Met spoed gezocht: Lift naar de showboat (vanavond)

Gesloten
Guilty

Met spoed gezocht: Lift naar de showboat (vanavond)

Bericht door Guilty »

Door een medisch ongeval kan onze lift ons vanavond waarschijnlijk niet naar de showboat rijden, waar pluu een kraampje zou hebben. Met het OV gaat dat niet handig zijn. We zoeken daarom met spoed een lift voor 2 personen en een hoop bagage. De lift krijgt uiteraard gratis entree plus een cane.
Guilty

Re: Met spoed gezocht: Lift naar de showboat (vanavond)

Bericht door Guilty »

Yup. Alleen hopen dat we genoeg in die auto krijgen 8-)
Yelte

Bericht door Yelte »

Pak-een-bak staat bij de meeste tankstations wel, alleen dan heeft de auto wel een trekhaak nodig ;)
Emmy

Bericht door Emmy »

Een trekhaak hebben we ook, dus als je dat evt. zou willen, moet je ff uitzoeken of er iets in de buurt is.
Pluu

Bericht door Pluu »

Ik heb nét een grote koffer bij Mees (die van Moralia) in de auto gemikt. Die wordt nabezorgd, Mees komt pas rond een uurtje of 10 op de boat, hij moet eerst nog eten en daarna zesje ophalen...

Maar met deze koffer in een andere auto denk ik dat het meeste wel in jouw auto gaat passen Emmy..

Whaaaaa.. :smiley_panic: wat een gedoe allemaal, geen lift, wel een lift, twee liften....

Maar het lijkt allemaal goed te komen, dankzij allemaal lieve behulpzame mensen :static:
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Hoe was het? Allemaal goed gekomen?
Geniet van de positieve momenten.
Pluu

Bericht door Pluu »

Jup. Uiteindelijk waren alle spulletjes op de showboat aangekomen, en ik heb best leuk verkocht. :static:
Gesloten