cupping & suction cups (nsfw)

wandering

Re: cupping & suction cups (nsfw)

Bericht door wandering »

@ Kiyan: Mijn D heeft ze in huis (zo'n pak met verschillende maten) maar we hebben er nog niet zo veel mee geexperimenteerd.
Enige wat ik als sub kan zeggen is dat het wel een lekker gevoel geeft! Het deed me niet echt pijn in ieder geval, maar zo ver als op de plaatjes gingen wij niet. Het had voor mij destijds meer een psychisch aspect, zo van, 'dit klopt niet, zo hoort mijn lichaam er niet uit te zien!' waardoor ik het toch wel een beetje eng vond.
JJV

Bericht door JJV »

..nou.. Allleen voor beeld..
je voelt ze dus weldegelijk
..en de laatste op wie ik een cup losliet vond t niet prettig

maar veel zinniger dan mn openings post kom ik nog altijd niet
~\v/~
Kiyan

Bericht door Kiyan »

Het is het (ver)vormen.. dat mij zo vreselijk opwindt. Dat het lichaam na cupping ook niet zomaar weer ineens terug in zijn eigen vorm terugkeert. Het idee dat alles heel erg gevoelig wordt. Damnnn..!! Wat mjammy zeg..

Ik ben benieuwd of er nog meer ervaringen zijn..
justes

Bericht door justes »

firecupping is helemaal geweldig :icon_biggrin:
Kiyan

Bericht door Kiyan »

vertel...... :)
justes

Bericht door justes »

Daar moet je wel glazen cups voor hebben. De cup inspuiten met alcohol, deze aansteken en plaatsen. Door de afsluiting dooft de vlam direct, maar voel je als sub wel even de hitte, zonder dat dit brandwonden geeft. Trekt direct vacuum. Bij het verwijderen van de cup weer even een klein vlammetje erbij voor een laatste whoesj-effect.
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Enkel ervaring met softere cupping denk ik zo. Ik was dan wel geblinddoekt, het werd inderdaad allemaal gevoelig, heel soms beetje pijnlijk (ik ben dan ook een watje). Maar ik denk niet dat er echt vervormd werd. Zeker niet zoals ik foto's gezien heb al!!!
Uit een tepel kwam beetje vocht wel, wist ik niet maar heeft Hertz me achteraf verteld.
Gesloten