Hoe vaak
Re: Hoe vaak
Het klopt hoor leonietje! Ik heb dat ook gemerkt. Ik stuiter veel minder nu in gewoon weet dat het er toch wel van gaat komen. Betekent ook dat ik veel meer rust heb ofzo. Ook al zie ik D-D maar eens per 2 weken, en spelen we dan niet eens altijd uitgebreid... Die onzekerheidsfactor is eruit en dat maakt dat de echt onrustige stuiter-factor ook minder wordt. Moet zeggen dat ik dat niet erg vind trouwens. Het geeft mij meer een gevoel van stabiel zijn en lekker in m'n vel zitten enzo!
Herkenbaar. Als er rust komt in de situatie neemt het stuiteren af, zelfs als er niet gespeeld wordt of iets dergelijks. Weten dat het goed zit, is eigenlijk dan al bevestiging genoeg. En je rust halen uit kleine dingen. Aan zijn voeten zitten, een aai over je bol. Rust. Heerlijk.
- kitten
Ik heb geen vaste D momenteel, maar ook geen onrust/stuitergevoel.
*schouders ophaalt*
*schouders ophaalt*
Wat is spelen in een 24/7. Hmm, die vraag zit in mijn hoofd. 1 juni schreef ik bovenstaande. Nu zijn we 4 maanden verder en het is geen verkering meer, maar een BDSM-relatie met een toekomst. Is het verschil de collar die ik om krijg of is het er altijd wel, ook als een collar niet kan omdat er visite is bijvoorbeeld. Alleen dan in mindere mate en dan niet met allerlei hulpmiddelen voor een intens liefdesspel. Ik kan heerlijk om mijn kussen op de grond zitten en hij op de bank. Of een sms'je met een opdracht krijgen. Of elkaar heerlijk uitdagen en prikkelen en dan elkaar meenemen in het moment. De uitkomst is verschillend maar wel bevredigend. Stuiteren doe ik niet meer. Als ik de behoefte voel om te subben dan hoef ik hem maar aan te kijken of een opmerking te plaatsen en hij weet genoeg. Dus hoevaak kan ik niet zeggen. Het komt of komt niet.mej.s schreef:Zoiets aan mijn kant ook. Heerlijk het ontdekken met een nieuwe partner en rustig aan beginnen. Niet te snel, praten, overdenken en dan weer een stapje verder als het goed voelt. Geen haast en de tijd nemen. Denken aan BDSM is echt wel 24/7 en heeft de voorkeur in een de relatie.HighSpirit schreef:Nu in een nieuwe prille verse relatie, zo vaak mogelijk. M.a.w. eigenlijk iedere kans die we hebben. Hoe zich dat gaat ontwikkelen.. geen idee.. misschien moet ik dit topic over een maand of wat nog een keer openen.
- juffie
- Site Admin
Wij spelen / hebben seks iedere keer als we elkaar zien. We wonen niet samen, maar als we meerdere dagen samen zijn, dan hebben we wel iedere dag... vaak meerdere keren per dag... (Yeah, I know, konijnen enzo
)
Het spelen is de ene keer wat uitgebreider dan de andere keer, soms is het een compleet uitgewerkt scenario met een bepaalde opbouw, andere keren is het een snelle improvisatie. En soms komt er geen speelgoed aan te pas maar is er toch machtsverschil.
En we vrijen ook gewoon nilla, just because we like it.
Stuiteren kan ik ook, maar dan meer een positieve stuiter of voorpret omdat we weten dat we elkaar gaan zien en daar al de nodige smsjes en opmerkingen op msn aan vooraf gaan. Negatieve stuiter is er inderdaad over het algemeen wel vanaf, omdat ik weet dat het komt. Maar, ook dan heb ik nog wel dat ik negatief kan stuiteren, dan wil ik en dan wil ik NU. En dat kan natuurlijk niet altijd, zeker niet als we 100 km uit elkaar zitten.
Het verlangen is soms groot, maar dat komt ook gewoon doordat ik Jerry na een dag of 4 enorm begin te missen en heeeeel graag bij hem wil zijn. En dan verlang ik naar spelen, naar klein (of groot... switchen rulezzz
) zijn, naar seks, maar ook gewoon naar mijn vriendje, naar intimiteit, naar knuffelen en gezellig samen zijn. Loopt een beetje in elkaar over.

Het spelen is de ene keer wat uitgebreider dan de andere keer, soms is het een compleet uitgewerkt scenario met een bepaalde opbouw, andere keren is het een snelle improvisatie. En soms komt er geen speelgoed aan te pas maar is er toch machtsverschil.
En we vrijen ook gewoon nilla, just because we like it.
Stuiteren kan ik ook, maar dan meer een positieve stuiter of voorpret omdat we weten dat we elkaar gaan zien en daar al de nodige smsjes en opmerkingen op msn aan vooraf gaan. Negatieve stuiter is er inderdaad over het algemeen wel vanaf, omdat ik weet dat het komt. Maar, ook dan heb ik nog wel dat ik negatief kan stuiteren, dan wil ik en dan wil ik NU. En dat kan natuurlijk niet altijd, zeker niet als we 100 km uit elkaar zitten.
Het verlangen is soms groot, maar dat komt ook gewoon doordat ik Jerry na een dag of 4 enorm begin te missen en heeeeel graag bij hem wil zijn. En dan verlang ik naar spelen, naar klein (of groot... switchen rulezzz

MILF 

Ah gelukkig juffie heeft ook van die puberkriebels en konijngedagingen en bij elkaar willen zijn met vrijen, intimiteit enzo. Vooral meerdere keren per dag willen, elkaar aankijken... doovermoeiend 

- Sabrina
Het wisselt bij ons enorm. Natuurlijk hebben we altijd onze D/s, dus da's dagelijks, maar echt spelen komt minder vaak voor. Ik denk dat dat ook te maken heeft met de D/s-dingen, die vervullen al een aardig deel van mijn behoefte, en beperken daarmee ook mijn gestuiter. Als de D/s-dingen op een laag pitje staan, stuiter ik dus als een idioot
. Algemeen genomen denk ik dat wij ongeveer één keer in de 3-4 weken echt spelen. Soms vaker, soms minder, maar daar komt 't wel ongeveer op uit. Wat mij betreft kan het niet vaak genoeg (ik ben zo'n type dat na het spelen begint te stuiteren omdat ze meer wil), maar je hoort mij nu zeker niet klagen
.

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You