Ongecontroleerde rant topic!
Re: Ongecontroleerde rant topic!
*Duimt dat iez enkel in rantvorm beschrijft hoe de directrice rant tegen dat verrimpeld decolletemens*
gesprek ging als volgt:
geen blote buik meer, geen gerimpelde decollete's meer, niet meer nare opmerkingen maken.. klaaar:)
geen blote buik meer, geen gerimpelde decollete's meer, niet meer nare opmerkingen maken.. klaaar:)
@brabbel:
Sterkte - en zoals iedereen zegt zeker aangifte doen. Dit kan gewoon niet door de beugel.
Het is misschien ook verstandig om samen met je ouders, opa en evt. huisarts of andere medicus te kijken of het mogelijk is dat je ouders de belangen van je opa gaan behartigen. Dan kan het ook niet meer voor komen dat iemand anders misbruik gaat maken van de situatie.
En - echt - heerlijk dubbel liggen om de reactie van die collega: heerlijk recht voor d'r raap ... err tieten... 
Sterkte - en zoals iedereen zegt zeker aangifte doen. Dit kan gewoon niet door de beugel.
Het is misschien ook verstandig om samen met je ouders, opa en evt. huisarts of andere medicus te kijken of het mogelijk is dat je ouders de belangen van je opa gaan behartigen. Dan kan het ook niet meer voor komen dat iemand anders misbruik gaat maken van de situatie.
Da's dus eigenlijk een compliment voor jouw buik iezjeiezje schreef: Waarop een collega van mij haar vriendelijk vraagt of ze haar decollete dan wil bedekken. WANT zei hij, ik zie liever "iezje's" buik dan jouw verdroogde tieten..

Wel *(&%(#^%$(&^%#($&%^@(&$
Leuk hoor, dat Schiphol een akkoord heeft met de omgeving met aangepaste vliegroutes zodat ze mogen uitbreiden. Maar dat gaat wel over ONS huis heen. Tegenwoordig vliegen ze dus tot zo'n 23:00 over het huis om tegen 6:00 in de ochtend weer te beginnen. Met open raam slapen is garantie voor wakker worden.

Leuk hoor, dat Schiphol een akkoord heeft met de omgeving met aangepaste vliegroutes zodat ze mogen uitbreiden. Maar dat gaat wel over ONS huis heen. Tegenwoordig vliegen ze dus tot zo'n 23:00 over het huis om tegen 6:00 in de ochtend weer te beginnen. Met open raam slapen is garantie voor wakker worden.

- Mack
Right! En jij had toch goed je rust nodig?
En ja, met een open raam slaap ik ook lekkerder. :close_knuf:
En ja, met een open raam slaap ik ook lekkerder. :close_knuf:
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
@ boefje
in halfweg hebben ze subsidie gekregen en zijn alle huizen zo enorm geïsoleerd tegen het geluid
dat je dus echt helemaal NIX meer hoort (dat heeft de bewoners niets gekost ! )
misschien aanvragen bij je gemeente ?
sterkte ermee
ok eigen rant :
:smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic:
hoe krijg ik goddepleuris nou eindelijk es bewegende beeldjes hierzo ?????

in halfweg hebben ze subsidie gekregen en zijn alle huizen zo enorm geïsoleerd tegen het geluid
misschien aanvragen bij je gemeente ?
sterkte ermee
ok eigen rant :
:smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic: :smiley_panic:
hoe krijg ik goddepleuris nou eindelijk es bewegende beeldjes hierzo ?????

Yep. En vannacht weer zo'n korte nacht. Deze keer kwam de eerste al om 5:15 over zetten. Het maakte zelfs D-D wakker! Nou dat wil wat zeggen.Mack schreef:Right! En jij had toch goed je rust nodig?
Ik ben aan het kijken welke mogelijkheden we hebben op dit gebied. We zitten voor de grote projecten net buiten de projectgrens. Dus moeten we als individuele gedupeerde aanvraag indienen. Maar ik begin maar vast met een paar mooie oordoppen aan te schaffen (á 130 euro per set) en een bezoek aan de huisarts zodat ik daar alvast mee kan zwaaien.oeps2 schreef:in halfweg hebben ze subsidie gekregen en zijn alle huizen zo enorm geïsoleerd tegen het geluid
Het is hoe dan ook K*T!

Ik vraag me toch af wat leskrijgen is. Kan iemand me dat vertellen. Valt naar de praxis gaan en kasten uit en in elkaar zetten met de accuschroefboormachine eronder. Of valt allerlei roze klusmateriaal eronder. Roze accuschroefboormachine en een roze kluskoffer.
Volgens mij niet. GVD ik betaal niet voor niets veel geld voor een opleiding.. EN als dat in houdt dat ik zelf mij opleiding mag bedenken (waar het op neer komt want dit is het eerste jaar dat deze uitstroomrichting op deze lokatie op deze opleiding wordt gegeven.. de andere opleiding geeft deze uitstroomrichting ook maar daar is deze opleiding het niet mee eens) dan vraag ik me af wie de leraar is.. Volgende week hoop ik echte lessen te gaan krijgen..
Ik ben het hier niet mee eens. Daar betaal ik geen geld voor.. aaaah..
Volgens mij niet. GVD ik betaal niet voor niets veel geld voor een opleiding.. EN als dat in houdt dat ik zelf mij opleiding mag bedenken (waar het op neer komt want dit is het eerste jaar dat deze uitstroomrichting op deze lokatie op deze opleiding wordt gegeven.. de andere opleiding geeft deze uitstroomrichting ook maar daar is deze opleiding het niet mee eens) dan vraag ik me af wie de leraar is.. Volgende week hoop ik echte lessen te gaan krijgen..
Ik ben het hier niet mee eens. Daar betaal ik geen geld voor.. aaaah..
Als mamma kan je niet ziek zijn,vorige week weer is ondervonden.Steeds de hele dag doorbikkelen en als kiddies op school zijn even pogen te relaxen/slapen.Verder moet alles zo goed en kwaad als het kan gewoon door blijven draaien.
Schuldig voelen tegenover Vriendlief als hij na een lange dag (van ong 13/14 uur van huis af zijn) alleen een uitsmijtertje voorgeschoteld krijgt (of wat anders snel/makkelijks) en hij daarna de blijven liggende taken nog uit zichzelf gaat doen(how sweet is dat
).
Dan nu deze week de nog achterliggende schade willen inhalen en dan sinds gisteren oorpijn hebben en er vandaag achter komen dat je gewoon weer is voor de zoveelste keer een ooronsteking hebben AAAAAARRRGGGHHHHH
Vanavond wss maar met een asprientje vroeg het bed in gaan en hopen dat koortsigheid erbij weer zakt.Sjucht
Schuldig voelen tegenover Vriendlief als hij na een lange dag (van ong 13/14 uur van huis af zijn) alleen een uitsmijtertje voorgeschoteld krijgt (of wat anders snel/makkelijks) en hij daarna de blijven liggende taken nog uit zichzelf gaat doen(how sweet is dat

Dan nu deze week de nog achterliggende schade willen inhalen en dan sinds gisteren oorpijn hebben en er vandaag achter komen dat je gewoon weer is voor de zoveelste keer een ooronsteking hebben AAAAAARRRGGGHHHHH
Vanavond wss maar met een asprientje vroeg het bed in gaan en hopen dat koortsigheid erbij weer zakt.Sjucht
Argh! Heel fijn hoor, dat mijn huisbaas weer een baan heeft, maar omdat hij nu dus ook weer vroeg op moet staan, gaat hij ont-zet-tend vroeg naar bed. Zijn slaapkamer is naast die van mij. En mijn vibrator maakt heel veel herrie, en ik heb nog geen financiele ruimte gehad om een nieuwe te kopen. Ergo: 's avonds moet ik het dus altijd helemaal zelf doen*. En ik wil ook wel eens een makkelijk orgasme waar ik niet m'n vingers voor in een kramp moet werken**! grmbl.
*mijn huisbaas heeft toch al neigingen tot oud vies mannetje. Gelukkig niet tegenover mij, maar ik wil hem niet op ideeën brengen. En hij is wel al eerder wakker geworden door mijn vib, te merken aan het naar de wc gaan midden in de nacht nadat ik bezig was geweest. Hij slaapt redelijk licht namelijk.
** ik kan goed vingeren hoor, daar niet van, maar een vib is soms toch net wat minder arbeidsintensief.
*mijn huisbaas heeft toch al neigingen tot oud vies mannetje. Gelukkig niet tegenover mij, maar ik wil hem niet op ideeën brengen. En hij is wel al eerder wakker geworden door mijn vib, te merken aan het naar de wc gaan midden in de nacht nadat ik bezig was geweest. Hij slaapt redelijk licht namelijk.
** ik kan goed vingeren hoor, daar niet van, maar een vib is soms toch net wat minder arbeidsintensief.
ik begrijp dat het heel vervelend is, maar *proest het toch uit*.
Moet je even begrijpen: ben iemand die tot voor kort niet kon klaarkomen door masturberen en nu heb ik nogal heel vaak een kkv. Het is frustratie zeg ik je!!! (en zo zijn we terug on topic ook)
Moet je even begrijpen: ben iemand die tot voor kort niet kon klaarkomen door masturberen en nu heb ik nogal heel vaak een kkv. Het is frustratie zeg ik je!!! (en zo zijn we terug on topic ook)
- Peter^
- Contacteer:
@faery: Als hij vroeg op staat en ook vroeg naar z'n werk gaat, dan heb jij voordat jij de deur uit gaat of overdag toch voldoende tijd?
Ik masturbeer gewoon het liefste 's avonds voor ik ga slapen 

- kitten
Slaap je zo lekker van in... ^.^