nah mijn ouders zijn er nu naartoe en hebben ze uitgenodigt vor de koffie .
het is nodig datg mijn opa ook geconfronteerd word met deze personen en wat ze hebben gedaan .
ze gaan vanuit daar mee naar de politie.
zucht ik haat ze echt.
Wat een ongelooflijk verhaal brabbel. Aangifte doen is de enige mogelijkheid in deze. Je hebt bewijzen van de bank. Dan ligt het bij de politie en kunnen ze ook niet meer opstappen als het gesprek ze niet aanstaat. Fraude is een ding waar de politie een hekel aan heeft is mijn ervaring met mijn werk, dus ze zullen wel flink ondervraagd worden. Sterkte en succes in deze moeilijke tijd.
aaah
Okay ik ben sinds de vakantie ietsig afgevallen (stress) en had daar deze dagen niet echt aangedacht. Mijn broek zakt dus soms een beetje af. Dan zie je een stukje buik..
Een collega sprak me daar op aan, dat dat niet kon vanwege bla bla voorbeeldfunctie..
TERWIJL zij zowat ELKE dag haar bruin VERRIMPELDE decollete laat zien. En iedereen spreekt daar schande over. En NATUURLIJK spreekt ze me aan terwijl er allemaal collega's om heen zitten.
Waarop een collega van mij haar vriendelijk vraagt of ze haar decollete dan wil bedekken. WANT zei hij, ik zie liever "iezje's" buik dan jouw verdroogde tieten..
Waarop ze nu voor volgende week een gesprek bij de directrice heeft aangevraagd met mij en haar zelf en de betreffende collega. Aaaah
omdat ik buik liet zien als mijn broek afzakte en zij (dus die van die verrimpelde tieten) vindt dat het iets tussen haar en mij is ..
en ik heb er zin in....