Grom...ik ben best even licht geiriteerd...
gister had ik jeugd, dat is iets van de kerk speciaal voor jongeren.
ik zit in de leiding...
nou hadden we (aangezien het de eerste avond na de vakantie was) allerlei leuke dingen bedacht...
en ik...zat vorrig jaar zelf nog bij de jeugd dus was best even speciaal eerste keer officieel leiding enzo leide vorrig jaar ook al wel avonden maar niet echt zeg maar... dus ik had allemaal ideeen en de rest van de leiding allemaal een beetje lui en moah en pff *zucht en steun* bij echt ALLES wat ik voorstelde.
uit eindelijk toch wat leuke dingen voor kunnen bereiden op de voorwaarde dat ik de avond zou leiden enzo want ooh joh ze zouden eens de handen uit de mouwen moeten steken

maar vooruit...
kom ik gister aan op de jeugd komt 1 van de leiding naar me toe "ja plannen zijn gewijzigd we gaan een film kijken"
ze hebben gewoon NIKS gedaan even met zn alle gezeten koffie gezopen toen zakken chips geopend en een film gekeken toen buiten gerookt en gekletst en dat was de avond!!!!
en vorrig jaar hadden ze beloofd dat dit jaar meer inhoud zou gaan hebben.
GROM dus ik doe mijn best om de avond leuk te maken, inhoud te geven enzo zodat de jongeren ook geinteresseerd blijven enzo..
wat is nu het gevolg door die kutfilm? dat iedereen zich dus dood verveelde en niemand nog echt zin heeft in de jeugd en als het ware gedwongen word door de ouders om er toch heen te gaan want tja, alles is beter dan naar ene kroeg ofzo...
zucht alles wat dit uitlokt is dat ze het kut vinden en niet kunnen wachten tot ze zelf die keuze mogen maken en dan zucht...
het is toch juist nodig om een leuke avond met inhoud te creeeren zodat de jongeren het ook daad werkelijk LEUK vinden om te komen TOCH??
en ze hoefde niks te doen!
nou stik er maar even in. volgende avond lijd ik en dan word het leuk en met fucking inhoud!!!!!!!!!
zo moest het even kwijt.