Dat vinden homo's niet eens kinky joh!

kitten

Dat vinden homo's niet eens kinky joh!

Bericht door kitten »

Mijn poets is een man. En ontzettend homo. Hij is ook ernstig discreet. Er is een reden dat ik een poets nodg heb, ik ben een chaoot en een rommelkont. En hoezeer ik mijn best ook doe, hij heeft al zeker 3x een vieb op mijn bed zien liggen. Zelfs de Hitachi (ondanks goed voornemen om die telkens op te ruimen) heeft hij al eens zien liggen. Hij gaat er super mee om. Hij laat gewoon niks merken en laat mijn vieb liggen en trekt de deken gewoon recht alsof ie er niet ligt.

Nu had ik laatst iets afgedrukt. Iets BDSMerigs. En dat slingerde. Toen ik beneden kwam, moest hij bekennen dat hij stout was geweest, want hij had het gelezen, omdat hij dacht dat het een spelletje voor de kids was. (het was iets met kaartjes). Maar vervolgens was hij laaaaiend enthousiast! Wat een leuk spel, hij wilde het voor zijn zus... Dus.

Nu was ik vanmorgen met jongetje in gesprek over de vraag of mijn gay poets een kinky gay poets zou zijn. Jongetje zei dat dat helemaal niet hoefde. Homo's zijn veel bekender met de top-bottom constructie. Wat wij al kinky vinden, vinden zij nog niet kinky...

Nu sta ik op het punt 2 andere bevriende homo's te vertellen van mijn... lifestyle. En volgens mij zijn zij nilla. Maar hoe nilla is een homo? Is wat ik doe voor hun wel afwijkend? Ja, het poly/open relatie verhaal wel, want het zijn monogame nilla's. Maar het leer-zwepen-kkv-fetishfeesten verhaal...?

Wat zijn jullie ervaringen met reacties van homo's? Hebben zij hun lat qua wat normaal is ien wat afwijkend is nderdaad hoger liggen?
Crownless

Re: Dat vinden homo's niet eens kinky joh!

Bericht door Crownless »

Ik heb een vanille homo in mijn vriendengroep (maar er zit er volgens mij nog twee in de kast). In ieder geval, hem heb ik verteld. En hij ging er heel relaxed mee om. Met hem heb ik wel discussies gehad waarin hij bdsm gelijk trekt aan geaardheid, en ik geloof dat hij het ergens fijn vindt dat we in soort van hetzelfde schuitje zitten.
En de top/bottom constructie was hem niet vreemd. Sterker nog, toen ik klaagde over het gebrek aan begrip voor switches was hij verbaasd en zei 'hoezo? Wij hebben ook versatiles.'. Schijnbaar wordt daar minder moeilijk over gedaan.
Hij is wel openminded.

Maar een andere vriend die ik al een tijdje uit het oog verloren ben, die klaagde over z'n date die graag wilde dat hij over hem heenplaste. Hij vond zn date een freak, helemaal nadat hij hem betrapte op plassen onder de douche (ok, dat is ook dubieus). Hij wist toen niets over mijn bdsm, en ik voelde me na dat relaas ook niet meer geroepen om het te vertellen.

Dus, om antwoord te geven op je vraag: ik denk dat homo's misschien meer begrip hebben voor seksuele minderheidsgroepen en misschien ook mee in contact zijn gekomen, maar of ze ook echt kinkier zijn? Neuh, denk ik niet.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
avelon

Bericht door avelon »

Een hele goede vriend van mij is homo. wat ik wel weet is dat hij wel meer open minded is dan de meesten in mijn omgeving. Hij weet wel wat over wat er bij mij speelt en kan door ook heel goed met hem over praten maar hij geeft wel heel duidelijk aan dat het niet zijn piece of cake is...
Of dat er nu mee te maken heeft dat hij homo is, durf ik niet te zeggen..
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

Denk dat bij homo's ook meer de structuren er komen omdat niet elke homo aan seks geven en ontvangen doet. Wist ik ook niet. Ik ken een koppel en de ene geeft en de andere ontvangt. De gever wil absoluut nooit ontvangen. (ik bedoel dit niet discriminerend of misschien is het te algemeen bekeken. Ik weet weinig van het wereldje af). Mijn neef heeft een langdurige relatie met een andere jongen, maar ik heb nooit gevraagd van: ow ben je kinky en doe je het en ontvang je ook enzo?
Wever

Bericht door Wever »

Ik denk dat als je eenmaal een norm breekt, de drempel om er meer te breken een stuk lager ligt. En zelfs al wil je die andere normen niet breken, dat je dan wel sneller begrip hebt voor anderen die normen breken.
kitten schreef:Nu was ik vanmorgen met jongetje in gesprek over de vraag of mijn gay poets een kinky gay poets zou zijn. Jongetje zei dat dat helemaal niet hoefde. Homo's zijn veel bekender met de top-bottom constructie. Wat wij al kinky vinden, vinden zij nog niet kinky...
@jongetje: het is niet de bedoeling dat in twijfel te trekken, maar heb je daar bronnen van?
Ik moet zeggen dat ik geen holebi-vrienden heb, dus ik kan het niet even navragen. Maar het is wel het eerste dat ik ervan hoor.

@kitten: ik heb het waarschijnlijk mis, maar...heb je toevallig Triskelion afgedrukt? :)
(kinky en met kaartjes...zoveel mogelijkheden zie ik niet)
Heerscher-vd-nacht

Bericht door Heerscher-vd-nacht »

Wever schreef: @jongetje: het is niet de bedoeling dat in twijfel te trekken, maar heb je daar bronnen van?
Hoofdzakelijk uit andere vergelijkbare discussies... maar ook vanuit de homo's die ik vanuit mijn kennissenkring ken.
Penny: "Where are you going?"
Sheldon: "wherever the music takes me, kitten."
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ik heb ook een homostel in mijn vriendengroep, de ene is echt een ubergay. :lol: Geweldige vent.

Die hebben ook een open relatie, want hij is versa en zijn man is alleen Top.
Hij mag dus buiten de deur rotzooien.

Ze zijn dan weer niet echt bekend in de sm-scene, maar ze zijn binnen de gayscene weer actief. Ach ja, ieder zijn ding.
Vinden het alleen maar lachen dat ik ook 'anders' ben dan de meesten hier in dit conservatieve gedeelte van het land, of althans, die daar ook -bij bepaalde mensen- voor uit komt.
MILF :grin_ani:
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ja alle homo's zijn hartstikke kinky.
Net zoals dat alle lesbische vrouwen tuinbroeken dragen, kort haar hebben en een hekel aan alle mannen hebben.

:clown:

Maar goed, het lijkt me dat je je vrienden zelf het beste kent, en dus zelf beter kan inschatten hoe ze het op zouden vatten als je ze zoiets vertelt toch?
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Crownless schreef: Maar een andere vriend die ik al een tijdje uit het oog verloren ben, die klaagde over z'n date die graag wilde dat hij over hem heenplaste. Hij vond zn date een freak, helemaal nadat hij hem betrapte op plassen onder de douche (ok, dat is ook dubieus). Hij wist toen niets over mijn bdsm, en ik voelde me na dat relaas ook niet meer geroepen om het te vertellen.
Is dat dubieus? :clown: Ik doe het ook altijd als ik toevallig onder de douche sta en moet plassen. Nat WCpapier is a bitch namelijk. (Maar dat is offtopic)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
vode

Bericht door vode »

Hoera voor homos!! :banana:
perman

Bericht door perman »

Crownless schreef:Hij vond zn date een freak, helemaal nadat hij hem betrapte op plassen onder de douche (ok, dat is ook dubieus).
Milieubarbaren.
Plassen in de douche is hartstikke milieubewust, toevallig! (Ok, ok. ook offtopic...)
.
Crownless

Bericht door Crownless »

LOL @ opmerkingen over plassen onder douche.

Maarre, ik bedoelde 'dubieus' omdat (en dat wisten jullie niet) het op de douche van die vriend was, in een studentenhuis waar hij de douche nog met veel mensen deelden.

Ik plas soms ook onder de douche, ik bedoel, het water spoelt alles weer weg en ik geloof dat er met een douchebeurt wel veel water doorheen gaat. Maar in een douche die niet van mij is? Zou je op z'n minst eerst een gesprek over voeren of de eigenaars het niet heel goor vinden.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Crownless schreef: Maar in een douche die niet van mij is? Zou je op z'n minst eerst een gesprek over voeren of de eigenaars het niet heel goor vinden.
Duss.. euh.. :oops: Nooit over nagedacht eigenlijk. Als ik alleen ben, en ik MOET, tja, dan doe ik dat gewoon...

Ik bedoel: 'Goh, ik ga douchen, stel dat ik moet, vind je het erg dat ik plas in je douche???' Zie je het voor je? :lol:
MILF :grin_ani:
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

ik plas nooit onder douche :shock:
Hecubah

Bericht door Hecubah »

Afgezien van de prachtige discussie over plassen in de douche (daar kom ik even op het eind van mijn post op terug), heb ik een homo vriend die echt totaal niet oke was met bdsm. Hij en mijn vaste vriendengroepje wisten er vanaf, en wij hebben zeker een maand lang ruzie en miscommunicatie erover gehad. Hij vond dat ik niet verantwoordelijk bezig was, en dat het niet normaal was. Ik was koppig en was boos op hem, en weigerde het ook met hem uit te praten. Uiteindelijk hebben we het uitgepraat, maar is het nog een tijdje stroef gebleven, omdat hij quasi-grappige grappen maakte, die me eigenlijk te ver gingen. Hij bleef ook veel persoonlijke dingen vragen waarvan ik wist dat hij het antwoord niet wou weten. Toen heb ik ooit een klein stukje semi-blauwe huid laten zien, en hij was spontaan opgehouden met vragen stellen. Daarna is onze band ook weer goed geworden.
Overigens is hij nu 2 jaar later ook een klein beetje de kinky sex aan het ontdekken. Niet te veel, maar kleine beetjes vind hij reuze spannend :mrgreen:

Oja, en meteen mijn bijdrage aan de plasdiscussie. Een vriendinnetje van mij op de basisschool moest altijd 's nachts plassen, maar wou niet naar de wc beneden lopen. Dus plaste ze in de douche, maar spoelde ze niet na met water oid. Dat vond ik wel heel erg smerig :shock:
En als je onder de douche staat is er toch genoeg water? Ik hoef iig niet van mijn bezoek te weten of ze wellicht in mijn douche plassen tijdens het douchen. Zolang ze netjes alles wegspoelen en ik het niet weet, prima :')
Gesloten