WS valt af!

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
kitten

Re: WS valt af!

Bericht door kitten »

Ik krijg ook hoofdpijn van teveel aspartaam. Het is troep, ik wil het liever mijn kinderen ook niet geven.
Guilty

Bericht door Guilty »

Water vind ik ook niet lekker, maar somehow spa rood wel. Dus dat drink ik minstens een liter per dag, vaak meer. Niet eens voor mijn lijn trouwens. Zoetstof gebruik ik niet omdat mijn darmen ervan op hol gaan (en van aspartaam wordt ik ook nog gek in mijn kop). Stevia moet ik nog eens een keer proberen :)
deugnietje

Bericht door deugnietje »

dit is heel lekker om in je water of spa te doen en er zitten zo goed als geen calorieen in....wel weer wat zoetstoffen dan, maar niet veel

http://www.slimpie.com/consumenten/siroop/" onclick="window.open(this.href);return false;
lotus {P}

Bericht door lotus {P} »

tja, ik wil ook best een paar kilo'tjes (een stuk of 30 ofzo) kwijt maar sporten is niet mijn ding, lekker eten dan weer wel (en dat dan ook weer teveel) en zoetstoffen hoef ik niet aan te beginnen aangezien ik dan een knallende (migraine-achtige) hoofdpijn krijg. Het enige waar ik op kan minderen is snoepen (wat ik nauwelijks doe) of meer bewegen
Maar succes voor iedereen die er wel mee bezig gaat, ik zal jullie supporteren.
Marcuw

Bericht door Marcuw »

Goed, hier mijn biecht. Dooor diverse omstandigheden kwam ik in de situatie dat ik weinig tot geen beweging had en kon hebben terwijl daarnaast er ook nog sprake was van stress en ik als stress eter dus de verkdeerde kant opging.

Lang verhaal kort. Begin sept woog ik 142 kilo. Begin oktober ben ik echter begonnen met diieet en fitness. Om af te vallen en miijn probleemgeval, de rug etc, hard aan te pakken. Nu weeg ik 133 kilo en het streven is 100kg.

Verwachting is dat ik stabiel uitkom op 90kkg.
faery

Bericht door faery »

@Sabrina: al eens geprobeerd om half water/half vruchtensap te drinken? Dat doe ik vaak, zowel omdat je dan meer vocht en minder suiker binnenkrijgt, alsook omdat het goedkoper is :P
kitten

Bericht door kitten »

Wauw, 9 kilo al!! :static: :static: Go Marcuw!! :static:
Chris

Bericht door Chris »

Verdomme m'n broeken zakken van m'n kont... Als jullie nog eens een goed idee hebben! :lol:
Sabrina

Bericht door Sabrina »

faery schreef:@Sabrina: al eens geprobeerd om half water/half vruchtensap te drinken? Dat doe ik vaak, zowel omdat je dan meer vocht en minder suiker binnenkrijgt, alsook omdat het goedkoper is :P
Vind ik niet lekker, niet zoet genoeg :P. Ik weet 't, ik ben drama!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
eireann
Site Admin

Bericht door eireann »

"niet zoet genoeg" is wel een kwestie van wennen trouwens, niet na 1 glas stoppen, maar minstens een week.

Ik heb vanochtend niet ontbeten, das foei...
Maar ik heb de snoepjes en Maltesers die de collega mee had laten liggen.

Bij de lunch wel een kroketje genomen. T was wel erg lekker gelukkig.
De hot choco is wel nog steeds ontweken, en de Cola-light ook!

Knap Marcuw!
**Self Rescuing Princess**
kitten

Bericht door kitten »

Nee, maar dat vind ik ook niet lekker, sap met water mengen. Dat is echt heel waterig. Ik maak wel langzaam mijn ranja steeds wateriger, want het is inderdaad een kwestie van wennen. Je kunt echt verslaafd zijn aan suiker en dat is heftig hoor, om dan te minderen/stoppen! Onderschat dat niet!
JerryM

Bericht door JerryM »

@Sabrina, dan mag je ook wel vertellen hoe lang je bent...

@vochtvreters - hoeveel vocht denken jullie wel niet nodig te hebben?

Die 2 liter water is een mythe. Het is ong 2l vocht, en een deel daarvan zit al in je eten.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
oeps2

Bericht door oeps2 »

suiker is echt verslavend he !
niet normaal gewoon .. als ik een zak met snoepjes heb .. dan kan ik dr bijna niet vanaf blijven
chocola en drop ook al
ik vond een leuk artikel over suikerverslaving
zit wel een link tussen (hoe is t mogenlijk ) met reclame van verkade enzo
maargoed hier dus de link

http://www.afvallen-weblog.nl/altijd-zi ... -te-komen/
Chris

Bericht door Chris »

oeps2 schreef:suiker is echt verslavend he !
Werd bij mij in de eerste klas bij verzorging in hetzelfde rijtje als roken, alcohol en drugs genoemd en ook wat voor gevolgen suiker hebben op je leer en sport prestaties. En ondanks dat ga je er toch mee experimenteren! :clown:
kitten

Bericht door kitten »

oeps2 schreef:zit wel een link tussen (hoe is t mogenlijk ) met reclame van verkade enzo
Is ook de ideale plek voor reclame voor chocolade natuurlijk! :mrgreen:
Plaats reactie