het beweeg-topic

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
madeleine

Re: het beweeg-topic

Bericht door madeleine »

Goed van je Anne. Hier is de reep chocolade gesneuveld. Deze dag is officieel afgeschreven. Vanavond vroeg naar bed en morgen een nieuwe poging. Inmiddels niet meer boos op mezelf. . Das ook wat waard
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Dat is zeker wat waard. :)
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik ben snipverkouden en ik twijfelde enorm vanochtend of ik wel zou gaan sporten, maar de bikkelsfacebookgroep (allemaal medesporters van mijn sportschool) motiveerden me om toch te gaan. En dat je dan merkt dat daar aan gedacht wordt (Gaat het nog? Doe rustig aan, eigen tempo, goed dat je er bent!) helpt enorm. Dus ondanks wat benauwdheid en sterretjes zien heb ik tóch het hele uur mee gepumpt en maar heel af en toe even gestopt. Ben trots op mezelf en het geeft echt een goed gevoel over mezelf en in het algemeen. Lekker energiek en fit. Yay.
MILF :grin_ani:
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Oh fijn, zo'n supportgroep!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ja! Absoluut!
madeleine

Bericht door madeleine »

En wat goed dat je doorgezet hebt juffie. Echt reden om trots op jezelf te zijn. Ik heb heb vandaag de schade van gisteren ingehaald en ben een half uurtje gaan steppen. Thuis op zo'n apparaat. Met dank aan kitten. :knuf:
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
kitten

Bericht door kitten »

:static: :static:
Emmy

Bericht door Emmy »

Joehoe, ik heb even contact opgenomen met het ziekenhuis om te zien of ik al weer mag gaan hardlopen. In december kreeg ik nog te horen dat het niet verstandig was om te gaan hardlopen, omdat je ruggenwervel te veel klappen moet opvangen. En na een hernia operatie is dat natuurlijk nog even te veel van het goede.....
Maar goed, ik mag dus weer gaan hardlopen. Wel heel rustig gaan opbouwen zei ze nog..... ja duh, mijn conditie is ver te zoeken, dus dat zal wel goedkomen. Denk dat ik maar weer met Evy ga starten. Eens zien of ik binnenkort weer een 5 km kan lopen.
Even controleren of mijn schoenen nog goed zijn en dan af en toe maar weer eens een rondje gaan lopen.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Fijn Emmy!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Uur gestept, daarna een half uur funxtion gedaan. :thumbsup:
skaoot

Bericht door skaoot »

Ik ben fan van mn ereader! Ik heb vandaag in totaal 60min gecrosstrainerd (excl. cooldown), 1x 40min en 1x 20min, en de tijd gaat zoooooveel sneller al lezende! Plus het voelt als tijd extra goed besteden, want lezen is ook leuk. En beter dan stom tijdschrift doorbladeren.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Gisteren eenhalf uur funxtion gedaan en nu zit ik ook klaar om te gaan. Half uurtje knallen en daarna gaan Jerry en ik met Jeejtje samen zwemmen. Lekker spelen in het water en misschien kan ik dan ook en passant nog wat baantjes trekken ofzo. Maar dat is niet het hoofddoel.
lunaaa

Bericht door lunaaa »

Ik heb vanochtend weer hard gelopen. Met de nadruk op hard, collega had peper in haar reet. ;) Achteraf was het wel weer heel lekker!
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Sta je met je zwempak aan bij het zwembad (onder je kleding) is het zwembad dicht... Volgende week zondag ook :(
**Self Rescuing Princess**
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Oh das balen!
En goed bezig lunaaa!

Ik ben met funxtion, laatste oefening, heel erg door mijn rug gegaan. Echt narigheid, ik zit nu aan de morfine van de vorige keer dat ik dit zo heb gehad. Bah.
Plaats reactie