Pfoe, over vermoeidheid gesproken, ik had even geen fut om WS bij te lezen met werkdrukte laatste twee weken. Ik had een hoop bij te lezen!
Knuffels voor Anne en alvast cheers voor het begin-volgend-jaar-plan!
En knuffels voor Crownless voor de laatste loodjes!
Tof puppie, een kleine man erbij!
En fijn dat alles goed is meeko!
Cinderella, hier ook een positief bevallingsverhaal. Ik kan 't niet beter verwoorden dan kitten deed.
Phe, ik zie er juist meer naar uit bij de tweede keer. Vorige keer was zonder twijfel heftig en zijn veel dingen heel anders gelopen dan ik gepland had, maar ik trek er juist lessen uit over hoe ik het deze keer anders wil gaan doen. Dat maakt dat ik er wel soort van zin in heb, haha. Ik weet beter wat ik kan verwachten en kan me er daardoor beter op voorbereiden.
Hier gaat alles nog steeds goed gelukkig. NIPT mislukte eerste keer, bij tweede keer bleek alles goed met baby en mij! En we hebben maandag een geslachtsbepalingsecho gehad en weten dat we ons tweede meisje verwachten, we zijn superblij! Energie is nog steeds lastig en flauwvallen gebeurt vrij regelmatig, maar soit, dat overleven we wel. Ik vind alleen de honger elke avond bloedirritant.
Oh! En ik voelde, ondanks placenta aan de voorkant, maandag voor 't eerst schopjes!