het beweeg-topic
- lunaaa
Re: het beweeg-topic
Das voor mij echt te snel! Jammer.
- eireann
- Site Admin
Ik ga NOOIT meer savonds zwemmen! Veels te veel mensen. En als iedereen netjes baantjes had getrokken had het nog wel gekund, maar meer dan de helft was te druk bezig met kletsen en daarbij de gesprekspartner aankijken dan bezig met recht te zwemmen (of uberhaupt vooruit te komen) Of ze stoppen gewoon halverwege het baantje. WTF! Rot op!
En ik zwem te langzaam voor het afgezette baantje voor snellerikken, maar van mij mogen ze nog een stuk afzetten. 1 stuk voor de snelle, 1 stuk voor de baantjeszwemmers en 1 stuk voor de kletsers.
Was er met 20 minuten weer weg. Jammer.
En ik zwem te langzaam voor het afgezette baantje voor snellerikken, maar van mij mogen ze nog een stuk afzetten. 1 stuk voor de snelle, 1 stuk voor de baantjeszwemmers en 1 stuk voor de kletsers.
Was er met 20 minuten weer weg. Jammer.
**Self Rescuing Princess**
O das idd echt heel irritant. Snap dat je weer snel weg was. Hopelijk is het de volgende keer beter als je weer overdag gaat!!
Da's wel balen Anne!! Dan ben je daar en dan tref je dit. Beetje jammer wel!
Ik heb een heerlijk spelletje squash gespeeld vanavond. Was alweer meer dan een week geleden, en mijn spieren laten dat ook wel een beetje merken. Voel dat ik wat stram ben. Maar yay het was leuk.
Ik heb een heerlijk spelletje squash gespeeld vanavond. Was alweer meer dan een week geleden, en mijn spieren laten dat ook wel een beetje merken. Voel dat ik wat stram ben. Maar yay het was leuk.
-
Morgen begin ik weer met rennen met Evy.
Kijken of ik morgen om 6:30 uur inderdaad in sport outfit buiten sta.
Kijken of ik morgen om 6:30 uur inderdaad in sport outfit buiten sta.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
- skaoot
Wauw, bikkel!
Als het weer zo blijft komende tijd ga ik mn renschoenen ook weer afstoffen. Meer actie!
Als het weer zo blijft komende tijd ga ik mn renschoenen ook weer afstoffen. Meer actie!
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
- Daantje
- Contacteer:
Ik ben aardig op schema voor de 21e (als jullie zitten te picknicken doe ik lopen). Mijn Evy-rondjes zijn steeds boven de vijf kilometer.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Ik zit momenteel ook even in een sportdipje maar dat komt voornamelijk doordat ik druk bezig ben met afstuderen en het sporten er in drukke periodes wel vaker bij inschiet.
Daarnaast zijn ze bij mijn sportschool aan het verbouwen, 2 weken terug toen ik ging sporten waren ze de groepslesruimte aan het slopen met gigantisch veel stof dat vrij kwam. Gister was er wel weer vanalles afgebroken en nieuwe muren gebouwd en waren de buitenlandse werklieden ook gewoon aan de slag met slopen, bouwen, verven ed. Zooi aan apparaten die op een kluitje staan en niet gebruikt kunnen worden, de rest zit onder de stof en je ademt de zooi ook gewoon in. Zo niet fijn en gezond om te sporten.
Navraag bij medewerkers gedaan waarom hiervoor gekozen is, dat heeft te maken met een altijd open garantie en alles moet zo snel mogelijk en budget gedaan worden, want het is maar een budgetsportschool dus daarom de goedkope hardwerkende buitenlandse krachten.
Maar opzich wordt het wel mooi wat ik tot nu toe gezien heb.
Daarnaast zijn ze bij mijn sportschool aan het verbouwen, 2 weken terug toen ik ging sporten waren ze de groepslesruimte aan het slopen met gigantisch veel stof dat vrij kwam. Gister was er wel weer vanalles afgebroken en nieuwe muren gebouwd en waren de buitenlandse werklieden ook gewoon aan de slag met slopen, bouwen, verven ed. Zooi aan apparaten die op een kluitje staan en niet gebruikt kunnen worden, de rest zit onder de stof en je ademt de zooi ook gewoon in. Zo niet fijn en gezond om te sporten.
Navraag bij medewerkers gedaan waarom hiervoor gekozen is, dat heeft te maken met een altijd open garantie en alles moet zo snel mogelijk en budget gedaan worden, want het is maar een budgetsportschool dus daarom de goedkope hardwerkende buitenlandse krachten.
Maar opzich wordt het wel mooi wat ik tot nu toe gezien heb.
-
Zo, ben weer thuis, gedouched en aan het ontbijten.
Nu eens kijken of ik de tien weken nu wel volhoud.
Nu eens kijken of ik de tien weken nu wel volhoud.
.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
- juffie
- Site Admin
Netjes bitemarks!
Ik ben opgestaan om te gaan pumpen. Vandaag lesvrij dus meteen van de gelegenheid gebruik maken.
Ik ben opgestaan om te gaan pumpen. Vandaag lesvrij dus meteen van de gelegenheid gebruik maken.
MILF 

- Daantje
- Contacteer:
I'm impressed. Heb het me al een paar keer voorgenomen om vóór het werk te gaan lopen, is me pas één keer gelukt. Ben gewoon niet zo'n ochtendmens.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
- juffie
- Site Admin
Ben blij dat ik geweest ben, het was echt lekker om weer bezig te zijn. Op de een of andere manier lukt 's avonds naar de sportschool gaan minder goed. Moet ik toch maar eens verandering in brengen, want na de proefperiode van 3 maanden zojuist verlengd naar een jaarabonnement.
Vanavond meteen nog een keer, een paar releases van nieuwe lessen dus ik ben benieuwd. En het plan is om in ieder geval donderdag vaste sportavond te maken.
Vanavond meteen nog een keer, een paar releases van nieuwe lessen dus ik ben benieuwd. En het plan is om in ieder geval donderdag vaste sportavond te maken.
MILF 

-
Ow, maar het is mij ook nog maar een keer gelukt hoor.Daantje schreef:I'm impressed. Heb het me al een paar keer voorgenomen om vóór het werk te gaan lopen, is me pas één keer gelukt. Ben gewoon niet zo'n ochtendmens.
Woensdag gaat het regenen en dan is de drempel veel hoger.

.Gutes oder boses?
Therapy?
.Gutes oder boses?
Therapy?
- juffie
- Site Admin
Trots op mezelf. Vanmorgen een uur gepumt en vanavond weer een half uur en aansluitend 3 kwartier meegedaan aan een release van een nieuwe les, clubbattle. Dat was echt heel erg leuk, vechtsport in de lucht, op muziek.
Dus, ruim 2 uur gesport, intensief gesport, en dik 20 punten verdiend.
Dus, ruim 2 uur gesport, intensief gesport, en dik 20 punten verdiend.
MILF 

- eireann
- Site Admin
het beweeg-topic
Vraag voor de ww-ers onder ons: hoeveel beweegpunten score jij per week en op wat voor aantal zou ik me moeten richten?
**Self Rescuing Princess**