stijn schreef:
Het is spijtig misschien dat op sommige feesten echt seks niet kan maar is dit een noodzaak voor een geslaagd BDSM spel?
Persoonlijk vind ik dus van niet. Ik heb trouwens al vaker spellen gespeeld en gezien zonder dat er seks bij kwam en kon daar evenzeer van genieten
nee ik vind hetniet noodzakelijk.
ik speel op een feest altijd zonder seks, ik vind het te intiem om openbaar te delen.
niet dat bdsm niet intiem is, maar daarbij kan ik mijn kleding gewoon aanhouden.
ik vind gewoon dat niet iedereen mij maar ff naakt hoeft te zien ofzo.
kortom ik ben volgens vele een preutse dom

daarbij is voor ons bdsm niet perse gerelateerd aan seks en hoeft niet altijd te eindigen in seks.
eindigt het daar wel mee dan wachten we gewoon even totdat we thuis zijn.
op het dominas mistica feest in zaandam is seks niet verboden, maar men word wel verzocht dat op de boven verdieping te doen.
ik heb toendertijd een poll gehouden onder de bezoekers en de meeste vonden het net als ik prettiger als er daarvoor een apart ruimte was.
want we zitten gewoon niet te wachten op een seksent stel terwijl wij van het buffet willen genieten, of dat we een uitzicht op iemands kruis hebben ofzo.
in de speelruimte word wel eens gevingerd tijdens een spel en das opzich ook geen probleem.
maar wil men veel verder gaan, dan graag ff verkassen naar de boven verdieping die ook veel beter ingericht is op seks.
gaat er een man bij een spel van een ander staan rukken ofzo, is dat een teken dat hij er niet graag bij is, want dat helpt hem voorgoed naar de uitgang.
maar dat is in al die jaren echt nog nooit voorgekomen.
maar denk ook dat een bdsm speel feest een ander publiek trekt dan een fetish feest.
groetjes