"probleem"
"probleem"
Hallo allemaal,
Lees al een tijdje met veel plezier mee op het forum en kan best wel wat hulp van jullie gebruiken bij het volgende "probleem".
Eerst maar even een korte introduktie: ik ben Maud, gelukkig samen met mijn partner en switch. In mijn relatie ben ik sub maar ik heb een minnaar en bij hem kan ik mijn dom-gevoelens kwijt, overigens met volledig goedkeuren van mijn partner. Minnaar en ik zien elkaar niet vaak maar als we elkaar zien hebben we hier erg lang naar toegeleefd en is het verlangen naar elkaar ontzettend groot. Wat is het probleem zullen jullie wellicht zeggen. Ik zou zo graag, meteen van het begin, hem willen domineren. Ik en hij kunnen het echter telkens niet laten om eerst gruwelijk lekker te sexen met elkaar en vaak daarna nog een heerlijk spel te spelen. Ik wil dit alleen komende afspraak anders maar hoe beheers ik mezelf!!! We spreken af in een hotel en de afspraak is dat ik al in de kamer aanwezig ben, de deur op een kier zet en hem vervolgens laat binnenkomen. Hoe zal ik hem, meteen vanaf het begin dat hij binnenkomt, duidelijk maken dat het deze keer anders zal zijn, en ik vanaf het begin de dom ben en hij dient te luisteren. Wat voor opdrachten zou ik hem bijvoorbeeld kunnen geven en hoe zorg ik dat ik me beheers en niet meteen bovenop hem spring :-)
Alvast ontzettend bedankt voor jullie reaktie's!
Liefs, Maud
Lees al een tijdje met veel plezier mee op het forum en kan best wel wat hulp van jullie gebruiken bij het volgende "probleem".
Eerst maar even een korte introduktie: ik ben Maud, gelukkig samen met mijn partner en switch. In mijn relatie ben ik sub maar ik heb een minnaar en bij hem kan ik mijn dom-gevoelens kwijt, overigens met volledig goedkeuren van mijn partner. Minnaar en ik zien elkaar niet vaak maar als we elkaar zien hebben we hier erg lang naar toegeleefd en is het verlangen naar elkaar ontzettend groot. Wat is het probleem zullen jullie wellicht zeggen. Ik zou zo graag, meteen van het begin, hem willen domineren. Ik en hij kunnen het echter telkens niet laten om eerst gruwelijk lekker te sexen met elkaar en vaak daarna nog een heerlijk spel te spelen. Ik wil dit alleen komende afspraak anders maar hoe beheers ik mezelf!!! We spreken af in een hotel en de afspraak is dat ik al in de kamer aanwezig ben, de deur op een kier zet en hem vervolgens laat binnenkomen. Hoe zal ik hem, meteen vanaf het begin dat hij binnenkomt, duidelijk maken dat het deze keer anders zal zijn, en ik vanaf het begin de dom ben en hij dient te luisteren. Wat voor opdrachten zou ik hem bijvoorbeeld kunnen geven en hoe zorg ik dat ik me beheers en niet meteen bovenop hem spring :-)
Alvast ontzettend bedankt voor jullie reaktie's!
Liefs, Maud
- Voleuse
Re: "probleem"
Het probleem is me niet helemaal duidelijk eigenlijk. Wat weerhoud je ervan om meteen te beginnen met spelen? Is het jouw lust of de zijne?
Kan je spel en seks niet combineren? Hem neuken terwijl hij vastgebonden ligt op het bed bijvoorbeeld (Ik roep maar wat)
Kan je spel en seks niet combineren? Hem neuken terwijl hij vastgebonden ligt op het bed bijvoorbeeld (Ik roep maar wat)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Hoi Voleuse,
Het is lust van beide kanten al vind ik dat ik diegene zou moeten zijn die me zou moeten beheersen op dat moment. Hem bijvoorbeeld meteen op zijn plaats zetten/ straffen als hij me begint te strelen en zoenen. Alleen....dat is dan altijd zo ontzettend lekker dat ik alleen maar denk GAAAAA DOOOOORRRRR
Snap je?
Groetjes, Maud
Het is lust van beide kanten al vind ik dat ik diegene zou moeten zijn die me zou moeten beheersen op dat moment. Hem bijvoorbeeld meteen op zijn plaats zetten/ straffen als hij me begint te strelen en zoenen. Alleen....dat is dan altijd zo ontzettend lekker dat ik alleen maar denk GAAAAA DOOOOORRRRR

Groetjes, Maud
Draai het om. Laat hem als eerste in de kamer zijn, de deur van het slot laten zodat jij kan binnengaan wanneer je wil en laat hem zichzelf ergens aan boeien.We spreken af in een hotel en de afspraak is dat ik al in de kamer aanwezig ben, de deur op een kier zet en hem vervolgens laat binnenkomen.
Dan kan hij je niet beginnen te strelen en doen en is voor jou de verleiding om toe te geven er niet.
misschien kun je hem al van te voren laten weten dat het anders zal gaan, via een mail of sms?
en dat je niet met een partijtje sex wilt starten, en de rest hoef je niet te verklappen, hij zal met spanning afwachten wat je van plan bent denk ik....
en dat je niet met een partijtje sex wilt starten, en de rest hoef je niet te verklappen, hij zal met spanning afwachten wat je van plan bent denk ik....
- JerryM
Vantevoren afspreken dat als hij binnenkomt hij de deur moet sluiten, zich uit moet kleden en z'n kleren netjes op moet vouwen, en dan op zn knieën op jou moet wachten.
En afspreken dat hij jou niet ongevraagd mag aanraken.
Zo hou jij de contrôle, en kan je hem ook straffen als hij zich niet kan inhouden.
Maar het blijft je eigen verantwoordelijkheid om je zelf te beheersen...
En afspreken dat hij jou niet ongevraagd mag aanraken.
Zo hou jij de contrôle, en kan je hem ook straffen als hij zich niet kan inhouden.
Maar het blijft je eigen verantwoordelijkheid om je zelf te beheersen...
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Dat was precies wat ik ook dacht.JerryM schreef:Vantevoren afspreken dat als hij binnenkomt hij de deur moet sluiten, zich uit moet kleden en z'n kleren netjes op moet vouwen, en dan op zn knieën op jou moet wachten.

Of laat hem binnenkomen met een blinddoek om, zodat hij niet weet waar je bent en niet uit zichzelf kan beginnen.
Misschien is het voor jou ook iets makkelijker om je te beheersen als je vlak van te voren al een keer bent klaargekomen? Dat is iets wat misschien alleen bij kerels werkt, ik weet het niet zeker, maar wijs je er toch maar op.

Wowwww, wat al veel reaktie's!! En een heleboel reaktie's waar ik echt wat mee kan! Dank allen. Zal nog even persoonlijk op ieders reaktie reageren:
Illustra: hebben dat al vaak gedaan maar werkte ook niet. Deze keer was de afspraak dat ik al in de kamer aanwezig zou zijn, ook met het oog op eventueel wat dingen klaarleggen en zetten. Dit is dus vaststaand gegeven.
Deugnietje: dat is een hele goede tip! ga ik zeker doen!
JerryM: dat het mijn eigen verantwoordelijkheid blijft mezelf te beheersen ben ik helemaal met je eens. Wat betreft het hem laten uitkleden en meteen duidelijk maken dat hij mij niet ongevraagd mag aanraken klinkt perfekt, je zou toch zeggen dat het zo zou moeten lukken.
En stel hij zit daar dan, naakt, op z'n knieeen op de grond. Eigenlijk moet ik dan iets hebben, een vervolgopdracht of aktie, waaruit hij op kan maken dat ik het meen. Iemand ideeen? Het is een heerlijk subje, alles mag en kan :-))))
Xay: wat betreft het klaarkomen kon je nog wel eens gelijk hebben. Het is zeker een poging waard om te proberen dus ga ik zeker doen.
Gelijk beginnen met hem strelen en teasen...hangt er vanaf in welke vorm wil ik dat vol kunnen houden. Hij heeft ook zo'n heerlijk lijf ;-) Wat betreft de eerste stap op het moment dat hij de kamer binnenkomt ben ik nu wel over uit. Maar dan....
Anybody?
Zit te denken....misschien wel een idee hem opdrachten te geven. Bijvoorbeeld een touw naar hem toe gooien en hem zelf voor mijn ogen z'n pik laten opbinden. Offfff hem door beide tepels een naaldje laten zetten....offffff...
Illustra: hebben dat al vaak gedaan maar werkte ook niet. Deze keer was de afspraak dat ik al in de kamer aanwezig zou zijn, ook met het oog op eventueel wat dingen klaarleggen en zetten. Dit is dus vaststaand gegeven.
Deugnietje: dat is een hele goede tip! ga ik zeker doen!
JerryM: dat het mijn eigen verantwoordelijkheid blijft mezelf te beheersen ben ik helemaal met je eens. Wat betreft het hem laten uitkleden en meteen duidelijk maken dat hij mij niet ongevraagd mag aanraken klinkt perfekt, je zou toch zeggen dat het zo zou moeten lukken.
En stel hij zit daar dan, naakt, op z'n knieeen op de grond. Eigenlijk moet ik dan iets hebben, een vervolgopdracht of aktie, waaruit hij op kan maken dat ik het meen. Iemand ideeen? Het is een heerlijk subje, alles mag en kan :-))))
Xay: wat betreft het klaarkomen kon je nog wel eens gelijk hebben. Het is zeker een poging waard om te proberen dus ga ik zeker doen.
Gelijk beginnen met hem strelen en teasen...hangt er vanaf in welke vorm wil ik dat vol kunnen houden. Hij heeft ook zo'n heerlijk lijf ;-) Wat betreft de eerste stap op het moment dat hij de kamer binnenkomt ben ik nu wel over uit. Maar dan....
Anybody?
Zit te denken....misschien wel een idee hem opdrachten te geven. Bijvoorbeeld een touw naar hem toe gooien en hem zelf voor mijn ogen z'n pik laten opbinden. Offfff hem door beide tepels een naaldje laten zetten....offffff...
Zijn eindeloze mogelijkheden inderdaad! Bedenk je een paar dingen die je wil doen en schrijf daar kernwoorden van op. Heb je een klein "plan" in je hoofd wat je kan doen. Als je op dat moment iets anders leuk vind ofzo, dan gooi je het plan overboord. Maar dan heb je wel een idee wat je zou kunnen doen.
Wat Xay zegt zou ik zeker proberen.....even de druk van de ketel halen bij jezelf zo gezegd en bij hem opvoeren 

Dit is een goed idee. En natuurlijk heb jij de regie en zul jij je dus moeten houden aan het plan en niet gelijk er boven op springen. Weet je zeker dat je een vrouw bentGilraen^ schreef:Zijn eindeloze mogelijkheden inderdaad! Bedenk je een paar dingen die je wil doen en schrijf daar kernwoorden van op. Heb je een klein "plan" in je hoofd wat je kan doen. Als je op dat moment iets anders leuk vind ofzo, dan gooi je het plan overboord. Maar dan heb je wel een idee wat je zou kunnen doen.

Ik denk dat meerdere dominanten weleens problemen hebben met het niet kunnen beheersen en eerder op hun doel afgaan dan dat ze van te voren van plan waren. Maar laat ik over mijzelf zeggen dat ik bv moeilijk vind om niet gelijk te plagen in het midden van het vrouwelijke lijf of wel haar kut. Dat is en blijft dus de verantwoordelijkheid van de dominant. Kan daar de sub toch niet de schuld van geven of wel. Ligt aan mijn geiligheid en gedachtes. Dus moet ik het van mijn eigen discipline hebben en ik merk dat als ik grove plannen in mijn hoofd had dat het beter ging. En na de "jaren" en vaker ermee bezig zijn lukt dat ook beter om een spel uit te diepen en langer ermee bezig te zijn.
En ja er is ook niets mis mee om er gelijk boven op te springen en de daad bij het woord te voegen . Maar altijd bepaal ik hoe het gaat dus daar kun je ook de tips die beschrev en staan ook meenemen.
Succes
Steeds meer ruimte innemen.maud schreef:Wat betreft het hem laten uitkleden en meteen duidelijk maken dat hij mij niet ongevraagd mag aanraken klinkt perfekt, je zou toch zeggen dat het zo zou moeten lukken.
Hij zit zonder problemen naakt op z'n knietjes? Dan vindt 'ie het vast niet erg om ook even voorover te buigen (tot z'n voorhoofd de grond raakt).
Buigt 'ie voorover? Dan kan 'ie zich ook gelijk languit op de grond leggen. (gelijk mooie houding om te gaan tramplen)
Kijkt 'ie achterom als je achter zijn rug bezig bent? Dan kan je met zachte druk van je hiel duidelijk maken dat 'ie voor zich moet blijven kijken.
Blijft 'ie nog altijd braafjes liggen? Dan kan je altijd nog gaan kietelen.
...en als 'ie dan NOG alsmaar gehoorzaam is, kan je het met klauwen proberen.
Hoe dan ook: op zeker moment gaat 'ie tegenspartelen. Dat moet je meteen opvangen en zeggen dat niet te doen. Als je dat op de juiste toon doet (gericht en opmerkzaam, maar zodanig streng dat 't belachelijk wordt) mag je er zeker van zijn dat 'ie weet dat je het meent.
- Peter^
- Contacteer:
Ik denk dat hierboven al wat suggesties zijn gedaan. Ik was zelf van het weekend in een hotel, waar in de kamer een leuk bdsm speeltoestel aanwezig was. Zie de foto hieronder.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Crownless
Top tip: een humbler. Kan hij je niet bespringen al wil ie t graag. En jij hem ook niet, want das nogal naar voor z'n balletjes. Das vast genoeg voor jou om je in te houden. En heej, als je dan toch die humbler bij hem omdoet, kun je wel fijn met zijn ballen en pik spelen.
Zie hier wat een humbler is: http://www.erotik-sjop.com/asp/produkt. ... ktID=27744.
Sowieso, hem in de boeien slaan zodra je hem ziet maakt de machtsverschillen wel duidelijk, niet? Met polsen netjes achter de rug kun je hem wel de kleren van t lijf scheuren, maar hij is mooi aan je overgeleverd. Stop er een ballgag in en voilla, zijn heerlijke lippen zijn ook geen gevaar meer. En een ballgag zoenen/likken terwijl iemand m draagt vind ik echt ultiem geil teasend en vernederend.
So go get your tools girl!
Zie hier wat een humbler is: http://www.erotik-sjop.com/asp/produkt. ... ktID=27744.
Sowieso, hem in de boeien slaan zodra je hem ziet maakt de machtsverschillen wel duidelijk, niet? Met polsen netjes achter de rug kun je hem wel de kleren van t lijf scheuren, maar hij is mooi aan je overgeleverd. Stop er een ballgag in en voilla, zijn heerlijke lippen zijn ook geen gevaar meer. En een ballgag zoenen/likken terwijl iemand m draagt vind ik echt ultiem geil teasend en vernederend.
So go get your tools girl!
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!