naalden kopen?

Gesloten
sandra

naalden kopen?

Bericht door sandra »

Even een vraagje.. nog nooit gedaan namelijk en toch wel benieuwd wat nou handig is.

Waar haal je je naalden (als je ze al zelf haalt)? Haal je die gewoon bij de apotheek? Wat voor smoes gebruik je?

Ik ging al een beetje op internet zoeken, dan kom je bij bodybuilders sites. Het lijkt me gewoon eng om te halen, wat moeten die mensen achter de toonbank wel niet denken??

Ik zelf zou het altijd gewoon via internet bestellen, maar Muis heeft het idee dat het veel leuker is om ze te halen bij de apotheek.. :shock:
dan in ieder geval zeker niet die bij mij in het dorp.. (maar om ze nou al vanuit Australië mee te nemen :P )

Hoe doen jullie dat?
justes

Re: naalden kopen?

Bericht door justes »

Gewoon bij de apotheek. Ik heb ze in alle soorten en maten en er heeft pas 1 x een apotheker gevraagd waar ik ze voor nodig heb. Dan grijns je en zeg je: voor een spannende hobby.

Ging prima.
ericadventure

Bericht door ericadventure »

Je kunt ze gewoon bij de apotheek halen. In de meeste gevallen zullen ze niet vragen het hoe en waarom. Een tip kan zijn "naalden voor de airbrush" die gebruikt ook naalden hele andere maar weten zij veel.
Daarnaast kun je via internet bij http://www.erotik-sjop.com" onclick="window.open(this.href);return false; gewoon bestellen tegen goede prijs!! (wel per 100) maar meestal veel goedkoper dan in de apotheek.

De maat om mee te beginnen is 0,45 x 23mm 0,45 is de dikte ook wel 25G (gauge) genoemd en 23 is de lengte
Andere maat is 0,8 x 40mm

Heb je nog meer vragen dan pb je maar
AET

Bericht door AET »

wat eric zegt.

Plu heeft op haar webshop een leuke naalden-start-set staan. Dan heb je gelijk alles wat je nodig hebt in 1 pakketje. Ik ken de gangbare prijzen voor naalden niet, maar ik vind het beginnerssetje van 11.95 niet duur.
Deleted User 178

Bericht door Deleted User 178 »

ericadventure schreef:Je kunt ze gewoon bij de apotheek halen. In de meeste gevallen zullen ze niet vragen het hoe en waarom. Een tip kan zijn "naalden voor de airbrush" die gebruikt ook naalden hele andere maar weten zij veel.
Deze tip heb ik gebruikt. :mrgreen: En dat ging goed.. hihi
kitten

Bericht door kitten »

Ik haal ze bij Ericadventure. :clown:
Yelte

Bericht door Yelte »

sandra schreef: Ik zelf zou het altijd gewoon via internet bestellen, maar Muis heeft het idee dat het veel leuker is om ze te halen bij de apotheek..
Vast Laten halen ;)

Als ik naalden nodig ben haal ik ze bij de dierenarts, werkt prima ;)
katzen

Bericht door katzen »

http://www.levgroothandel.nl/index.php? ... t&catId=65
piercenaalden
zowel canule (infuusnaalden/naalden die een plastic juls achterlaten) als blades(low trauma naalden)
Dude

Bericht door Dude »

Hoi.. Nieuw hier...

Ik haal die van mij gewoon bij de apotheek.. Ik geloof voor nog geen 5 ct per stuk. Een keer hebben ze gevraagd waarvoor en mijn antwoord was om te lijmen op krappe plekjes.. :P
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Dude schreef:Hoi.. Nieuw hier...

Ik haal die van mij gewoon bij de apotheek.. Ik geloof voor nog geen 5 ct per stuk. Een keer hebben ze gevraagd waarvoor en mijn antwoord was om te lijmen op krappe plekjes.. :P
Harhar, creatief. Als je je touwens wil voorstellen is daar een apart hoekje voor ;)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Dude

Bericht door Dude »

Voleuse schreef:
Dude schreef:Hoi.. Nieuw hier...

Harhar, creatief. Als je je touwens wil voorstellen is daar een apart hoekje voor ;)
Thanks...

Heb zojuist een wie ben ik topic aangemaakt..
Gesloten