Corona - hoe raakt het jou?
- phedre
- Contacteer:
Re: Corona - hoe raakt het jou?
Ruim n half uur te vroeg in n volledig leeg ziekenhuis lijkt t wel, nog geen verplegend personeel gezien of gehoord 

Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- Mack
Sterkte!
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- Yara
Succes en sterkte phe! Fijn dat de uitslag op tijd was!
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
- cinderella
Gelukkig niet vanwege een staking. Veel succes vandaag!
toen doet er nu niet meer toe
- kitten
Sterkte Phe!
Nou, ik wil niet veel zeggen. Maar er wordt wel degelijk gestaakt in diverse ziekenhuizen.
- phedre
- Contacteer:
er wordt gestaakt in academische ziekenhuizen. Dijklander is dat niet. Ik ben inmiddels weer thuis.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Operatie goed verlopen?
Van stakingen was bij mij overigens niets bekend. Totdat Arno die opmerking erover maakte.
Van stakingen was bij mij overigens niets bekend. Totdat Arno die opmerking erover maakte.
- Voleuse
Hoe gaat het met je phe?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- phedre
- Contacteer:
alles is goed gegaan, mocht om twee uur naar huis maar heb t uit weten te smeren tot bijna 5 uur, lukte me niet om nachtje er aan vastte plakken. Heb erg weinig last van een en ander dus valt tot op heden reden reuze mee. 4 kleine sneetjes in mn buik, 3 flinke stenen mee naar huis gekregen en voorlopig ff rustig aan doen. Mn buik wordt er inmiddels ook niet mooier op met al die littekens, 2 van sterrilistatie, 4 van baarmoederverwijderen en nu 4 erbij van galblaasverwijdering. Wel blij dat die kleine sneetjes minder belastend zijn dan die grote, maar inmiddels 10 kleintjes maakt t ook niet mooier 

Toch ben ik blij dat het toch gelukt is, en dat het goed is gegaan.
- Daantje
- Contacteer:
Net mijn kerstvakantie geannuleerd. Congres waar ik heen zou gaan, gaat ook dit jaar niet door.
De vrije dagen laat ik wel staan, maar dat wordt weer een weekje Rundumhausen. Of heel misschien naar Wenen met de kerst, als dat betaalbaar is.

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- eireann
- Site Admin
- Daantje
- Contacteer:
Het wordt Wenen, de hotelprijzen zijn te overzien. De theatertickets die ik wil beschikbaar. De treintickets zijn even slikken, als ik voor de luxe optie van privé slaapcoupe kies. Ik moet mezelf nog even overtuigen van dat ik de verwennerij waard ben, maar dat lukt vast.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- JJV
Is't wel in stijl...
( misschien zijn er via Duitse bahn of treinreiswinkel opties die beter vallen?)
( misschien zijn er via Duitse bahn of treinreiswinkel opties die beter vallen?)
~\v/~