Tips vinden

treva

Re: Tips vinden

Bericht door treva »

Slavin Jane schreef:Eehh...je hebt gelijk, Treva. Zou geen reclame mogen maken, maar ik kan nu dus echt niet vinden hoe ik het kan editten :(

Geen BDSM mannen op t****? Nou wat is dan een man die dingen in zijn plasbuis wil stoppen. En zelfs een naald of speld door zijn eikel wil steken als ik hem dat opdraag?

Maar er zitten wel nuttige tips bij die ik kan gaan proberen. Nu vol spanning afwachten wanneer hij weer belt.
Jane, ik wil niet lullig overkomen absoluut niet, maar ik persoonlijk vind dit gewoon niet kunnen via een chatverbinding... jij weet mijn god niet waar je mee bezig bent, zelfs voor de meest ervaren speler is dit niet een zaakje wat je zo maar ff doet!!! Om maar een paar dingen te noemen:

Denk jij er om dat alles ontsmet is?
weet jij 100% zeker dat het een schone naald is
weet jij wat voor complicaties er kunnen optreden wanneer de klant het fout inbrengt. En dit zijn nog maar een paar van deze dingen.

Ben jij anatomisch genoeg op de hoogte om te weten waar wel en niet te prikken?

Iemand legt zijn vertrouwen compleet in jou handen, snap je wat ik bedoel.

Ik snap dat de minuten erg fijn zijn. Maar ik vind wel dat veiligheid voorop staat, en dat jij op een gegeven moment zelf een grens moet trekken. Juist wanneer de klant dat niet doet ;)
Immers we hebben het hier niet over een partijtje sjoelen.
JerryM

Bericht door JerryM »

mee eens als je het over naalden en andere dingen hebt, denk hier goed over na enzo
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Slavin Jane

Bericht door Slavin Jane »

Hihihi misschien ben ik niet helemaal duidelijk geweest. De persoon heeft contact met me gezocht, maar ik heb niet gezegd dat ik in zijn fantasie mee ging. Oke tot op zekere hoogte wil ik er wel in mee gaan. Kijk een potlood ofzo in zijn plasbuis duwen...daar kan ik nog wel mee leven....
...maar die naald? Never nooit niet hè.
Ik heb een filmpje daarvan gezien ... nee zoiets wil je niet voor je cam zien gebeuren.

Kijk toen hij mij benaderde heb ik ook duidelijk gezegd dat ik hem geen pijn wilde doen ofzo. Wat ik van anderen op de lijn begrepen heb is dat hij meerdere dames benaderd heeft en zelfs ook al aan de slag is gegaan met schroevendraaiers en kurkentrekkers enzo.

Ik wilde met dit voorbeeld enkel aangeven dat er wel degelijk mannen op t**** rond hangen die verder gaan dan een touwtje om hun ballen.
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Slavin Jane schreef: Kijk een potlood ofzo in zijn plasbuis duwen...daar kan ik nog wel mee leven....
:shock:

Okee, nou, dit lijkt mij nou ook niet echt goed en gezond. Daar bestaan sounds voor, niet een random potlood...

*Ziet allerlei horrorscenario's met afbladderende stukjes en naaaaasty ontstekingen voor zich*

Mja, ik ken je niet, wil je niet veroordelen, maar vind dat je het allemaal wel erg lichtzinnig opneemt. Natuurlijk blijft het de verantwoordelijkheid van de man die het doet, maar ik vind dat jij hier ook wel een taak in hebt hoor...
MILF :grin_ani:
Frodo
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frodo »

Eh... als die vent dat wil moet ie dat toch helemaal zelf weten? Anders kan ie beter 'n sociaal werkster bellen in plaats van THUIS.NL

(Nee, we worden niet gesponsord - ik geef even aan dat 't geen probleem is dat de site genoemd wordt)

F.
Slavin Jane

Waarschijnlijk heb je gelijk juffie.

Hihihi en als ik hem nou een condoom om het potlood laat doen? Is het risico dan kleiner.
En nou we het toch hebben over wat gevaarlijk is hoor ik liever wat dat niet is. En wat ik eventueel kan gebruiken als hij contact met me op neemt.
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

oke...aller eerst...

een potlood? :shock: AUW!!! maakt soa tests wel minder pijnlijk

ten 2e...wees altijd voorzichtig...zoals je zelf ook al zei, met mannen mee gaan in hun fantasie...is niet erg maar als het gevaarlijk word voor de persoon (denk idd naalden) niet doen...

en wat ik altijd leuk vind (komt uit de kast nu denkik) is een zipper op de ballen en dan net dat velletje onder aan van de ballen naar de schaft. dat schijnt vrij gevoelig te zijn :mrgreen:

en er zit een drukpunt vlak achter de ballen wat alles een tikkeltje gevoelig maakt. ik weet dat het iig helpt met opwinding misschien ook wel met pijn? dat hij de pijn hevtiger kan ervaren door de extra gevoeligheid?

en tja een super veilig maar toch vervelend dingetje...kaarsvet. kan zeker werken.
bijv de eikel dicht laten druppelen en vervolgens naar de wc sturen grinnn

en uhh met knijpen in de ballen kijk ik enorm uit...(domme reden allert) omdat ze voelen als eitjes in mijn handen en hoevaak ik me ook vertel dat ze echt niet zomaar knappen ...blijf ik het beetje eng vinden dus zodra de man overeind springt of AUW roept...stop ik meestal :P

maaar draaien kan niet zoveel kwaad (jah 8 keer wel ja) maar laten draaien aan de ballen geeft ze zelfde druk als afbinden (na een tijdje) maar doet meer pijn op het moment zelf.
het is een beetje alsof je prikkeldraad op je pols doet (weet je wel je huid in 2 tegenovergestelde richtingen draait) niet prettig...

verder uhh weet ik het even niet...
komen vast nog wel meer ideetjes :)

and remember keep it safe :mrgreen:

:P
Peter^
Contacteer:

Bericht door Peter^ »

Ik heb altijd begrepen dat één van de doelen van een dame aan de erotische lijn is om de klant zo lang mogelijk aan het lijntje te houden. Immers hoe langer, des te meer geld verdient de exploitant van de lijn en vervolgens de dame zelf. Als je hem opdrachten geeft, die veel tijd in beslag nemen (touwtje zoeken, bondage aanleggen, etc) dan wordt jij daar beter van.

Ik vind dat bij een sm spel (want dat speel je in feite met hem) de D (jij in dit geval) de verantwoordelijkheid heeft voor het welzijn van de sub (de klant), immers daar zou een sub op moeten kunnen vertrouwen.
Geniet van de positieve momenten.
Slavin Jane

tja misschien ben ik dan niet de ideale dame voor dat werk. Oke ik wil ook wel lekker centjes verdienen, maar ga niet echt van alles verzinnen om de mannen maar zo lang mogelijk aan het lijntje houden hoor.

Kijk vanmorgen had er ik er een (was voor de tweede keer) die op mijn commando wilde klaar komen. Die had ik ook wel en half uur aan het lijntje kunnen houden, maar heb dat niet gedaan.

Misschien geloof je het niet, maar het draait niet bij alle vrouwen alleen maar om geld. Bij mij niet althans.

Ik weet dat ik verantwoordelijk ben.....maar die man heeft al ervaring op dat gebied....dus heeft hij zelf ook veel in de hand.
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

heeft hij zelf veel in de hand.... dat is...niet de juiste uitdrukking in dit geval :P

maar meis. het is goed dat het jou niet draait om geld...maar je werkgever wel.
zodra je prive en werk niet gescheiden kunt houden moet je weg wezen.

je werkgever...draait het om geld verdienen aan mannen die graag genieten van vrouwen zoals jij :)

hetis hard maar waar
Bitemarks

Bericht door Bitemarks »

Mwah, zo'n eigenaar heeft volgens mij net zoveel baat bij bellers die tevreden terugkomen.
Een ondernemer wil winst maken en het is over het algemeen goedkoper om klanten te behouden dan om nieuwe klanten aan je te binden.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
mej.s

Bericht door mej.s »

Mjah, ik weet het niet hoor. Je bent misschien niet geschikt voor dit werk Slavin Jane zeg je en toch doe je het. In Nederland wordt werken in plaats van een uitkering gestimuleerd met de uitzondering van sexueel getinte werkzaamheden (prostitutie, erotische lijnen). Dus tja, wellicht een uitkering aanvragen en zoeken naar een baan die wel bij je past. Je postings komen voor mij verwarrend over. Als Domina moet je je ook inlezen en weten hoe een menselijk lichaam in elkaar zit. Maar als je iemand niet ziet kun je ook niet via lichaamstaal observeren hoe het goed gaat en wat grenzen zijn.
Slavin Jane

mej.s schreef:Je bent misschien niet geschikt voor dit werk Slavin Jane zeg je en toch doe je het.
Ik weet niet of ik geschikt ben...maar aan wie is het om dat te bepalen.

Een uitkering krijg ik niet omdat mijn man werkt. En van ander werk word je niet echt rijk. En ik werk toch echt wel voor de luxe.

Maar wat ik niet goed begrijp is waarom er zo'n ophef wordt gemaakt. Ik heb tot nu toe nog niks verkeerds gedaan....
En kijk echt wel uit met deze man.
treva

Bericht door treva »

@jane,

ALs jij je eigen vraag in de domclub bekijkt denk ik wel dat ze hier een punt hebben.

Lieve schat lees je eerst eens in, wat is BDSM waar staat het voor hoe werkt het etc etc etc. Het is niet een kwestie van ik wil dus jij doet maar ff fijn.
Slavin Jane

nou die vraag was meer een geintje....maar goed laat maar waaien...ik weet waar mijn plek is
Gesloten