Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- Daantje
- Contacteer:
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Nare dingen over mijn eigenwaarde. Kost veel moeite om daar niet naar te luisteren.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Ravelijne
*knuffel* voor extra energie om het niet te veel vat op je te laten krijgen. You rock & you know it!
- Peter^
- Contacteer:
Knufels Daantje en spoedig herstel.
Geniet van de positieve momenten.
sommige stemmetjes zouden een permanente gag moeten krijgen. Sterkte
- Ravelijne
Ik kom ook eventjes knuffels vragen. Zware week voor de boeg met als highlight een uitstapje naar de rechtbank.
- pluis
Ai, sterkte deze week dan, Ravelijne.
En Daantje, wil je names mij dat stemmetje een rotschop geven? Ik vind je tof!

En Daantje, wil je names mij dat stemmetje een rotschop geven? Ik vind je tof!
-
Knuffel Ravelijne!
En Daantje, als je toch gaat schoppen voor Pluis, schop dan maar ook even van mij.
Ik zat gisteren in de auto nog aan je te denken (omdat je zo blij was met de foto's) en moest denken aan de dag dat wij ooit samen naar Scheveningen gingen, om te fotograferen. Lang voor je hele transitie en ook voor je ooit aangaf eigenlijk een vrouw te zijn. Ik vond het best gezellig die dag, maar kan me ook goed herinneren hoeveel moeite ik had met het op gang houden van een gesprek. Je was niet zo'n prater en behoorlijk gesloten en onzeker. Wat een verschil met Ellipsis, waar we zo heerlijk hebben zitten kleppen over kookdingen en koffie en van alles.
Ik schreef het al op FL: jij bent nu zoveel meer jezelf. Be proud girl! Je bent tof! Echt.
En Daantje, als je toch gaat schoppen voor Pluis, schop dan maar ook even van mij.
Ik zat gisteren in de auto nog aan je te denken (omdat je zo blij was met de foto's) en moest denken aan de dag dat wij ooit samen naar Scheveningen gingen, om te fotograferen. Lang voor je hele transitie en ook voor je ooit aangaf eigenlijk een vrouw te zijn. Ik vond het best gezellig die dag, maar kan me ook goed herinneren hoeveel moeite ik had met het op gang houden van een gesprek. Je was niet zo'n prater en behoorlijk gesloten en onzeker. Wat een verschil met Ellipsis, waar we zo heerlijk hebben zitten kleppen over kookdingen en koffie en van alles.
Ik schreef het al op FL: jij bent nu zoveel meer jezelf. Be proud girl! Je bent tof! Echt.
- Voleuse
@Ravelijne: verplichte neemjejevitamineswel?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
- Daantje
- Contacteer:
Bedankt voor de steun.
@Chell, die foto's kwamen wel op een goed moment, die waren een behoorlijke opsteker.
En ja, ik ben best veranderd in de jaren.
Afgelopen dagen wat dingen gedaan om Spookje ongelijk te geven. Gaan hardlopen ondanks een stevige verkoudheid en van het weekend een nachtje logeren bij mijn ouders heeft ook goed gedaan. Voelen dat ze nog gewoon van me houden ondanks dat ik dingen doe waar ze het niet mee eens zijn (mijn tattoo, daar zijn ze op tegen) was een hele harde SSSSSSHHHHHHT! richting Spookje.
Komende tijd wat meer dingen zoeken om mijn eigenwaarde wat aan te vullen. Donderdag naar het Van Gogh Museum, De Schreeuw van Munch hangt er tijdelijk.

@Chell, die foto's kwamen wel op een goed moment, die waren een behoorlijke opsteker.

Afgelopen dagen wat dingen gedaan om Spookje ongelijk te geven. Gaan hardlopen ondanks een stevige verkoudheid en van het weekend een nachtje logeren bij mijn ouders heeft ook goed gedaan. Voelen dat ze nog gewoon van me houden ondanks dat ik dingen doe waar ze het niet mee eens zijn (mijn tattoo, daar zijn ze op tegen) was een hele harde SSSSSSHHHHHHT! richting Spookje.
Komende tijd wat meer dingen zoeken om mijn eigenwaarde wat aan te vullen. Donderdag naar het Van Gogh Museum, De Schreeuw van Munch hangt er tijdelijk.

Knuffels Ravelijne en een aanmoedigingsdansje.Ravelijne schreef:Ik kom ook eventjes knuffels vragen. Zware week voor de boeg met als highlight een uitstapje naar de rechtbank.
- phedre
- Contacteer:
knuffffels ravelijne 

Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
- Ravelijne
Thanks! Echt superlief dat je daaraan denkt. Toevallig momenteel wel, gelukkig. Sinds kort weer, inderdaad.Voleuse schreef:@Ravelijne: verplichte neemjejevitamineswel?

- Dreamer74
*komt knuffels brengen voor iedereen die een stevige, lieve, warme, lange, liefdevolle of gewoon een fijne knuffel kan gebruiken of er gewoon zin in heeft*
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. 
The best way to make your dreams come true is to wake up....

The best way to make your dreams come true is to wake up....
- Daantje
- Contacteer:
Ik ga gewoon maar accepteren dat die sombere grondstemming de rest van mijn leven gaat blijven en er maar gewoon proberen het beste van maken. Wachten tot dat ooit beter wordt heeft geen zin, ertegen vechten ook niet.
- tessie
- Contacteer:
Er is een heel groot stuk van mijn kies afgebroken en ik ben heel bang voor de tandarts