Offtopic: Muziektips voor vanilla seks

Gesloten
Cera

Offtopic: Muziektips voor vanilla seks

Bericht door Cera »

Dit topic is niet het meest voor de hand liggende op een BDSM-forum maar ik hoop dat er mensen zijn die net als ik van zowel BDSM als romantiek kunnen genieten.

Ik ben een romantische ziel, altijd geweest, en daarbij dolverliefd op mijn vriendje. Na een periode waarin het op seksueel vlak niet zo lekker liep als gevolg van fysieke ongemakken, hebben we sinds een aantal weken de beste seks uit onze relatie. Echt heel fijn!

Rond Valentijnsdag van dit jaar zaten we seksueel gezien niet lekker in ons vel en ik heb mijn lief toen gezegd dat de echte viering van Valentijnsdag dit jaar voor ons op een andere datum zou vallen, als alle ongemakken voorbij waren. Nu is het zover en heb ik een datum geprikt, 6 april, en mijn vriendje zowel een klaarkom- als WS-verbod gegeven tot morgenavond.

Het plan is om morgen eerst naar een leuk Mexicaans restaurant te gaan om vervolgens bij thuiskomst m'n Glow in te dark-lingerie aan te trekken en mijn vriendje te ontvoeren naar onze logeerkamer die ik voor de gelegenheid tot een 'zevende hemel' heb omgedoopt met op de muren en het plafond Glow in the dark-sterren en een speciale sterrenlamp. Ik ga hem verwennen met een heerlijke massage en alles wat lief, lekker, geil, romantisch maar non-BDSM is. We hebben nog nooit samen Vanilla-seks gehad dus het wordt vast een hele bijzondere ervaring.

Ik wil de avond helemaal compleet maken met fijne muziek. Rustig tempo, erotisch, romantisch. Ik zet in elk geval 'the return of innocence' van Enigma op. Bij het luisteren naar dit nummer zie ik altijd twee seksende en zwetende mensen voor me. Hebben jullie nog tips voor fijne liedjes voor heerlijke romantische seks? Dan ga ik die downloaden en een CD branden.

Alvast bedankt voor de tips!
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Offtopic: Muziektips voor vanilla seks

Bericht door kitten »

Ik zou het dan zoeken in een beetje jazzy stijl. Norah Jones misschien?
Wever

Re: Offtopic: Muziektips voor vanilla seks

Bericht door Wever »

Eerst even de kanttekening dat BDSM evengoed romantisch kan zijn. De standaarddefinitie met kaarsjes, wijn en dergelijke is allesbehalve de enige manier.

Muggenzifterij daargelaten: waarom niet gewoon een hele CD van Enigma? Dan weet je tenminste zeker dat de stijl de hele tijd aansluit.
Op hun "best of" CD staan trouwens nog betere nummers voor de daad (vooral Principles of lust).

Enya is erg vergelijkbaar. En ook de 'spirits of nature' compilatie-CD's worden niet voor niets aangeraden.

Oliver Shanti (& friends) heeft veel goede sfeermuziek...meer Indisch-ig (vaak zonder woorden).

Afrocelt zou ik ook nog durven aanraden (ik heb de CD "further in time" hier nog liggen)...al is dat wel behoorlijk actief. :P
Cera

Re: Offtopic: Muziektips voor vanilla seks

Bericht door Cera »

Bedankt voor de tips! Ik ga eerst You-tuben en dan aan de slag met het maken van een 'seks-cd'.

En Wever... BDSM en romantisch gaan in elk geval bij mij tot aan de nazorg na een heftig spel niet samen. ;)
Gebruikersavatar
Toran
Berichten: 39
Lid geworden op: 10 aug 2009, 09:31

Re: Offtopic: Muziektips voor vanilla seks

Bericht door Toran »

Ben ik de enige die het grappig vind om voor vanilla seks je vriendje eerst een klaarkomverbod te geven? ;)

Qua muziek heb ik weinig tips, anders dan wat de mensen voor me neergezet hebben, eigenlijk..
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."

— Terry Pratchett (Eric)
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 269
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Offtopic: Muziektips voor vanilla seks

Bericht door JJV »

ik persoonlijk heb prima gezoend terwijl Slayer aanstond op de achtergond
(je tempo wordt wat minder vanille inderdaad, maar who s counting)

en als we toch al in t enigma straatje zitten; barry white en marvin gaye waren/zijn toch altijd wel best stereotype qua sfeer enzo...

met een beetje etta james voor t pikante deel.
~\v/~
Gesloten