Wil iemand mij die kans geven ?

Dude

Re: Wil iemand mij die kans geven ?

Bericht door Dude »

AET schreef:Dude zullen we eens kijken of wij IRL klikken? Ik doe zo ie zo altijd op 5 dec een fotoshoot met mijn beste vriendin, die op de academie zit. Ze vindt het leuk om kennis over te dragen.

Al heb ik nog 1 extra harde grens...er wordt niet gefotoshopt aan de foto's.

Dat lijkt me een erg leuk en de kans om te leren van iemand die er nog meer van af weet laat ik zeker niet schieten.. :)

Thanks.. :static:
Dude

Bericht door Dude »

kitten schreef:Poep, ik vind het gewoon een leuk idee. :clown: En als je geen ervaring hebt, dan is de aanname dat mensen zeker willen zijn van hun foto's eigenlijk een hele logische. En dat je dat kunt bewerkstelligen door de memorycard achter te laten, vind ik ook een hele logisch idee. Sterker nog, zo heb ik het afgelopen kampeerweekend meegemaakt, toen pluzzeen foto's maakte van mijn naaldenspel met EricAdventure. Ik vertrouwde Eric, maar kende pluzzeen feitelijk nog niet. Dat ik de memorycard ter plekke op mijn laptop mocht leegtrekken en zelf bepalen welke foto's ik zou willen publiceren of naar hen terugsturen, ja dat vond ik erg prettig en een prima oplossing!

Dus ik snap dat voorstel.

Ik zou er zelfs serieus op ingaan, ware het niet dat het me een beetje aan dominant ontbreekt. :clown:
Dit vat het aardig goed samen wat ik bedoel en waarom ik als fotograaf bereid ben om concessies te doen.
Je staat bij iets wat heel persoonlijk en intiem is. Dat je iemand dan toelaat kan al een hele grote stap voor je zijn. Het feit dan je dan ook iemand met je foto's de deur uit ziet lopen kan net een stap te veel zijn.
mej.s

Bericht door mej.s »

Wat een discussie binnen een paar uur zeg. Jullie zijn wel als een gek op Dude gesprongen vind ik en direct hem het vuur aan de schenen gelegd alsof jullie terriers zijn en hij een indringer is. Maar goed, daar gaat het niet om.

Wat ik me afvraag is waarom je een D/s wil fotograferen? Ik fotografeer ook, maar hier moet ik (nog) niet aan denken. Ik hou me bezig met flora en fauna en architectuur. Ook soms mensen fotograferen, of wolken of iets stupids wat ik tegen kom onderweg :icon_biggrin:

Ik weet niet of je een stel kunt vinden die iemand toelaat in een intieme setting die ze niet kennen. Om iemand foto's te laten maken moet je voor mijn gevoel de fotograaf door en door vertrouwen en ook weten dat het gaat om de kunst. Dat je het wil doen om ervaring op te doen snap ik, maar wellicht kun je beginnen in een minder expliciete positie bijvoorbeeld mensen op een terras?
Guilty

Bericht door Guilty »

mej.s schreef:Wat een discussie binnen een paar uur zeg. Jullie zijn wel als een gek op Dude gesprongen vind ik en direct hem het vuur aan de schenen gelegd alsof jullie terriers zijn en hij een indringer is. Maar goed, daar gaat het niet om.
Why? Omdat een paar mensen met ervaring met hetgene dat hij zoekt hem tips geven?
Wat ik me afvraag is waarom je een D/s wil fotograferen? Ik fotografeer ook, maar hier moet ik (nog) niet aan denken. Ik hou me bezig met flora en fauna en architectuur. Ook soms mensen fotograferen, of wolken of iets stupids wat ik tegen kom onderweg :icon_biggrin:
Kijk, en dat snap ik dan weer wel. Mensen fotograferen is ontzettend leuk. Dingen vind ik eigenlijk vaak maar saai. En juist intieme momenten vastleggen kan hele mooie foto's met veel emotie opleveren. Ik denk dat dat ook zeker voor mensen in een D/s geldt. Dat zodanig proberen vast te leggen dat die D/s connectie ook echt zichtbaar is zonder geacteerd te zijn, mwah, lijkt me een hele leuke uitdagingn hoor.
Dude

Bericht door Dude »

mej.s schreef:Wat een discussie binnen een paar uur zeg. Jullie zijn wel als een gek op Dude gesprongen vind ik en direct hem het vuur aan de schenen gelegd alsof jullie terriers zijn en hij een indringer is. Maar goed, daar gaat het niet om.

Ik weet niet of je een stel kunt vinden die iemand toelaat in een intieme setting die ze niet kennen. Om iemand foto's te laten maken moet je voor mijn gevoel de fotograaf door en door vertrouwen en ook weten dat het gaat om de kunst. Dat je het wil doen om ervaring op te doen snap ik, maar wellicht kun je beginnen in een minder expliciete positie bijvoorbeeld mensen op een terras?
Mensen op een terass fotograferen vind ik zo stiekem. heb daar wel een mooie lens voor :P

Ik weet dat het erg lastig is om iemand te vinden die het toe wil laten. Er zijn twee hoge drempels. eerste is iemand toelaten bij zo'n intiem en gevoelig moment en de tweede is ook nog vastlegen. Doordat er foto's worden gemaakt wordt er als het ware nog een deur geopend waarbij nog meer mensen in de "slaapkamer" kunnen kijken.
Het is heel delicaat allemaal. dat besef ik me ook echt heel erg goed. Daarom stel ik mijn verwachtingen daar ook op in

(mocht de text hier en daar raar uitzien dan komt het doordat ik nu op mijn telefoon zit te klooien)
mej.s

Bericht door mej.s »

Dude schreef: Mensen op een terass fotograferen vind ik zo stiekem. heb daar wel een mooie lens voor :P
Ik ook. En met mijn 13e maand in december koop ik een panorama objectief. Dat staat hoog op mijn wensenlijstje :). Kunnen er nog meer mensen stiekem op hihi. Maar ik doe het niet om de mensen maar wel te spelen met licht (zon/schaduw) en de omgeving in een bewegende situatie. En oh, inzoomen op een lekker ding op het terras natuurlijk *grijnssss*
Dude

Bericht door Dude »

Ohh boefje.. :P

Ik heb de 100mm macro op mijn lijst staan. Moet er alleen wel ff op wachten.. Er zit een wisseling van baan aan te komen. Dus wil ik beetje rustig aan doen met mijn geld.
Dude

Bericht door Dude »

guilty^ schreef:
Why? Omdat een paar mensen met ervaring met hetgene dat hij zoekt hem tips geven?
Kijk, en dat snap ik dan weer wel. Mensen fotograferen is ontzettend leuk. Dingen vind ik eigenlijk vaak maar saai. En juist intieme momenten vastleggen kan hele mooie foto's met veel emotie opleveren. Ik denk dat dat ook zeker voor mensen in een D/s geldt. Dat zodanig proberen vast te leggen dat die D/s connectie ook echt zichtbaar is zonder geacteerd te zijn, mwah, lijkt me een hele leuke uitdagingn hoor.
E beschrijft mijn gedachte heel mooi.. Ik wil daar nog een ding aan toevoegen.. de sporen die het spel achterlaat op de lichaam kunnen ook heeeel mooi zijn :) (nagels, touw, zweep en andere speeltjes)

En het is denk ik ook heel lastig om alles super goed vast te legen.. Er wordt gespeeld en daarnaast worden er foto's gemaakt. Het is geen fotoshoot waarbij er gespeeld wordt.
kitten

Bericht door kitten »

Ik ga ff de backseatmod uthangen hoor, maar dude, zou je niet de héle post waarop je reageert willen quoten? :) :puh:
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Die D/s situatie vast willen leggen begrijp ik wel. Ik weet dat een vroeger chatlid van WS, ook fotografe, ook vanaf WS diverse stellen in hun D/s dynamiek heeft gefotografeerd, over het algemeen gekleed. (In verband met de koppeling naam-nick noem ik de nick niet.) Sommige mensen in die serie zullen hier en daar wel bekend voorkomen ;)

http://www.grietjebouman.nl/site/kunstw ... -love.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik snap de interesse, het geeft een hele mooie dynamiek, die niet meteen in your face is, maar voor those who know een extra touch aan de foto geeft.
MILF :grin_ani:
Dude

Bericht door Dude »

kitten schreef:Ik ga ff de backseatmod uthangen hoor, maar dude, zou je niet de héle post waarop je reageert willen quoten? :) :puh:
My bad..

Ik zit op dit moment op mijn mobiel te
posten.

Maar ik zal er rekening mee houden :)
AET

Bericht door AET »

Dude schreef: Dat lijkt me een erg leuk en de kans om te leren van iemand die er nog meer van af weet laat ik zeker niet schieten.. :)

Your welcome. Dan hoop ik je binnenkort eens op een kinkster feestje tegen te komen/ontmoeten.
En zal ik eens nadenken/ plannen met wie ik ga spelen op 5 dec.
kitten

Bericht door kitten »

Ik wilde heel bijdehand een plaatje of linkje toevoegen, maar... :shock: :shock: Rule 34 does not apply to Sinterklaas?? :shock: :shock:
Dude

Bericht door Dude »

AET schreef:
Dude schreef: Dat lijkt me een erg leuk en de kans om te leren van iemand die er nog meer van af weet laat ik zeker niet schieten.. :)

Your welcome. Dan hoop ik je binnenkort eens op een kinkster feestje tegen te komen/ontmoeten.
En zal ik eens nadenken/ plannen met wie ik ga spelen op 5 dec.

Oke.. Leuk. :)
Dan neem ik mijn camera ook mee. Kan ik alvast oefenen :P

Nee natuurlijk niet ... ;)

Ik ben alleen nog nooit naar een kinkster/BDSM feestje geweest. misschien beeld ik me nu van alles in maar goed. :)

Ik probeer me nu voor te stellen hoe die ouwe sint in bondage uit zou zien maar zelfs mijn zieke geest krijgt dat niet voor elkaar.. :P
DomBosch

Bericht door DomBosch »

Ik zie mogelijkheden, Bondage sinterklaas shoot voor dude? :D
Gesloten