compatible zoenen

colet

Re: compatible zoenen

Bericht door colet »

Zoenen kan heel anders zijn, vind ik. JA, afhankelijk van je partner, maar ook van de setting!
Al vraag ik me dan ook af of zoenen met diezelfde partner in verschillende settings ook anders is?

Maargoed, die vergelijking van sex en zoenen gaat niet altijd op, hoor! Slecht zoenen is slechte sex enzo.
Trouwens...is het perse slecht?? Of is het niet gewoon 'anders'??? Waar de één wil zoenen met zijn tong wil de ander het misschien juist niet zo. Waar de één beweegt met zijn tong, wil de ander misschien juist gewoon mond bewegen, maar tong stilhouden??? Ik noem maar even wat.
Zoenen jullie trouwens altijd vóór een spel met de ander? Ik zat net te denken...ik heb echt wel ooit gespeeld met iemand die ik écht niet vantevoren gezoend had. Had dus ook geen idee hoe de sex zou zijn :hypocrite:

Tot ongeveer tien jaar geleden had ik nog maar één zoenervaring. Ehm, wel vaker gezoend, maar altijd met dezelfde man. Dat zorgde ook voor onrust bij mij. (en niet alleen dát ;) ) Toen ik in het jaar erna andere mannen zoende, merkte ik dat het écht waar is, iedereen zoent anders. Mijn ex-vriend kon werkelijk niet zoenen. Dat is heel vervelend als je zelf geil bent en zin hebt en lekker wil zoenen om over te gaan in sex..... Hij zoende ook niet graag, misschien dat dat meespeelde.

Dan in BDSMsetting. Hmm, eh...*denkt na* jahoor zoenen tijdens spel vind ik heerlijk, zeker als je er helemaal in zit en je mee laat slepen en ... :inluv: Het voelt dan ook 'anders'. Intenser. Intiemer. Man, ik ben nog nooit zo lekker gezoend als ooit tijdens een spel :bloos:
Een afgdwongen zoen van de Dom als ik sub is lekker en beter dan een zoen die ik als sub afdwing van de Dom, maar misschien is die laatste minstens zo nodig. Niet zoenen tijdens een spel lijkt me heel erg moeilijk trouwens! Dit omdat ik de ander vaak 'zoek' tijdens een spel, lichamelijk contact lekker vindt, niet speel als ik de ander nioet mag enz enz.
Maar wat betreft slecht zoenen...of dus anders dan ik het doe...dat heb ik dus ooit gehad en daarna gespeeld en geseksd en ehm...zoenen stond in het niet bij de meer dan goede seks :oops:
aimée

Bericht door aimée »

Ik moet eigenlijk wel melden dat ik ook heel erg moet wennen aan het zoenen met een nieuwe partner.. of dit nu de speel partner is of als ik weer een relatie krijg met een ander.

Ik ben niet zo van de tong eigenlijk.. waarom ik weet het niet.. Misschien dat ik het leren moet om het te waarderen of lekker te vinden maaruh tot nu toe gewoon een kus (dus NIET tongen) oke maar tongen no thnx...

maar ik denk dat het puur een kwestie is van leren...
aimée

Bericht door aimée »

engel

Bericht door engel »

Met sommige mensen kan ik extra lekker zoenen en dat is niet altijd sexueel. Met vriendinnen is het lekker zoenen, vrouwen zoenen nou eenmaal anders (als ik hier "lekkerder" neer zet dan krijg ik weer allerlei zoenende mannen die zich willen bewijzen over mee heen dus zeg ik "anders".) dan mannen. Iemand die niet lekker kan zoenen zal nooit een bedpartner worden want ik vind zoenen wel belangrijk, heel belangrijk en heel erg lekker. Het is een fijne manier van intimiteit delen.
justes

Bericht door justes »

Ik vind zoenen nog intiemer dan seks hebben. Ook kun je er zoveel mee uitdrukken. Zeker in een D/s. Soms neemt hij een zoen van me. Dan weer een kus op mijn voorhoofd. Soms een judaskus. Zoveel betekenissen.
Voleuse

Bericht door Voleuse »

:inluv: Zoenen!
Ja. Ik hou er echt van. Maar het is echt wel iets wat je kan leren. Misschien komt het omdat alle jongens die ik ooit kuste maagden op zoengebied waren, maar ik heb er echt wel een paar flink zien verbeteren!
De eerste keer dat mijn huidige vriend mij kuste dacht ik alleen maar: ho-ly shit doe alsjeblieft je mond dicht! Maar inmiddels is daar niks meer van te merken. En hij beft ook lekker :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gesloten