Ik ben erg voor seks op feestjes (goed, op dit moment even niet, maar ik ga ervan uit dat dat wel weer terugkomt), en genoot er altijd erg van om seksuele handelingenuit te voeren voor/met mijn toenmalige dominant, terwijl er toeschouwers waren. Dit was niet alleen gewoon geil, maar hoorde ook echt bij onze bdsm-beleving. Wij speelden sowieso vrij seksueel, deden dat op feestjes dus ook, en ons beider exhibionisme gaf dat een extra dimensie.
Bij sommige feestjes is seks echter verboden (zoals op ESM in Haarlem) of mag het wel, maar komt het in de praktijk heel weinig voor (VSSM en jongerenfeesten). Op sommige fetish-feesten is er juist meer seks dan bdsm (althans, dat lijkt zo, misschien zijn alle seksende mensen wel aan het bdsm-en).
Hoe zien jullie dit? Hebben jullie seks op feestjes, en waarom wel of niet? Maakt de locatie of het feest zelf voor jou persoonlijk verschil? Wat doe je als je een ander stel seks ziet hebben? En is er een verschil voor jouw beleving tussen, pak 'm beet, neuken op een feestje of iemand vingeren/gevingerd worden/jezelf vingeren op diezelfde plek?
(voeg vooral andere vragen toe als die naar voren komen