Jane, ik wil niet lullig overkomen absoluut niet, maar ik persoonlijk vind dit gewoon niet kunnen via een chatverbinding... jij weet mijn god niet waar je mee bezig bent, zelfs voor de meest ervaren speler is dit niet een zaakje wat je zo maar ff doet!!! Om maar een paar dingen te noemen:Slavin Jane schreef:Eehh...je hebt gelijk, Treva. Zou geen reclame mogen maken, maar ik kan nu dus echt niet vinden hoe ik het kan editten
Geen BDSM mannen op t****? Nou wat is dan een man die dingen in zijn plasbuis wil stoppen. En zelfs een naald of speld door zijn eikel wil steken als ik hem dat opdraag?
Maar er zitten wel nuttige tips bij die ik kan gaan proberen. Nu vol spanning afwachten wanneer hij weer belt.
Denk jij er om dat alles ontsmet is?
weet jij 100% zeker dat het een schone naald is
weet jij wat voor complicaties er kunnen optreden wanneer de klant het fout inbrengt. En dit zijn nog maar een paar van deze dingen.
Ben jij anatomisch genoeg op de hoogte om te weten waar wel en niet te prikken?
Iemand legt zijn vertrouwen compleet in jou handen, snap je wat ik bedoel.
Ik snap dat de minuten erg fijn zijn. Maar ik vind wel dat veiligheid voorop staat, en dat jij op een gegeven moment zelf een grens moet trekken. Juist wanneer de klant dat niet doet

Immers we hebben het hier niet over een partijtje sjoelen.