Vrolijk!
-
Re: Vrolijk!
Ja zoiets Anne
Je kunt​ in de app op de kaart pinnen waar je zit (en dan nog aanwijzingen geven over die derde boom of bankje). Is echt bedoeld ook voor dit soort situaties, we hebben geen misbruik gemaakt van Deliveroo 

-
Ik ontdekte net in mijn straat een nieuwe Marokkaanse winkel! Supermooi met van die hoopjes kruiden en enorme dadels enzo. Ze waren nu dicht, maar van de week eens binnenhuppen.
Ik hou zo van mijn straat <3
Ik hou zo van mijn straat <3
- pluis
Jouw straat is ook echt heel leuk. Mazzelkont 
Hier trouwens een paar supertoffe dagen achter de rug. Hedwig and the Angry Inch was fantastisch. Een dagje nerderige conventie was ook leuk en we zijn gisteren begonnen met een nieuwe D&D campagne en ik ben dol op mijn nieuwe personage. T is een bijzonder kind, Griet
. We werden weliswaar bijna verslagen door een huishoudartikel (ik maak geen grapje), maar daar ben je dan ook level 1 voor.
Oh en de DM van de vorige campagne is nu aan het schrijven voor een 'high level' avontuur voor de personages uit dat avontuur. Mag ik weer met mijn varken op stap, zometeen.
Het aller-allerlaatste wat er nog aan mijn levensgeluk ontbreekt is dat de bank alvast even mailt dat ze ons _toch_ aan een hypotheek kunnen helpen. Want dat blijkt toch allemaal bijzonder lastig en we hebben echt geen mogelijkheid meer om zaken nog langer te rekken. Iek.

Hier trouwens een paar supertoffe dagen achter de rug. Hedwig and the Angry Inch was fantastisch. Een dagje nerderige conventie was ook leuk en we zijn gisteren begonnen met een nieuwe D&D campagne en ik ben dol op mijn nieuwe personage. T is een bijzonder kind, Griet

Oh en de DM van de vorige campagne is nu aan het schrijven voor een 'high level' avontuur voor de personages uit dat avontuur. Mag ik weer met mijn varken op stap, zometeen.
Het aller-allerlaatste wat er nog aan mijn levensgeluk ontbreekt is dat de bank alvast even mailt dat ze ons _toch_ aan een hypotheek kunnen helpen. Want dat blijkt toch allemaal bijzonder lastig en we hebben echt geen mogelijkheid meer om zaken nog langer te rekken. Iek.
-
Oh shit wat een gedoe met die hypotheek! Hopelijk krijgen jullie snel goed nieuws
- pluis
Morgenochtend is er nieuws (als het goed is). Vanavond komt de 'uitzonderingscommissie' van de bank bijeen :S
-
Een uitzonderingscommissie?!?! Pfew, dat klinkt als heel lastig...ik duim!
-
Ik heb gezoend vanavond! En ik ben zo blij en vrolijk en het was gewoon fijn..
Het was met collega die een poosje weg is geweest uit onze vestiging en waar ik dus voor hij wegging ook wel mee aan het scharrelen was. En hij is nu 3 maanden terug en ik had al paar keer een kus gehad als ik hem naar het treinstation bracht (echt een kus geen tongzoen). En vanavond kreeg ik een tongzoen. (en damn wat heb ik dat eigenlijk gemist) We hadden ook echt afgesproken rustig aan te doen en willen allebei geen gezeur op werk. Dus eerst elkaar maar weer beetje aftasten rustig aan opnieuw beginnen. Ik heb best een klap gehad toen hij bij ons wegging wat ik eigenlijk niet aan had zien komen want we scharrelden alleen maar zonder als doel een relatie te hebben. Dus het is prima dat we niet zo snel zijn gegaan. Maar ik ben blij met de nieuwe stap. Beetje jammer is wel dat we allebei nog op vakantie gaan en we elkaar daardoor 4 weken niet gaan zien. Maar dat geeft niet want ik ben zooo blij dat het nog steeds rommelt! Yay!

Het was met collega die een poosje weg is geweest uit onze vestiging en waar ik dus voor hij wegging ook wel mee aan het scharrelen was. En hij is nu 3 maanden terug en ik had al paar keer een kus gehad als ik hem naar het treinstation bracht (echt een kus geen tongzoen). En vanavond kreeg ik een tongzoen. (en damn wat heb ik dat eigenlijk gemist) We hadden ook echt afgesproken rustig aan te doen en willen allebei geen gezeur op werk. Dus eerst elkaar maar weer beetje aftasten rustig aan opnieuw beginnen. Ik heb best een klap gehad toen hij bij ons wegging wat ik eigenlijk niet aan had zien komen want we scharrelden alleen maar zonder als doel een relatie te hebben. Dus het is prima dat we niet zo snel zijn gegaan. Maar ik ben blij met de nieuwe stap. Beetje jammer is wel dat we allebei nog op vakantie gaan en we elkaar daardoor 4 weken niet gaan zien. Maar dat geeft niet want ik ben zooo blij dat het nog steeds rommelt! Yay!
- Nijntje

- Pien
Wauw! Super. Leuk begin van de dag om dit zo te lezen!
-
Deze week is mijn eerste officiële werkweek van 24 uur. En dus de eerste week met een officiële werkdag voor m'n eigen bedrijf.
Die ik al half gespendeerd heb aan dingen die niet zoveel met werk te maken hebben, maar waar ik wel heel blij van werd. Even naar de Nieuwe Binnenweg gefietst, lekkere kaas, paté en makreelsalade gehaald bij "Buiten", bloemetjes uitgezocht bij "Een bloemetje op tafel", daarna naar de slager op de West-Kruiskade voor kippendijen en nu thuis aan de koffie met alle bloemen in vaasjes.
Zo even brunchen en dan een paar uurtjes tikken. En een experiment opstarten, slowcooker VS. Instant Pot. Twee keer hetzelfde gerecht. En dan vanavond blind proeven
Die ik al half gespendeerd heb aan dingen die niet zoveel met werk te maken hebben, maar waar ik wel heel blij van werd. Even naar de Nieuwe Binnenweg gefietst, lekkere kaas, paté en makreelsalade gehaald bij "Buiten", bloemetjes uitgezocht bij "Een bloemetje op tafel", daarna naar de slager op de West-Kruiskade voor kippendijen en nu thuis aan de koffie met alle bloemen in vaasjes.
Zo even brunchen en dan een paar uurtjes tikken. En een experiment opstarten, slowcooker VS. Instant Pot. Twee keer hetzelfde gerecht. En dan vanavond blind proeven

- Ravelijne
Whoa! Je pakt het wetenschappelijk aan.
Yay Instant Pot. Wat ga je maken? 

- Daantje
- Contacteer:
Chell inc.
Benieuwd naar de uitslag, binnenkort op jullie blog?

Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
-
Ik heb gisteren de hele tijd al instagramstories gepost. De winnaar is de instant pot, hoewel qua smaakintensiteit de slowcooker eigenlijk won. Maar goed, met wat extra seasoning was de instant pot net zo spicy geweest en ik vond deze ook al superlekker. De structuur van de kip was in allebei echt even goed. En dan wint bereidingstijd dus wel veel bonsuspunten. En het feit dat die binnenpan gewoon in de vaatwasser past.
Er volgt natuurlijk ook nog een blog, maar eerst nog wat meer dingen er mee koken
Er volgt natuurlijk ook nog een blog, maar eerst nog wat meer dingen er mee koken

- Ravelijne
Plus dat de voedingswaarde beter bewaard blijft: de temperatuur is ietsjes hoger, maar de bestanddelen die niet tegen hitte kunnen gaan in een slowcooker ook gewoon stuk (meestal zo bij 50 tot 80 graden al namelijk) en dan gaat tijd meespelen: heter maar korter wint het dan van iets minder heet (maar nog steeds heet) maar veel langer. Heb ik mij laten vertellen. 
Gaat de slowcooker al op Marktplaats, Chell?

Gaat de slowcooker al op Marktplaats, Chell?