@peter, 2 dagen achter elkaar hetzelfde eten is wel te doen maar om 4 dagen achterelkaar bijv. macaroni te eten gaat je op een gegeven moment echt tegenstaan. Daarnaast vernietigd het dan het concept van gevarieerd eten! en dat is net iets dat je nodig hebt om gewicht te verliezen.
vrolijk, gister besloten dat ik toch een weekendje naar huis ga eff peilen hoe erg ze me missen!!(en nog wat spullen omwisselen)
psssst, daar hebben ze ooit het concept van de vriezer voor uitgevonden. Stop je een portie in, en dan blijft het dagen weken soms zelfs maanden goed...
ik kan wel makkelijk 4 dagen achter elkaar macaroni met ham en kaas eten, als dat betekent dat ik 3 dagen niet hoef te koken maar het gewoon in de magnetron kan gooien.
variëren is overrated
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you." - STM
"You can't trust everything you read on the internet." - Abraham Lincoln
Tigerlily schreef:Daarnaast vernietigd het dan het concept van gevarieerd eten! en dat is net iets dat je nodig hebt om gewicht te verliezen.
Ik heb een tijdje op frietboer, New York Pizza, Mc Donalds, Burgerking en de shoarmatent op de hoek geleefd en dat was kennelijk ook gevarieerd genoeg om 10 kg af te vallen in 3 maanden.
IK ben vrolijk want gisteren voor het eerst samen naar een parenclub geweest, wel bdsm avond, maar ook veel reguliere bezoekers. Daar heel onverwacht een oude bekende van Toran tegen gekomen en het heeeeel gezellig gehad met zijn drie in het bubbelbad
Ook vrolijk ... gisteravond ook naar BDSM meeting in parenclub avond geweest (toevallig Wagenborgen miss_meeko?) met iemand met wie ik een D/s nu aan het opbouwen ben.
En voelde goehoed
Met hem meegegaan ... en daar voor het eerst sinds tijden weer een heerlijk zwepen sessie gehad ...
ik gloei nog helemaal na en heb een smile van oor tot oor