steel de bunker

Voor het kind in ons :)
Plaats reactie
cruciare

Re: steel de bunker

Bericht door cruciare »

Terwijl Wever een kasteel aanvalt, en juffie toekijkt hoe Wever de buren aanvalt, trek ik lekker de bunker in en roep heel hard...

MIJN bunker.. nanana
puppysjors

Re: steel de bunker

Bericht door puppysjors »

mijn bunker, mijn bunker... eg nie. Ik bel naar de paus, en zeg dat cruciare graag op audiëntie wil. De nationale garde word meteen naar de bunker gevlogen met de pausplain, en cuciare word met spoed naar de paus ontvoerd.

nu de bunker weer leeg is, en dus voor puppy, trek ik erin en besluit om nooit meer weg te gaan, want het is
Mijn bunker!!!
Boefje

Re: steel de bunker

Bericht door Boefje »

*gooit een tennisbal ver weg en roept: Apport!*
Puppy rent er hard achteraan. De bunker is weer leg.
*trekt de bunker in*
*legt stalen deur met cijferslot aan*
*houdt natuurlijk de code geheim*
Het is goed toeven hier in Mijn bunker.
phedre

Re: steel de bunker

Bericht door phedre »

<- ziet een treurende wever op het oprijlaantje staan.. dit kan vanzelf niet en vertelt boefje per telefoon wat er aan de hand is.. haar liefde voorw ever is toch groter dan haar behoefte aan de bunker.. ze gaat naar hem toe.. troost hem...
en ondertussen stap ik binnen in..

mijn bunker
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: steel de bunker

Bericht door Crownless »

Ik zet een fles cola light voor de deur, dop eraf, een trechtertje erin, bel aan en ren heel hard de hoek om. phedre, die de deur open doet, krijgt een coladouche omdat ik net een mentos in de trechter had laten vallen voor ik wegrende. Verblind en gedesorienteerd (cola in je neus is ook zeer afleidend) strompelt ze naar buiten, en valt in de sloot. Ik stap over de plakkerige drempel, en doe de deur dicht.

Mijn bunker!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Dreamer74
Berichten: 19
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:28

Re: steel de bunker

Bericht door Dreamer74 »

Ik laat de bunker vollopen met lachgas, zodat crownless met buikpijn van het lachen en bijna in haar broek plassend naar buiten komt omdat er geen toilet in de bunker zit.

MIJN bunker :mrgreen:
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
puppysjors

Re: steel de bunker

Bericht door puppysjors »

ik kom terug gerend met tennisbal in mijn mond en zie dat de bunker alweer door iemand anders gekaapt is.
Ditmaal bedenk ik een ingenieus plan.

Ik kidnap beatrix, en vertel tegen de bvd dat er iemand in een bunker zit, die een heel goed motief heeft om dat te doen. Ze komen met hun zwarte auto's aanrijden, en ontzetten de bunker samen met een hele berg m.e.-ers.
Dag crownless!... ik bedoel Dreamer74

en omdat ik het zo beu ben iedere keer uit Mijn Bunker gezet te worden, bouw ik heel snel allemaal identieke bunkers er omheen, zodat niemand weet welke nou de echte Bunker is, oftewel,

Mijn Bunker!
cruciare

Re: steel de bunker

Bericht door cruciare »

volgt de bvd naar de juiste bunker waar puppie onder luid geblaf wordt afgevoerd onder verdenking van de kidnapping van de Queen..

dag puppy, MIJN bunker
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: steel de bunker

Bericht door Ravelijne »

Omdat het zo zielig is voor Cruciare als niemand op bezoek kan komen omdat ze het niet kunnen vinden, schilder ik de bunker vrolijk roze. Cruciare vlucht voor de verfluchten, ik loop naar binnen met een luchtreiniger op sleeptouw.

Mijn bunker.
iezje

Re: steel de bunker

Bericht door iezje »

Terwijl Ravelijne in de bunker zit, vol met verfluchten, merkt ze dat ze geen boodschappen in huis heeft. Ze kijkt verbaast het raam uit en bedenkt zich hoe ze aan boodschappen gaat komen. Ze besluit het erop te wagen. Ze kijkt goed uit haar raam of ze niemand ziet die de bunker wil overnemen. Nee gelukkig ze ziet niemand. Ze stapt voorzichtig de bunker uit en terwijl ze alle voorzorgmaatregelen tegen een bunkerkaping in acht neemt, vergeet ze de bunker af te sluiten.
Ik loop langs en zie, tot mijn grote verbazing, dat de bunker deur wagenwijd openstaat.
Ik neem mijn intrek in de bunker en terwijl ik de deur sluit, roep ik heel hard

MIJN BUNKER
cruciare

Re: steel de bunker

Bericht door cruciare »

het galmt zo hard in de helemaal lege roze bunker dat iezje een gehoorsbeschadegingetje oploopt en even opzoek gaat naar een oorarts, ondertussen houd ik de mooie roze bunker wel even warm voor je hoor...

gnagna.. MIJN bunker
Muis77

Re: steel de bunker

Bericht door Muis77 »

*schildert de bunker donker-blauw*
Dit vind cruciare zo'n lelijke kleur dat ze boos de bunker verlaat.


Mijn bunker.
Gebruikersavatar
Toran
Berichten: 39
Lid geworden op: 10 aug 2009, 09:31

Re: steel de bunker

Bericht door Toran »

*vervalst een ticket Schiphol <->Australië, bindt het aan een touwtje, en lokt op die manier Muis naar buiten*

Terwijl Muis staat te juichen van geluk, loop ik rustig de bunker binnen... Net op het moment dat ik de deur goed sluit, merkt Muis dat het ticket vals is... Hij draait zich om, en ziet nog net mijn gezicht, terwijl ik roep

"MIJN bunker!"
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
iezje

Re: steel de bunker

Bericht door iezje »

Toran merkt dat het leven in een bunker best saai is als je alles zelf moet doen. Hij plaatst een advertentie dat hij personeel zoekt. Aah denk ik dat is iets voor mij. Ik regel een sollicitatiegesprek ver buiten de bunker. Terwijl Toran wegrijdt om dit gesprek te gaan hebben, zet ik de bunker op wielen en rijdt de bunker naar de camping alwaar ik boven op de bunker de vlag halfstok hijs en roep


MIJN BUNKER
Muis77

Re: steel de bunker

Bericht door Muis77 »

De bunker blijkt niet helemaal heel luchtdicht te zijn. Door een klein kiertje onder de deur kruipt deze muis naar binnen. Toran schrikt van deze boze Muis en vlucht bang weg uit....


Mijn bunker!!!


edit: iezje in mijn bunker?????? Ik blijf nog ff boos kijken dus ook iezje vlucht uit......


MIJN bunker!!!
Plaats reactie