WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
oeps2

Re: WS valt af!

Bericht door oeps2 »

blijvend gewicht is er wel hoor kit
ik ben maatje 36 sinds februari
ben in januari begonnen
nu alleen met een maand gewoon lekker eten en echt heel erg weekend vreten toch weer aangekomen
maar andere mensen zullen denken dat ik gek ben ...

mag ik jullie de massage hoela hoep aanraden ?
gewoon over internet bestellen
25 euroos
elke dag 10 minuten !
is netzoveel als 10 min hardlopen maar je kan t gewoon in de kamer doen !

sterkte oepzz
Laatst gewijzigd door oeps2 op 11 okt 2010, 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.
kitten

Bericht door kitten »

Wat voor frustraties? Als het niet lukt?
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Van het betere moeten kiezen over het lekkere of het makkelijke ....

en frustratie van dingen missen/willen
frustratie van te langzaam afvallen...

Maar met goed doel, beetje gezonder is geen schande zo ondertussen!
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

Leg je dan ook niet je lat te hoog? Ik mik nu op gezonder eten. Als ik mezelf dan ook nog neer ga praten, omdat ik altijd nét te lang in mijn nest blijf liggen en niet genoeg beweeg... :shock: dan is mijn motivatie in no time zoek!
oeps2

Bericht door oeps2 »

daarom die hoela hoep moppie
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

:nopompom: :nopompom: ik heb wel een beetje last van 'oh fuck it! als ik dat al niet kan kan ik de rest ook net zo goed laten' ja... Ik ben voor een ander sneller trots en tevreden dan voor mezelf geloof ik...

hier is m'n aandachtspunten dan:

Geen warme chocomel behalve als Smorph het heeft gemaakt.
Geen cola
Minder kaas
Brood mee /Melk voor cerial mee naar werk.
geen tussendoortjes...

En ik wil graag lopen naar werk ipv fietsen, maar dan moet ik weer eerder opstaan...
en ik wil zo graag het huis eens netjes houden
en regelmatig vrienden zien
en ook m'n familie niet te kort te doen
en Smorph veel zien
en niet alles zo lang uitstellen dat ik er altijd stress van heb,...
en en en en en en .....

Maar laat ik maar beginnen met de bovenste 5 .....
faery

Bericht door faery »

Ongezonde tussendoortjes vervangen door gezonde tussendoortjes geen goed idee? Helemaal geen tussendoortjes vind ik altijd erg lastig.

(ik moet dit soort topics echt mijden trouwens... ik merk dat ik me er ontzettend vervelend door ga voelen omdat afvallen bij mij altijd ontzettend zinloos voelt, ik me er te dik en onaantrekkelijk door ga voelen en ik op dit moment niet de geestelijke energie heb om er iets aan te doen)
kitten

Bericht door kitten »

(was er nou iets geëdit?)

Ik herken je gevoel wel... :nopompom: Maar je doet dus mee? :)

Oh, ik ben het eens met faery: helemaal geen tussendoortjes is wel zwaar! Je kunt inderdaad gezonde tussendoortjes kiezen, of hele kleintjes. Als je maar 1 klein koekje mee naar je werk neemt, of 1 chocotoffje, dan kun je nooit de hele zak leeg snaaien. Moet je wel thuis van de zak af kunnen blijven... Mja, dat dan weer wel.
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Nee niks geedit, niet door mij iig.

Ja ik doe mee. Had het gister toevallig al aan Smorph gevraagd of ie beetje mee wou helpen (ook samen minder snoepen enzo)

Ik geef m'n gewicht niet, maar zal wel + / - getallen opschrijven :) en als ik blij/minder blij ben met een keuze :)
funga{MrPaul}

Bericht door funga{MrPaul} »

he leuk topic :-)

ik ben begin augustus gestart met weight watchers. Vandaag toch al -5,2 kg eraf. Op de cursus woog ik vandaag 81,7 kg (thuis 80,5 8-) ) en ik wil naar de 65 kg (cursus). Dit bij 1m65, dus best een gezond gewicht.
Ik kom dus van euhm 86,9 kg op 3 augustus...

Soit.
In het verleden ben ik al eens +/- 17 kg afgevallen op dezelfde manier, echter door depressie er terug aan laten komen (plus nog wat extra). Nu heb ik voor mezelf uitgemaakt: ik ga levenslang dit eetpatroon toepassen.
Af en toe eens een uitschieter kan best :hypocrite: , het is zelfs voorzien binnen "het programma".
Deze keer verloopt het ook fijner omdat mijn partner gewoon meedoet (alleen is het dan niet "eerlijk" dat hij meer mag eten én ook nog eens sneller afvalt :smiley_panic: ;-) ).

Het enige moeilijke vind ik vooral het water drinken (of kruidenthee), daar heb ik het gewoonweg moeilijk mee.

Gemiddeld val ik 500 gr per week af, ondanks dat ik heel weinig beweeg (dit wegens fysieke beperkingen).

Dit als inleiding :-)

Crashdieten ben ik echt tegen. Niet goed voor je lichaam, niet op korte en niet op lange termijn.
Gewoon gezonde, evenwichtige voeding. En af en toe jezelf gewoon eens iets extra gunnen. Dat is dus mijn mening :-)

Hoe was je intake kitten?

groetjes

funga
:koffie: nog maar een kruidentheetje....
funga{MrPaul}

Tussendoortjes:

magere vruchtenyoghurt, stukje fruit, snack a jacks, droge koek, optimel vla

(er was een heel stuk bijgekomen terwijl ik mijn post intikte :-))

funga
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

Wat kost WW hier eigenlijk?
funga{MrPaul}

10 euro per week (1 weging per week, je kan ook eens overslaan maar wordt niet aangeraden), hoeveel de inschrijving kost, weet ik even niet van buiten. Verder is er een nieuwe regeling en moet je bij inschrijven gelijk een vijf-weken-abo nemen. Later mag je per keer betalen.

Ik vind het zeker niet goedkoop, maar ik heb die stok achter de deur echt wel nodig. Tevens is het uitwisselen van ervaringen edm toch wel fijn.
Je moet daar echt op die weegschaal en tsja, dan wil je er toch wat afhebben. Het motiveert ook wel vind ik.

funga
funga{MrPaul}

tot 29 november loopt er een actie met gratis inschrijving zag ik:

http://www.weightwatchers.nl/plan/mtg/promos.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

verder is het 5 weken abo enkel verplicht in Zeeland, Limburg en Brabant, las ik op diezelfde site.

funga
kitten

Bericht door kitten »

Mijn intake heb ik morgen dus pas en ik zie enorm op tegen het drinken. Dat is echt mijn zwakke plek, want ik lust geen thee en al helemaal geen kruidentheesoorten. Thee drink ik alleen met melk en suiker(vervanger) en dan alleen de Engelse melange zonder smaakjes. Koffie ook alleen met melk en suiker. Geen water of bronwater, ew. En oo geen light, nou dan heb je het héél moeilijk hoor! Maar goed, ik ga wat punten op het eten inleveren om wat luxer te kunnen drinken dan maar...

Oh ja en ik ga tweewekelijks gaan, omdat ik de andere week de kinderen heb en die heb ik al zo weinig dat ik niet (rond bedtijd zelfs) nog meer oppas wil regelen.

Dus ik geef mezelf wel wat handicaps... :)

Tnx voor de promo! Puppie had me die ook al aangewezen, goed dat je me eraan herinnert!
Plaats reactie