Jeejtje, Tweejtje & Threejtje

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
curious

Re: Het WS-babytopic

Bericht door curious »

nee hoor juffie ... heel herkenbaar ;)

groot was dan ook de teleurstelling toen die van mij allergisch voor Zwitsal bleken te zijn :icon_sad:
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

Ja dat is ernstig leuk en vertederend!
Mix die geur met moedermelk en lauwe luiers en opgegeven melk, en je hebt de perfecte geurmix voor de eerste weken als Jeetje is geboren. :inluv:

Als dadelijk Jeetje is geboren ruikt hij/zij de eerste uren nog naar het vruchtwater, het klinkt vies maar dat ruikt zo lekker! Echt een hele specifieke geur! Ik von dhet erg lekker ruiken en heb dan ook gevraagd of ze minivita niet wilde wassen met zeep. Zowieso om haar huidje niet meteen een opdonder te geven, maaar ook omdat ik die geur nog even wilde ruiken. :inluv:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Dat heb ik inderdaad meer gehoord/gelezen ja! Dat die specifieke geur ook heel erg zoetig en erg lekker moet zijn. Echte baby nestgeur. :)

Ik ben zó benieuwd! :)
MILF :grin_ani:
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

Ik ook juffie! Het is dan wel jullie Jeetje maar toch....Jeetje is ook een beetje de liefdesbaby van WS!
Hoeveel weken moet je nog?
kitten

Bericht door kitten »

Oh ja, die geur... :inluv:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Morgen nog 7. :banana: ende :smiley_panic:
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

Huh :shock: ? Nog 7 weken tot de 40 of 35? M-m-m-maaarrr dat is nog maar 2 weken voor de 35 weken? :th_smiley_faint:

Woei, over twee maanden zijn jullie ouders, nondeju, wat gaat dat hard! ( solidair met Juffie en Jerry... :smiley_panic:)

Maar ehhh, hoe houd je ons op de hoogte tijdens de bevalling... telefoonboom, morsecode, rookpluimen, nationaal nieuws?
leonietje

Bericht door leonietje »

Op het moment dat de eerste weeen beginnen kan ze dat misschien nog posten en dan vliegen we vanuit heel nederland richting ziekenhuis en staan we met z'n alle op de gang aan de deur te luisteren of jeejtje er al is... DUH! :mrgreen:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Hoezo is die 35 weken een grens dan? Ik freak al uit bij de gedachte dat ik nog maar 4 weken tot die magische 37 weken grens hoef. :smiley_panic:

Hoe ik jullie op de hoogte houd? Geen idee, er zal best wel een berichtje van mij of van Jerry komen als het begonnen is. Hee, verslaafd of niet, right? :mrgreen:

@leonietje: Ik barricadeer de deur, als je dat maar weet! Geen Pfaff toestanden met de hele familie, 10 man sterk aan de deur, hier! :P

Maar de kans is groot dat jullie met zijn allen erg snel op de hoogte zijn. :)
ruby-vita

Bericht door ruby-vita »

Ohhh...ik bedoel de 37 weken grens! Ben ik nu in de war of was het een paar jaar geleden zo dat 35 weken die magische grens was? Nou ja, anyway, ik zat met 35 of 37 weken al helemaal klaar in de veronderstelling dat ik ieder moment in weeén uit kon barsten.

Op de een of andere manier had ik me ingeprent dat de bevalling begon als je de ( willen nu alle niet zwangeren, en bewust kinderlozen niet uitfreaken) slijmprop verloor. Dus iedere wc gang, en dat waren er veel zoals je ondertussen zelf weet, keek ik hoopvol in de pot op zoek naar de magische slijmprop, die nooit kwam. :clown:

oeh juffie wat spannend allemaal!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

vanaf 37 weken mag je thuis bevallen, en de 'termijn' voor een gezonde bevalling is tussen de 37 en 42 weken. Ik denk dat je dat bedoelt. En ik ga er niet vanuit dat de bevalling veel eerder dan 40 weken begint, maar het kán wel natuurlijk! :smiley_panic:
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Tegenwoordig wassen ze pasgeboren babytjes ook niet meer, alleen beetje afvegen. En dan de volgende dag als het kindje zn temperatuur goed vast kan houden, mag hij in bad. En als dat nog niet goed gaat, dan kan dat dus nog een paar dagen duren zelfs.

En juffie, je gaat zoooo snel! :static: Ik vind het helemaal mede-spannend!!! :smiley_panic: :static: :inluv:
kitten

Bericht door kitten »

Ik ook! En ik heb wel duzund tips en adviezen!! Maar ik hou me in. ;)
kitten

Bericht door kitten »

Tessie, heb jij die bevallings DVD van mij nog?
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

die ligt inmiddels hier. :) stukkie dichterbij. :)
Plaats reactie