Jeejtje, Tweejtje & Threejtje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
ruby-vita

Re: Het WS-babytopic

Bericht door ruby-vita »

Wauw :shock: wat mooi en leuk en lief en MOOI!

Dat behang achter het ledikantje :inluv: en dat strookje behang boven de kastdeur :inluv: ...echt geweldig!

Complimenten aan juffie en Jerry! :banana:

Echt heel mooi en lief en vrolijk....en die commode is echt heel handig met al die laatjes en ruimte. Goh, smelt, smelt, dubbel smelt! :hug:

Ps: nu zag ik steeds die emmerlamp met die blauwe bollen op de babykamer staan, hangen jullie die toch maar niet op?
puppie

Bericht door puppie »

Mooi geworden! :inluv:
JerryM

Bericht door JerryM »

juffie moest uiteindelijk met tegenzin toegeven dat een lamp op ooghoogte midden in een babykamer misschien toch niet zo'n goed idee was, hoe mooi het ook zou staan.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
tijgie{K}

Bericht door tijgie{K} »

Wat is de kamer mooi geworden. Petje af voor iedereen die eraan gewerkt heeft. Die schommelstoel maakt het echt helemaal af. :inluv:
All people smile in the same language.

We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other

Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".

curious

Bericht door curious »

leuke kamer geworden juffie en Jerry!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

@ruby:
JerryM schreef:juffie moest uiteindelijk met tegenzin toegeven dat een lamp op ooghoogte midden in een babykamer misschien toch niet zo'n goed idee was, hoe mooi het ook zou staan.
Ja, dat dus... :shutup:

En nu heb ik een lampensnoer in die emmerlamp gedaan. Die blauwe bollen zijn een soort kapjes om kerstversiering heen. Das ook erg geinig geworden qua effect en heel erg schemerig als die alleen aan is. (Ik stel me nachtvoedingen voor waarbij zowel mama als Jeejtje niet te wakker willen worden en erg veel behoefte hebben aan gedimd licht.) :)

Naast de commode hebben we dan nog dat wandlampje met iets meer licht zodat je nog iets kunt zien bij het verschonen, en verder natuurlijk de gewone, grote hanglamp.

In de boekenkast staat nog een Delfts blauw lampenvoetje klaar, hier moet ik nog een kapje op kopen om daar ook nog een klein schemerlampje in te zetten, maar we hebben aan die kant van de kamer nog geen stopcontact / stroompunt dus dat gaat sowieso nog niet meteen functioneel zijn. :)

@kitten: Ja, die AH tas... :mrgreen:. Het was toeval dat die er stond, op de grond in de kast, maar een te mooi toeval om dat niet vast te leggen natuurlijk. :mrgreen:. En toen maar wachten wie het als eerste zou opmerken. :mrgreen:

@allen: Dank voor jullie lieve reacties! Zo leuk! :static:
MILF :grin_ani:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

Wow! Hij is echt mooi geworden! Coooool! Jeejtje gaat daar zoooo fijn slapen en spelen en alles!

En graag gedaan! Ik ben blij dat we bij hebben kunnen dragen :).

Die AH-tas... :clown: :lol: :schater:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Prachtige kamer! Echt heel leuk gedaan. :)
Crownless

Bericht door Crownless »

Oeh, een echte heuse babykamer die niet zou misstaan in zo'n hip inrichtingsblad. Awesome. Zo ontzettend niet mijn smaak (als het goed is verbaast je dat niks :P), maar awesome en oprecht mooi gedaan en superuitvoering. En yay voor het vogelhuisje dat nu beter tot z'n recht komt.

En graag gedaan. Kutspijltjes :mrgreen:
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

niet jouw smaak? No shit, Sherlock! :P
en yay inderdaad voor het vogelhuisje! Moest altijd nog eens aan de schutting komen, maar hier staat ie veel leuker! Kadootje van anne, met de house warming als ik me niet vergis. :)

oh enne, kutspijltjes... ik ben het hardgrondig met je eens! Sabrina ook, schat ik in ;)
MILF :grin_ani:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

NEEEEEEEE! GEEN SPIJLTJES MEER! DO ANYTHING YOU WANT, BUT PLEASE, NO MORE SPIJLTJES!

:mrgreen:
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
murron

Bericht door murron »

Niet mijn smaak :zak: snorrie ,maarrrr wel enorm leuk geworden en om te zien zo'n 'klaar' kamertje nu jeetje er nog bij in ;) .Super geworden juffie en jerry!
puppysjors

Bericht door puppysjors »

Oh wat origineel! Een echt Hollandse kamer. Heel leuk juffie!
Pluu

Bericht door Pluu »

Ook niet mijn smaak, maar het is wel heel mooi 1 geheel geworden en ziet er supernetjes uit :).
kitten

Bericht door kitten »

Ik kan me voorstellen dat het voor sommigen een smaak-gevoelig dingetje is. Meestal hebben babykamertjes toch zachte pastel kleurtjes enzo. Ik vind het juist daarom keigaaf! Eens wat anders en toch heel lief!
Plaats reactie