ooh ik heb na een goed weekend altijd zo iets van neeh

ik wil nog niet naar huis egnie ...zal braaf zijn aw plies...
maar dan ben ik eenmaal thuis en dan benk best wel blij lekker even alleen in een groot bed liggen nog een aantal weekjes blauwe plekken kijken en dan na ongeveer een week of anderhalf...begint het weer te kriebelen...en dan begin ik mijn agenda is open te slaan enzo...
tenzij er iets tussendoor gebeurd...ik merk wel heel sterk dat zodra er in personal life iets gebeurd mijn eerste reactie knuffols zoeken is...en dan kan ik idd ook na een dag al weer behoefte hebben aan klappen... het maakt mijn hoofd weer leeg en geeft me een relaxtere kijk op dingen ....
dus ja ik heb het wel nodig maar als het net geweest is vind ik het thuis zijn helemaal niet erg eventjes...
en meestal is die avond ook nog even de napret van het kruisverhoor "hoe vond je dit en dat en hoe ging dat en deed ik het goed, ben je beetje trots enz enz."
al mis ik soms wel...het onheilspellende gevoel..dan sta ik thuis voorover gebogen om wat uit keuken kastje te pakken ofzo en dan denk je ineens...wtf...waarom word ik nie gemept...
dat is wel weer even wennen