Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- kitten
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Hahaha, yeah ik win!! 

- kitten
Mijne staat op verwacht te verzenden op de 22e. Verwachte aankomst 27e. Leuk, misschien ben ik dan thuis en anders euh... hopelijk neemt de winkel beneden het aan of heeft het boekenwinkeltje in het centrum dat pakketjes vasthoudt ruimte voor de doos voor een dikke week of zo.
Kamperen en zo.

- Ravelijne
Oei! Dat komt wel heel vervelend uit. Misschien vast even proberen te regelen met de buren? Of een huisoppas-pakjes-aannemer regelen. Een (beeld?)scherm een week in limbo is wel een beetje jammer.
- kitten
Nou weten de meeste pakjesbezorgers gelukkig wel dat bijna alles (zelfs waarvoor getekend moet worden) ook bij de winkel beneden afgegeven mag worden. 

- Ravelijne
Dat is wel handig. 

- Daantje
- Contacteer:
Ik heb op zich nog geen last van het warme weer, behalve dat mijn zomerse eczeemplek er alweer is. Op mijn stuitje en krabben kan ik daar absoluut niet, want plasreflex.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- kitten
Klinkt gekmakend! 

Wel heel vervelend van je eczeem, juist daar. Maar je mag ook niet krabben denk ik. Is er niet een zalfje voor?
- Daantje
- Contacteer:
Die reflex hebben meer mensen, maar het is volgens mij niet heel standaard.
Ik krabben is sowieso niet goed, maar soms hé.
Ik heb de nodige zalfjes in huis om het tegen te gaan. Gelukkig is het echt een zomerding en sinds ik vaker jurken en rokken draag heb ik er al minder last van.
Ik krabben is sowieso niet goed, maar soms hé.

- Daantje
- Contacteer:
Dit was echt de ergste migraine from hell die ik ooit gehad heb. Pijn, misselijk, gedesoriënteerd. Lig al vanaf 11 uur vanmorgen te slapen en zit nu met de gordijnen dicht en zonnebril op huis. Ook nog vergeten om mijn broer te appen, die was zo lief om zo'n hema tompouce T-shirt te halen voor me en wilde dat vandaag op mijn werk komen brengen. Wat ik echt superlief van hem vind. Maar ik was er dus niet, krijg nu zo'n berichtje van "Ik met mijn goede bedoelingen.
" En ik was al zo goed in ziek thuiszitten zonder schuldgevoel.

- Crownless
Oh for fucks sake. Ik snap dat je broer ervan baalt dat ie voor niks ergens heen is gegaan, maar het is niks voor jou om thuis te blijven, laat staan om überhaupt te vergeten te appen.
Je hersenen hebben nu ff geen ruimte, je broer mag best wel ff 'oh wat ontzettend vervelend voor je, kan ik iets voor je doen?' zeggen en zijn butthurt ff in de tweede cirkel te spuien.
Knuffels! Veel beterschap! Dokter al gebeld en gezien?
Je hersenen hebben nu ff geen ruimte, je broer mag best wel ff 'oh wat ontzettend vervelend voor je, kan ik iets voor je doen?' zeggen en zijn butthurt ff in de tweede cirkel te spuien.
Knuffels! Veel beterschap! Dokter al gebeld en gezien?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
- Daantje
- Contacteer:
Nog geen dokter gebeld, denken deed pijn enzo. Als ik morgen nog zo helder ben als nu ga ik dat wel regelen. Vanmorgen kon ik niet eens ontbijten vanwege maagpijn, zoveel pijnstillers op een nuchtere maag bleek niet zo slim.
- tessie
- Contacteer:
Klinkt niet lekker Daantje, lijkt me een goed idee om morgen de dokter te bellen. Ook als het wel beter gaat, is het mss handig om een afspraak te maken om dit te bespreken zodat je de volgende keer mss iets hebt wat je kan helpen als het weer mocht gebeuren.
- Ravelijne
Does not sound good.
En wat Crownless zegt. Misschien dat broer (nog) niet helemaal mee heeft gekregen hoe heftig het was? Beterschap!

- Crownless
Wel dokter bellen vandaag hoor! Of iemand appen voor nadenkhulp. Want iemand anders kan ook je huisarts bellen. Nadenkwerk kun je uitbesteden, helemaal als je ziek bent.
Ik weet dat je het type bent van alles zelf willen doen en hulp vragen is eng, maar als er een moment is waar het totaal sociaal geaccepteerd is, is het nu.
Ik weet dat je het type bent van alles zelf willen doen en hulp vragen is eng, maar als er een moment is waar het totaal sociaal geaccepteerd is, is het nu.

If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!