Ik moet de verzekering nog bellen. De ketelmaatschappij heeft teruggebeld, die komen vandaag. Maar ze weten niet hoe laat. Geen water hebben is echt lastig!
Maandag heb ik een videoconference met de verzekeringsexpert. (lijkt me niet handig, maar goed als ik een echt iemand over de vloer wil moet ik meer dan twee weken wachten...)
Wel jammer dat ik dit weekend nul plannen heb en dus thuis dingen zou kunnen doen, terwijl ik de 3 weekenden erna kei druk ben...
Daar is toevallig onlangs in Kassa wat over te doen geweest. Je hebt het recht, om op kosten van je verzekering een eigen expert in te schakelen. Er is naar buiten gekomen dat de experts van de verzekering zelf vaak de kosten veel te laag inschatten. De verzekeraars zijn je verplicht om je op die mogelijkheid te wijzen, is bij wet vastgelegd zelfs, echter verzuimen ze dat nogal eens.
Wellicht even terugkijken op uitzending gemist, voor waar je aan die contra experts kan komen.
en vergeet arbeidsloon niet in rekening te brengen. Als je alles zelf opknapt, mag je daar ook arbeidsloon voor inrekening brengen. Meestal wordt 25 euro per uur wel geaccepteerd.
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken