Vertellen dat je aan SM doet omdat je er niet onderuit kon?

Daantje
Contacteer:

Re: Vertellen dat je aan SM doet omdat je er niet onderuit k

Bericht door Daantje »

Ik denk toch dat de meeste huisartsen wel wat gewend zijn op gebied van bdsm- en seksgerelateerde blessures. Net als artsen en internisten die eerstehulpdiensten draaien al diverse vreemde objecten uit anussen (anii?) hebben mogen verwijderen. Die zullen écht niet opkijken van de zoveelste biljartbal.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
thaliya

Bericht door thaliya »

Goede reactie van die dokter idd :).

Ik was ooit op de 1e hulp in Zwolle omdat mijn tepelpiercing eruit gescheurd was (wasknijpers aan een touwtje, erg leuk om die eraf te trekken - minder leuk als touwtje per ongeluk achter piercing blijft haken en piercing er dwars door de tepel uitkomt) en dat was echt een super doos van een dokter. Jong meisje nog, denk niet veel ouder dan ik, die zich echt zo voorstelde van Dokter Huppeldepup, met de nadruk op Dokter (zeker net afgestudeerd). Dus ik stelde me net zo voor als Doctorandus (mijn naam), ten slotte is het maar 1 graad verschil. Zij kon de humor er niet van in zien... Deed ook nog super kattig toen ik vroeg of dit later problemen zou kunnen geven bij borstvoeding, ze zei zoiets van: daar zou je de volgende keer mss eerder over na moeten denken. Nou jaaaaaaaa.

Ik kon er overigens niet mee zitten, moest vooral lachen om zoveel bekrompenheid. En inmiddels weet ik dat borstvoeding geen probleem is.

Wel een keer een leuke reactie gehad toen ik touw ging kopen in een sportzaak. 6mm touw en die jongen vroeg waar ik zoveel meters voor nodig had want normaal verkochten ze daar niet zoveel van. Dus ik uitleggen dat het voor bondage was en hadden een leuk gesprek daarover. Had hem nog wat sites gegeven want hij leek wel interesse te hebben.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Ravelijne

Bericht door Ravelijne »

Super, dat het zo relaxed ging. :)

@taika: Goh, dat lijkt me ook geen pretje! Wel fijn dat je je niet liet verstoren door de arts. :)
thaliya

Bericht door thaliya »

@ Ravelijne: leuk was anders idd... het gebeurde tijdens een show, aan het begin. En ja "the show must go on" dus die nog wel afgemaakt. Had er vreemd genoeg (space?) niet eens zoveel last van, ik weet alleen nog dat ik op dat moment naar beneden keek omdat het zoveel meer pijn deed dan normaal en dacht "huh, daar zat toch een piercing?". En het bloedde, maar dat was voor het publiek bijna niet te zien.

Ik geloof dat ik me nog wel omgekleed had voor we na het ziekenhuis gingen, maar een ander subje dat met me mee was niet en die kwam dus in vol ornaat in het ziekenhuis aan, mss dat die dokter daar ook wel van geschrokken is.

Maar blij te horen dat het merendeel van de dokters wel gewoon reageert!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gesloten