Wat eten we vandaag?
Re: Wat eten we vandaag?
Hoe maak je dat dan zelf? Lijkt me echt super! Ik ben dol op kroket!! 

plastick zakje kopen... ragout (liefst kalfs) en broodjes...
broodjes verfrommelen in kruimels...de kruimels bakken tot ze hard zijn dat een dag of 2 in een open kom laten staan.
ragout in de zakjes gieten en zakjes dicht maken, ragout is heel makkelijk handelbaar dus kneed het tot de vorm die je wil. dan leg je het in de vriezer voor ongeveer een zag.
een uurtje voor je ze wil gaan maken haal je de zakjes er uit haal de ragout ui de zakjes en leg op een bordje dan smelt net het randje maar niet de inhoud.
vervolgens rol je de rolletjes door de paneermeel tot ze helemaal vol zijn en dan ist eenkwestie van bakken
(is een brabbels receptje)
broodjes verfrommelen in kruimels...de kruimels bakken tot ze hard zijn dat een dag of 2 in een open kom laten staan.
ragout in de zakjes gieten en zakjes dicht maken, ragout is heel makkelijk handelbaar dus kneed het tot de vorm die je wil. dan leg je het in de vriezer voor ongeveer een zag.
een uurtje voor je ze wil gaan maken haal je de zakjes er uit haal de ragout ui de zakjes en leg op een bordje dan smelt net het randje maar niet de inhoud.
vervolgens rol je de rolletjes door de paneermeel tot ze helemaal vol zijn en dan ist eenkwestie van bakken

(is een brabbels receptje)
En ik doe lekker lui en gooi een kant en klare bloemkool(oven)schotel de oven in
Brabbel... Dank u!!brabbeldasje schreef:(is een brabbels receptje)

geen dank
ik had een keer geen kroketjes in huis en dacht..hmzzz hoe maak je dat nou makkelijk zelf...en uit eindelijk was het toch pas3 dagen lakter klaar maar oke
ik vind ze heerlijk
ik had een keer geen kroketjes in huis en dacht..hmzzz hoe maak je dat nou makkelijk zelf...en uit eindelijk was het toch pas3 dagen lakter klaar maar oke

ik vind ze heerlijk

Snelle pasta. Spaghettie met lasagnasaus..kwartiertje en het staat op tafel 

- kitten

heerlijk lang gestoofde gemarineerde karbonaatjes, die uit elkaar vielen van de gaarheid
gekookte worteltjes met peterselie
en gebakken aardappeltjes
en ze hebben allemaal gebunkerd hier, dus was dankbaar kookwerk

gekookte worteltjes met peterselie
en gebakken aardappeltjes
en ze hebben allemaal gebunkerd hier, dus was dankbaar kookwerk
- JJV
curious schreef:heerlijk lang gestoofde gemarineerde karbonaatjes, die uit elkaar vielen van de gaarheid

eh
hier was't vage pasta met kalkoen reepjes en geitekaas
met een peer-sla-blauwschimmelkaas salade
~\v/~
- Peter^
- Contacteer:
Vul het ook maar meteen in voor vijf andere ws'ers: een menuutje bij de Burger King.
Geniet van de positieve momenten.
snijboontjes met aardappeltjes uit de oven en zelfgemaakte gehaktballetjes
met sla
sla vooral voor mij
alleen maar sla
maargoed ik wil t zelf he
met sla
sla vooral voor mij
alleen maar sla

maargoed ik wil t zelf he