Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
- kitten
Re: Verdrietig of boos? Kom maar op het troostbankje.
Tegen je tranen moeten vechten is al een paar stappen te ver.
Al een paar stappen.
En jij wil nog 3 weken doorgaan?
Al een paar stappen.
En jij wil nog 3 weken doorgaan?
- tijgie{K}
Geloof mij als ervaringsdeskundige: in de week dat ik mij ziekmeldde heb ik op mijn werk 10 minuten op de wc zitten huilen uit pure wanhoop en ellende. Dat is niet goed!! Kies nou alsjeblieft nu voor jezelf. Je houdt jezelf voor de gek door steeds te denken dat het wel goedkomt als dit en dat en zus en zo.
Dikke knuffel lieve Daantje.
Dikke knuffel lieve Daantje.
All people smile in the same language.
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
We are angels with but one wing, and to fly we must embrace each other
Impotence: Nature's way of saying "No hard feelings".
- Sabrina
Ik sluit me bij de andere dames aan, dit is al een paar stappen te ver Daantje! Ik heb ook huilend op de wc gezeten toen het bij mij klapte met burn-out, neem alsjeblieft zo snel mogelijk die rust door je ziek te melden lieverd.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- Jezebel
Ook ik sluit me aan bij wat al gezegd is. Als je jezelf op de been houdt met de gedachte 'over een week wordt alles beter want [insert reden]' dan ben je al (ver) over je grens. Knuffel en sterkte!
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin
Maria Mena ~ Secrets
- Ravelijne
@Daantje, hoe is het nu? Ik moest nog denken aan een voorbeeld wat ik van Karin hoorde: als haar baas haar extra werk toeschuift dan zegt ze 'loop even mee', en dat zet ze haar planning op haar scherm. En dan zegt ze 'als ik die nieuwe taak X er bij neem, welke van mijn huidige taken wil je dan dat ik laat vallen?'. Want dat je je tijd maar één keer uit kan geven, blijft een feit. Misschien ook iets voor jou. Of achteraf: geef aan dat er meer werk is dan tijd en vraag welke dingen prioriteit hebben en welke dingen je door moet schuiven cq laten vallen. Een mens kan niet ineens het werk van drie mensen in een week proppen, alleen omdat de baas (of jijzelf) dat graag wil.
Ik weet niet of je iets aan deze tip hebt (volgens mij zit je er al goed doorheen en misschien is het niet het moment), maar ik moest er aan denken en wilde hem toch even delen. En remember, je baas heeft er ook niks aan als jij met een burn out een goed aantal maanden in de ziektewet terecht komt! Dus voel je niet schuldig om gas terug te nemen en om je workload terug te brengen naar normale proporties. Zij hebben er ook niks aan als je op weg bent naar een burn-out. En jijzelf natuurlijk ook niet.
Ik weet niet of je iets aan deze tip hebt (volgens mij zit je er al goed doorheen en misschien is het niet het moment), maar ik moest er aan denken en wilde hem toch even delen. En remember, je baas heeft er ook niks aan als jij met een burn out een goed aantal maanden in de ziektewet terecht komt! Dus voel je niet schuldig om gas terug te nemen en om je workload terug te brengen naar normale proporties. Zij hebben er ook niks aan als je op weg bent naar een burn-out. En jijzelf natuurlijk ook niet.
- Daantje
- Contacteer:
Ik ben hier niet verder mee gekomen en veranderingen zitten er ook niet snel in. Ik neem het per dag en zal hier verder niets meer posten hierover.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- Sabrina
*laat iig een stapel knuffels achter*Daantje schreef:Ik ben hier niet verder mee gekomen en veranderingen zitten er ook niet snel in. Ik neem het per dag en zal hier verder niets meer posten hierover.
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- Mack
Meh! Gisteravond ging ons autootje plots héél "sportief" klinken, met belletjes als extra begeleiding ...
Toch maar een nieuwe uitlaat besteld...

Toch maar een nieuwe uitlaat besteld...
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- Ravelijne
Aiai! Zit je niet op te wachten.
- Nijntje
Klinkt als een verstandig edoch kostbaar plan Mack!
- Mack
Na wat zoeken bleek er een nieuwe "El-Cheapo" uitlaat in de buurt te vinden voor €70,-
Vanmiddag eerst de oude demper losge- ... ehhh ... vloekt. En daar hield de klus op. Probleempje met moeren die muurvast geroest zijn en te weinig ruimte onder de auto om er goed bij te kunnen.
Morgen kijken of er plek is in de zelf-werk-garage. daar hebben ze tenminste een brug & wat zwaarder gereedschap.
Vanmiddag eerst de oude demper losge- ... ehhh ... vloekt. En daar hield de klus op. Probleempje met moeren die muurvast geroest zijn en te weinig ruimte onder de auto om er goed bij te kunnen.
Morgen kijken of er plek is in de zelf-werk-garage. daar hebben ze tenminste een brug & wat zwaarder gereedschap.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
- Ravelijne
Ik wist niet eens dat zoiets bestond!
- eireann
- Site Admin
Er is er in Den Bosch ook 1. Voor mij niet zo heel handig (want ik kan er niks mee) maar ze doen ook zelf dingen. Hopelijk krijg je het vlot gefixed!
**Self Rescuing Princess**
- Ravelijne
Ik zou er ook niet genoeg van weten, maar grappig dat er meerdere zijn, zelfs.
- Mack
Eigenlijk meer voor het Ta-dááá!
De overtuigingskracht voor de moeren kwam in de vorm van een slijptol, daarna was het eigenlijk een grote vorm van meccano. 

Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.