ik...kan tijdens spel enorm veel van mijn opwinding, kleinzijn en de gezonde rillingen halen uit angst....
ik geef (met toestemming) even een voorbeeldje...
de dag voor mijn verjaardags feestje...was ik bij 7th, Hij moest nog werken en ging om 14.00 weg zou rond 23.00 thuis zijn.
we kwamen om 13.00 aan dus nog even uitgelegt hoe de TV werkte en beetje geplaagd..uit eindelijk moestie toch echt weg dus wat bleef over...
een stuiterende brabbel die heel blij was

nu was de afspraak...dat ik om 23.00 NAAST het bed zou zitten op mn knieen met een koud glas cola...
nouja allemaal leuk en aardig...maar ik kreeg dorst...dus ik dronk een glas cola...
en nog een glas cola
...en nog 1...
en toen was het inees

en er zat welliswaar nog 1 slokje in de fles...dus ik in mezelf smekend, biddend en hopend naar beneden...ECHT hopend dat er nog een fles zou staan maar je raad het al...
nope...
en ook geen bier...die man drinkt bier en heeft het ALTIJD in huis maar juist als een subbie in nood het nodig heeft...uitverkocht

dus ik met een steen in mn maag maar weer naar boven...dat zou ik gaan voelen...
maaaaar....in plaats van dat ik om 23.00 netjes klaar zat....lag ik om 23.10 nog te msnnen op bed met ene Kitten die me bezig hield (moet toch iemand de schuld geven)
wat dit scenario opleverde...
een moeie 7th...kwam thuis van zijn werk...kwam (uiteraard veel te stil) de trap op en zag daar brabbel liggen...achter de laptop...die Hem zo schattig mogelijk glimlachend een fles cola aanbood met nog 1 slokkie er in...
en 7th was BOOS!!!!!
nouja na wat gesmeek, gesorry en gebooskijk...ging 7th naar beneden toen ik op zijn verzoek even later ook beneden kwam gingen we douchen...samen..maar echnie dat ikke blij was... ik stond tegen de wand met een hangend koppie en bijtend op mijn lip...super opgelucht toen hij me vertelde op mijn knieeen te gaan zitten...
en...daar begon de straf...met een daad waarover ik niet in details zal treden...die me echt SUPER klein maakte...
ik huilde maar bleef braaf zitten opgekruld als een klein hoopje brabs...
daarna...kroop ik naast hem in bed...en na even opdrogen en een sigaretje...moest ik op mijn buik gaan liggen...
Hij bond me vast...pijnlijk ver gespreid...totaal geen rekening houdend met comfort...en ik wist...dat ik de lul was...
door de daad van te voren was alle vechtlust weg...want ook al zou ik misschien wel uit die touwen kunnen ontsnappen ik probeerde het niet eens...
(ik ga even beetje sneltrein)
nouja 7th ging er over heen met zijn hele arsenaal aan de "Ik haat die!zwepen" en ik huilde en gilde kreunde draaide en smeekte...
maar toen kwamie...de bullwhip...het ding wat ik (nadat ik mezelf een keer mee gemept heb...en dat deed pijn vdorie!) echt....heel eng vond...
en 7th sloeg me ermee :O het punt waarop hij normaal stopte...en alleen maar plaagde....ging Hij nu door...en in halve verbazing en angst....ging ik als een gek space in...
die...angst....is iets wat ik geweldig vind...
de momenten dat 7th als een reus boven me staat en ik weet dat ik niet kan schuilen en alleen als Hij zijn hand opheft al in elkaar krimp en half huilend van Zijn handen weg probeer te komen...
zijn de momenten die ik geweldig vind en die me ook heel snel klein maken...
daarom kan ik ook enorm genieten van plagen...het stukje twijfel van menen ze het nou wel of niet echt..en dat onheilspellende van niet weten waar ik aantoe ben...dat beetje angst van wat als...
ik vind dat heerlijk...
nu vroeg 7th me net and i quote "vraag es bij bevriende subs.. of zij ook zo kunnen genieten van de pure angst zoals jij dat kan.."
dus hier issie de kern van dit verhaal...kunnen jullie ook zo genieten van die pure angst? of ben ik de enige...:$