
Ik bel de bank. Die kunnen me de afschriften van het afgelopen jaar sturen, maar die van daarvoor alleen als ik ervoor betaal. "Maar u heeft gewoon altijd afschriften gehad hoor." Blijken ze mijn nieuwe adres niet te hebben, waar ik al een jaar woon! (ik weet niet of ik het vergeten ben, of dat er onderweg ergens iets mis is gegaan, maar ik vermoed dat laatste gezien mijn grondigheid in dat soort dingen. Ik vroeg me wel af waarom ik geen afschriften meer kreeg, maar ik nam gewoon aan dat alles electronisch ging ofzo. Da's dan wel weer suf van me

Nu ja, nu dus maar een adreswijziging doorvoeren en direct het overzicht van het afgelopen jaar opvragen. Kutzooi, want het collegegeld moet wel betaald worden, dus een buffer heb ik helemaal niet meer, en ik heb zojuist een sportkaart aangevraagd en wilde supergraag naar een concert in oktober (Kate Nash

en je salaris krijg je rond de 22ste
Verder bah, da's echt heel irritant.

Verder bah, da's echt heel irritant.
- Crownless
*knuf faery* wat kut! En je voormalig hospita is echt een stomme doos.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Toran
Klant: "Ik blijf van mening dat ons systeem altijd bereikbaar geweest is"
DAT IS NIET WAAR, IRRITANTE KUTKLANT! DAT SYSTEEM GING FOUT! LEES JE MAIL EENS VOORDAT JE NOG MEER ONZIN GAAT BLATEN!
*haalt adem*
Dit schijn je niet tegen klanten te mogen zeggen.. Schijnt.

DAT IS NIET WAAR, IRRITANTE KUTKLANT! DAT SYSTEEM GING FOUT! LEES JE MAIL EENS VOORDAT JE NOG MEER ONZIN GAAT BLATEN!
*haalt adem*
Dit schijn je niet tegen klanten te mogen zeggen.. Schijnt.

"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."
— Terry Pratchett (Eric)
— Terry Pratchett (Eric)
Daarvoor is toch de regel: Klant is koning if gedrag is zo? Else tieft moar op?
- Daantje
- Contacteer:
Is een speciale community op livejournal voor rants van servicepersoneel van alle rangen en standen. Customers_suck. Dat is soms heerlijk herkenbaar. Bij ons geld altijd "klant is koning en winkelier is keizer."
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- JJV
Disclaimer: deze rant stamt uit dingen die hetzij op x-files, hetzij op msn tegen me gezegd zijn. Ik post het bewust op het open deel van het forum opdat deze mensen die zich mogelijk herkennen zich vreemd genoeg niet aangesproken moeten voelen; ik ben het an sich met ze eens, alleen de pil wordt er wel wel meer bitter van.
.. zelfs een ONgecontroleerde rant kan ik potdomme nieteens afsteken zonder een disclaimer.
Ik wil van mn geweten af
en wel meteen.
Klootzakken hebben gewoon meer lol in deze wereld
en ik ben 1 van degenen die geheel zonder bijbedoelingen de troep op mag ruimen die de klootzakken van deze wereld hebben aangericht, om vervolgens het slachtoffer in kwestie doodleuk weer op een nieuwe klojo te zien afrennen.
Ondertussen krijg ik te horen van 'maar jij bent te lief', is dat wel dominant.. lief. leuk.. '
en inderdaad
ik houd me aan grenzen, leef me in. controleer iemands welbevinden etc etc
om vervolgens te horen dat er vrij snel na mij een 'D' opstaat die zo geweldig door de grenzen van die mevrouw gegaan is
of zoiets
( o.a. bij mn eerste spelgenote gebeurd jaren geleden, letterlijk. niet verzonnen)
ik spuug vuur op't moment
nog meer mensen die me zo ook 'te lief' vinden?
gooi ik zo mn geweten op marktplaats
.. zelfs een ONgecontroleerde rant kan ik potdomme nieteens afsteken zonder een disclaimer.
Ik wil van mn geweten af
en wel meteen.
Klootzakken hebben gewoon meer lol in deze wereld
en ik ben 1 van degenen die geheel zonder bijbedoelingen de troep op mag ruimen die de klootzakken van deze wereld hebben aangericht, om vervolgens het slachtoffer in kwestie doodleuk weer op een nieuwe klojo te zien afrennen.
Ondertussen krijg ik te horen van 'maar jij bent te lief', is dat wel dominant.. lief. leuk.. '
en inderdaad
ik houd me aan grenzen, leef me in. controleer iemands welbevinden etc etc
om vervolgens te horen dat er vrij snel na mij een 'D' opstaat die zo geweldig door de grenzen van die mevrouw gegaan is
of zoiets
( o.a. bij mn eerste spelgenote gebeurd jaren geleden, letterlijk. niet verzonnen)
ik spuug vuur op't moment
nog meer mensen die me zo ook 'te lief' vinden?
gooi ik zo mn geweten op marktplaats
~\v/~
jaja...
ook bij mij schiet er wel eens iets in het verkeerde keelgat.
Waarom zijn er mensen die op een chat slechts de helft lezen,
vervolgens mij gaan aanvallen en afkatten tegelijk,
terwijl ik totaal niets fout deed.
Sterker nog, ik was juist behulpzaam en lief in mijn beleving.
Grom, en als ik er dan tegenin ga,
krijg ik te horen dat ik moet nokken.
Hell !!!
ook bij mij schiet er wel eens iets in het verkeerde keelgat.
Waarom zijn er mensen die op een chat slechts de helft lezen,
vervolgens mij gaan aanvallen en afkatten tegelijk,
terwijl ik totaal niets fout deed.
Sterker nog, ik was juist behulpzaam en lief in mijn beleving.
Grom, en als ik er dan tegenin ga,
krijg ik te horen dat ik moet nokken.
Hell !!!
- JJV
* knuffelt noni *
was beetje rare situatie allemaal
had't idee dat we (en dan bedoel ik ook nr 3) 't nog met elkaar eens waren ook eigenlijk op zich

was beetje rare situatie allemaal
had't idee dat we (en dan bedoel ik ook nr 3) 't nog met elkaar eens waren ook eigenlijk op zich

~\v/~
*grinnikt*
Da's een ruzie van niks hoor, jullie zijn veel te lief
En om serieus te reageren: Je zult het moeten doen met wie je bent.
En dat is toevallig een lief en zorgzaam persoon. Ik kán me naardere kwaliteiten voorstellen. Laten we wel wezen, je wil niet écht een klootzak zijn, dat zou ook niet bij je passen.
(dit stukje dat volgt kun je ook overslaan, ik ga nou wel dicht op je huid zitten)
Waarom val jij op vrouwen die op klootzakken vallen?
Omdat jij de beschadiging in ze ziet? En ze wil helen?
Herkenbaar, ik heb daar ook sterk last van gehad.
Punt is alleen, het werkt niet. Mensen kunnen alleen zichzelf helen.
En dat kunnen ze pas als ze daar aan toe zijn.
Ik heb dat met vallen en opstaan moeten leren.
(/stukje dat je ook kunt overslaan)
Ergens is er een sterke, lieve vrouw die bij je past.
Een vrouw die weet hoe waardevol een lieve en zorgzame man is.
Jullie gaan elkaar vast nog tegenkomen.
Da's een ruzie van niks hoor, jullie zijn veel te lief

En om serieus te reageren: Je zult het moeten doen met wie je bent.
En dat is toevallig een lief en zorgzaam persoon. Ik kán me naardere kwaliteiten voorstellen. Laten we wel wezen, je wil niet écht een klootzak zijn, dat zou ook niet bij je passen.
(dit stukje dat volgt kun je ook overslaan, ik ga nou wel dicht op je huid zitten)
Waarom val jij op vrouwen die op klootzakken vallen?
Omdat jij de beschadiging in ze ziet? En ze wil helen?
Herkenbaar, ik heb daar ook sterk last van gehad.
Punt is alleen, het werkt niet. Mensen kunnen alleen zichzelf helen.
En dat kunnen ze pas als ze daar aan toe zijn.
Ik heb dat met vallen en opstaan moeten leren.
(/stukje dat je ook kunt overslaan)
Ergens is er een sterke, lieve vrouw die bij je past.
Een vrouw die weet hoe waardevol een lieve en zorgzame man is.
Jullie gaan elkaar vast nog tegenkomen.

grrr

oke jullie gaan nu iets zien...wat niet veel voorkomt even een boze brabbel.
dont worry ik voel me super prima maar ben even zo ongelovelijk boos nu!!!!!!!!
uitleg...ik heb een keer gepost over een Opa die dement aan het worden was.
nou dat is inmiddels al verder gevordert, de arme man zakt snel kon laatst zijn eigen huis niet meer vinden en zit midden in de nacht rond te rommelen valt in slaap achter de TV elke dag weer (amdat Hij snachts rommelt) en laat de achterdeur gewoon van het slot enz enz.
nu snapt Hij ook niks meer van de financien (omdat de Postbank de ING is geworden kan Hijhet gewoon niet meer pakken) en er verdwenen afschriften en brieven enz.
dus we waren even flink in de war.
vorige week naar de bank geweest met Opa omdat Hij ineens niet meer kon pinnen (en Hij heeft echt geld zat, niet Rijk maar goed voorzien iets met sparen en hamsteren enzo) kwamen we erachter dat Hij 500 in het rood stond.
was er binnen 3 weken meer dan 1000 euro opgenomen... we schrokken ons helemaal rot. want opa kan ruim opnemen maar niet zo ruim.
nou na enig proces kwamen we erachter dat er ook gewoon geld gepint is bij banken waarva opa niet eens wist dat ze bestonden...
nu zijn er een "goede vriend en zijn (chanterende, backstabbing
) vrouw" in het spel, die ons waarschuwde over dat Opa rook (stonk ook wel...iets met incontinentie enz.) en dat ze Hem bankafschriften en andere brieven weg hadden zien gooien (stomme leugenaars)...maar telkens als we in de prullebak keken waren ze er niet.
nouja iig wij de beelden opgevraagd van het pinnen en de bankgegevens van de afgelopen maanden...in het algemeen is er het afgelopen jaar meer als 45.000 euro opgenomen, nou een rijk oudeluis leven kom je uit op 20.000 denk ik dat is 25.000 onverklaard!!!!!!!!. en raad eens wie er voorkwam op heeeeel veel beelden van het pinnen? die VRIEND!!!!!!
die stomme klootkzak heeft mijn opa beroofd...
misbruik gemaakt van een oude man hij is 79 jaar en...man Hij begrijpt het gewoon allemaal niet meer en daar maken ze misbruik van op zo een lage manier stelletje ongelovelijke onderkruipsels stelletje serpenten...ratten bloedzuigende termieten!!!!!!!!!!!! ik moet ze niet in mijn handen krijgen nu ik doe ze wat aan!!!!!!
en raad eens...ze hebben mijn opa al maanden in lopen fluisteren dat WIJ hem wilde bestelen terwijl we hem juist helpen ennog door de modder zouden kruipen om de man een veilig en goede woon omgeving te geven...
(gelukkig geloofde opa ze niet) maar die dieven (!!!!!!!!!!!!!) beschuldigde ONS
ik....aaaaaaaaaaaaaaaah haat ze echt Opa heeft een goed vrijgevig hart en deelt graag zijn overvloed met anderen en ze...ze *grom* je snapt me wel...
ik moest dit gewoon even kwijt.
ik word hier zo BOOS OM!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nou morgen een gesprek met die ratten (ze weten nog niet dat we ze door hebben) en meteen daarna een sikke vette aanklacht.
vuile ...stomme...achterbakse....*AAAAAAAAAAAAH* ik ben niet goed in schelden. crownlessss help!:P
lucht wel op...
dont worry ik voel me super prima maar ben even zo ongelovelijk boos nu!!!!!!!!
uitleg...ik heb een keer gepost over een Opa die dement aan het worden was.
nou dat is inmiddels al verder gevordert, de arme man zakt snel kon laatst zijn eigen huis niet meer vinden en zit midden in de nacht rond te rommelen valt in slaap achter de TV elke dag weer (amdat Hij snachts rommelt) en laat de achterdeur gewoon van het slot enz enz.
nu snapt Hij ook niks meer van de financien (omdat de Postbank de ING is geworden kan Hijhet gewoon niet meer pakken) en er verdwenen afschriften en brieven enz.
dus we waren even flink in de war.
vorige week naar de bank geweest met Opa omdat Hij ineens niet meer kon pinnen (en Hij heeft echt geld zat, niet Rijk maar goed voorzien iets met sparen en hamsteren enzo) kwamen we erachter dat Hij 500 in het rood stond.
was er binnen 3 weken meer dan 1000 euro opgenomen... we schrokken ons helemaal rot. want opa kan ruim opnemen maar niet zo ruim.
nou na enig proces kwamen we erachter dat er ook gewoon geld gepint is bij banken waarva opa niet eens wist dat ze bestonden...
nu zijn er een "goede vriend en zijn (chanterende, backstabbing

nouja iig wij de beelden opgevraagd van het pinnen en de bankgegevens van de afgelopen maanden...in het algemeen is er het afgelopen jaar meer als 45.000 euro opgenomen, nou een rijk oudeluis leven kom je uit op 20.000 denk ik dat is 25.000 onverklaard!!!!!!!!. en raad eens wie er voorkwam op heeeeel veel beelden van het pinnen? die VRIEND!!!!!!
die stomme klootkzak heeft mijn opa beroofd...
misbruik gemaakt van een oude man hij is 79 jaar en...man Hij begrijpt het gewoon allemaal niet meer en daar maken ze misbruik van op zo een lage manier stelletje ongelovelijke onderkruipsels stelletje serpenten...ratten bloedzuigende termieten!!!!!!!!!!!! ik moet ze niet in mijn handen krijgen nu ik doe ze wat aan!!!!!!
en raad eens...ze hebben mijn opa al maanden in lopen fluisteren dat WIJ hem wilde bestelen terwijl we hem juist helpen ennog door de modder zouden kruipen om de man een veilig en goede woon omgeving te geven...
(gelukkig geloofde opa ze niet) maar die dieven (!!!!!!!!!!!!!) beschuldigde ONS
ik....aaaaaaaaaaaaaaaah haat ze echt Opa heeft een goed vrijgevig hart en deelt graag zijn overvloed met anderen en ze...ze *grom* je snapt me wel...
ik moest dit gewoon even kwijt.
ik word hier zo BOOS OM!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nou morgen een gesprek met die ratten (ze weten nog niet dat we ze door hebben) en meteen daarna een sikke vette aanklacht.
vuile ...stomme...achterbakse....*AAAAAAAAAAAAH* ik ben niet goed in schelden. crownlessss help!:P
lucht wel op...