steel de bunker
Re: steel de bunker
ojee mijn ouders komen zo op bezoek. En mijn eigen huisje in een bende.. Gelukkig is de bunker schoon. Even de huidige bewoner eruit vegen, indien dat niet werkt, stevige stofzuiger op de brievenbus in de deur aansluiten. PRRRFLLLLoep en opgezogen staat netjes
Mijn bunker
Mijn bunker
- madeleine
He kijk nou, iezje dr ouders zijn op visite. Snel doe ik mijn collar en mijn boeien om, en schuif met mijn roodgestriemde rug, en blauwgeslagen billen aan voor een bakkie pleur. iezje dr ouders schrikken zich suf en rennen in paniek de bunker uit. iezje erachteraan om uit te leggen dat ze dr helemaal niets mee te maken heeft
mijn bunker

mijn bunker
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
- JJV
pssst enig idee hoeveel whisky er in mn woonkamer staat?
.. en * plaatst een bordje dat de privacy van madeleines mogelijke dronkenschap verbergt *
kortom
MIJN bunker
.. en * plaatst een bordje dat de privacy van madeleines mogelijke dronkenschap verbergt *
kortom
MIJN bunker
~\v/~
- kitten
Een bordje dat privacy verbergt?
Ik laat JJV zijn roes wel in de schuur uitslapen, want de onzin die hij uitkraamt kan alleen van de alcohol komen!
Mijn bunker!
Ik laat JJV zijn roes wel in de schuur uitslapen, want de onzin die hij uitkraamt kan alleen van de alcohol komen!
Mijn bunker!
- JJV
sinds vorige week alweer geen druppel gedronken heeft.. dus nièt dronken.. laat staaaaan roes uitslapen
bovendien heb jij't veel te druk met je wereldheerschappij
* schuift kitten de bunker uit *
MIJN bunker
(zei ik)
bovendien heb jij't veel te druk met je wereldheerschappij
* schuift kitten de bunker uit *
MIJN bunker
(zei ik)
~\v/~
- madeleine
Gelukkig heb ik intussen de whisky voorraad gevonden. Zelf drink ik die rotzooi niet
.. Maar kitten ziet interessante ingedriënten voor een nieuwe taart...
Mijn bunker.

Mijn bunker.
- madeleine
en jjv wordt naar buitengelokt door whiskykittentaart...
nog meer mijn bunker
(creatieve aanvulling i.v.m. crosspost)
nog meer mijn bunker
(creatieve aanvulling i.v.m. crosspost)
ik heb in de waterleiding wat "doe-middel" middel gestopt die alleen werkt op mijn stem (hoezo creatief).
Madelaine drinkt een slokje water en ik wacht tot middel werkt, dan roep ik door de brievenbus, "madelaine doe de deur open" Braaf doet ze wat haar gezegd wordt, ik zeg tegen madelaine: "Je gaat nu naar kitten toe en bind haar zonder pardon vast, je bindt haar zo vast dat ze zonder hulp niet meer los kan komen, daarna ga jij naar bed en wordt je pas over een week wakker". Braaf doet madelaine wat er van haar verwacht wordt..
ik doe alles weer netjes opslot doe nog wat extra balken op de deur, laat het water stromen totdat ik zeker weet dat het eruit is. en geniet van MIJN welverdiende BUNKER
Madelaine drinkt een slokje water en ik wacht tot middel werkt, dan roep ik door de brievenbus, "madelaine doe de deur open" Braaf doet ze wat haar gezegd wordt, ik zeg tegen madelaine: "Je gaat nu naar kitten toe en bind haar zonder pardon vast, je bindt haar zo vast dat ze zonder hulp niet meer los kan komen, daarna ga jij naar bed en wordt je pas over een week wakker". Braaf doet madelaine wat er van haar verwacht wordt..
ik doe alles weer netjes opslot doe nog wat extra balken op de deur, laat het water stromen totdat ik zeker weet dat het eruit is. en geniet van MIJN welverdiende BUNKER
- madeleine
Helaas zat er helemaal geen Madelaine in de bunker. Dus werden de instructies slechts in astartes creatieve droom uitgevoerd. madeleine blijft rustig zitten waar ze zit.
In
Mijn bunker

In
Mijn bunker
- kitten
ik heb in de waterleiding wat "doe-middel" middel gestopt die alleen werkt op mijn stem (hoezo creatief).
Madeleine drinkt een slokje water en ik wacht tot middel werkt, dan roep ik door de brievenbus, "madeleine doe de deur open" Braaf doet ze wat haar gezegd wordt, ik zeg tegen madeleine: "Je gaat nu naar atsarte toe en bind haar zonder pardon vast, je bindt haar zo vast dat ze zonder hulp niet meer los kan komen, daarna ga jij naar bed en wordt je pas over een week wakker". Braaf doet madeleine wat er van haar verwacht wordt..

Madeleine drinkt een slokje water en ik wacht tot middel werkt, dan roep ik door de brievenbus, "madeleine doe de deur open" Braaf doet ze wat haar gezegd wordt, ik zeg tegen madeleine: "Je gaat nu naar atsarte toe en bind haar zonder pardon vast, je bindt haar zo vast dat ze zonder hulp niet meer los kan komen, daarna ga jij naar bed en wordt je pas over een week wakker". Braaf doet madeleine wat er van haar verwacht wordt..

- madeleine
Helaas.. .madeleine heeft nogal last van faalangst. In haar streven het goede te doen, gebeurt meestal het tegenovergestelde... kitten wordt zonder pardon vastgebonden en astarte slaapt een week. Zo eindig ik onverwacht toch weer in
mijn bunker
mijn bunker
*sjokt binnen*
IK WIL DE BUNKER NU!!!!!
*ploft op de bank en valt in slaap*
IK WIL DE BUNKER NU!!!!!
*ploft op de bank en valt in slaap*
- madeleine
ja.. en? aansluiten achter in de rij en goeie tactiek verzinnen...
tot die tijd..
mijn bunkert.
tot die tijd..
mijn bunkert.
ik heb heerlijk gekookt
sjeees kan alleen nog maar aan eten denken
de geuren walmen de bunker in
ik heb een tafel gedekt in t bos tegenover de bunker
kaarsjes staan aan
champagne staat in de koeler
prachtige mensen in leer en/of rubber en korte rokjes staan klaar hooggehakt om madeleine te bedienen
tsja wie kan dat nou weerstaan .
nou madeleine niet die loopt haar neus achterna
en gaat met een glimlach aan tafel zitten
waarop ik natuurlijk mijn intrek neem in :
MIJN BUNKER

sjeees kan alleen nog maar aan eten denken
de geuren walmen de bunker in
ik heb een tafel gedekt in t bos tegenover de bunker
kaarsjes staan aan
champagne staat in de koeler
prachtige mensen in leer en/of rubber en korte rokjes staan klaar hooggehakt om madeleine te bedienen
tsja wie kan dat nou weerstaan .
nou madeleine niet die loopt haar neus achterna
en gaat met een glimlach aan tafel zitten
waarop ik natuurlijk mijn intrek neem in :
MIJN BUNKER

- madeleine

Meid wat weet jij goed wat ik nodig heb.. helemaal verdiend.. jouw bunkert...