NSFW - Borsten afbinden (vanuit "geheime" fantasieen)

juffie
Site Admin

NSFW - Borsten afbinden (vanuit "geheime" fantasieen)

Bericht door juffie »

rubyvita schreef:oke..ik ben benieuwd hoe het voelt als je borsten opgebonden worden...nog nooit ondergaan en het lijkt me zowel auw als ieks maar ook hmmmmmmzzz ( als in nice!)
Ik heb het nu enige malen mogen ervaren. (Als we weer X-Files hebben zal ik de foto's weer plaatsen).
Het is een apart gevoel. Je borsten worden koud, hypergevoelig als je eraan zit, en ze zijn ultrastevig!

Wat CraZaay nog weleens doet, is me heel stevig tegen hem aandrukken in een omhelzing, of me plat op mijn buik laten liggen...
Dan voel ik ze wel hoor :twisted:

Verder heb ik vrij grote borsten, dus worden ze niet echt helemaal afgekneld en valt het effect bij het losmaken me, tot nu toe, wat tegen. Ik had gedacht dat de pijn erger zou zijn. (Nu ben ik borstengewijs gesproken ook niet heel erg gevoelig.)

Wat ik ná het opbinden altijd ook errug gaaf vind, is de ropemarks die achterblijven en nog zeker een week zichtbaar blijven... Yay! :static: Zo blijf ik nog een heel poosje met zichtbare herinneringen aan het spel rondlopen.
MILF :grin_ani:
JJV

Re: "geheime" fantasieen, wie heeft ze niet?

Bericht door JJV »

ik ben hier eens vreselijk op aangevallen op een chat .. de 'ingewijden' beweerden daar dat borsten . afbinden.. gevaarlijk was. (zouden bloedproppen kunnen ontstaan)

nou heb je opbinden en afbinden.. maar ik ben er toch altijd wat huiverig voor.. kunt tenslotte niet ìn zo'n borst kijken.

(en eh.. de x-files foto beetje voor de geest halende.. dat lukt je lang niet bij iedereen zo los. maar een harnasje erbij is vast ook leuk)
~\v/~
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

JJV schreef:(en eh.. de x-files foto beetje voor de geest halende.. dat lukt je lang niet bij iedereen zo los. maar een harnasje erbij is vast ook leuk)
Hoe bedoel je, zo los?
rubyvita

Bericht door rubyvita »

Ik denk dat JJV doelt op het formaat van borsten...grotere borsten kunnen volgens mij makkelijker zonder harnas opgebonden worden, bij kleinere borsten word dat wat lastiger.( ja juffie, niet iedereen heeft zo'n indrukwekkende boezem als uwzelve :D )
Alhoewel het volgens mij met wat postelastieken ook bij de kleinere boezem wel moet lukken toch?
puppie

Bericht door puppie »

Momenteel zijn mijn borsten een soort van "Hands off" terrein, maar een borstharnas met opgebonden borsten kan ik normaal gesproken best waarderen hoor :)
JJV

Bericht door JJV »

rubyvita schreef:Ik denk dat JJV doelt op het formaat van borsten...grotere borsten kunnen volgens mij makkelijker zonder harnas opgebonden worden, bij kleinere borsten word dat wat lastiger.( ja juffie, niet iedereen heeft zo'n indrukwekkende boezem als uwzelve :D )
Alhoewel het volgens mij met wat postelastieken ook bij de kleinere boezem wel moet lukken toch?
ja dat bedoelde ik
nee ook postelastieken laten je wel eens zakken
~\v/~
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Okidoki...

Jupz. Idd, flinke boezem. Knoopt idd vrij makkelijk op. Maar ja, ik weet dus niet of dat met kleinere borsten moeilijker is, want ik heb nou eenmaal dit formaat. :mrgreen:
phedre

Bericht door phedre »

postelastieken dubbel doen en dan de vrouw beetje voorover laten buigen, zodat elastieken goed achter het weefsel geplaatst kunnen worden, werkt wel hoor.

overigens werkt het voorover buigen ook goed bij bondages als je kleinere en/of slappere borsten hebt
juffie
Site Admin

Bericht door juffie »

Ja, en ik buig ook vaak voorover omdat CraZaay dan zijn handen vrij heeft. Want zware borsten = hangen en dus op de huid liggen. Als ik voorover buig, dan hangen ze vrij.
Guilty

Bericht door Guilty »

JJV schreef:ik ben hier eens vreselijk op aangevallen op een chat .. de 'ingewijden' beweerden daar dat borsten . afbinden.. gevaarlijk was. (zouden bloedproppen kunnen ontstaan)
Dat iets gevaarlijk is vind ik niet per se een sterk argument. Suspension is ook gevaarlijk, en hoeveel van die "ingewijden" zouden wel rustig aan breathplay doen? Gevaarlijk kan soms best leuk zijn.

In dit geval lijkt het me nogal Klok en klepel, van die "ingewijden". Bloedproppen lijkt me helemaal niet zo'n issue. Wat je wél kunt oplopen is weefselsterfte en "fat necrosis", van die harde klompjes waarvan een arts dan weer moet gaan vaststellen of het wel of geen gezwellen zijn. Vandaar dat ik het zelf niet langer dan een kwartiertje zou doen. Wil je langer, dan is het aan te raden, om tussentijds heel even los te maken zodat het bloed even ververst kan worden.

Voor de liefhebbers is dit artikel een aanrader.
cinderella

"geheime" fantasieen, wie heeft ze niet?

Bericht door cinderella »

In het artikel staat dat je 10-15 minuten moet wachten, omdat de doorbloeding van vetweefsel heel slecht is, en dus niet 'eventjes' wachten.

Maar goed. Ik was wel geïnteresseerd, maar na het lezen van dat artikel is mij het risico te groot. Extra kans op bobbeltjes en littekenweefsel in m'n borsten lijkt me het niet waard. Ik denk dat ik vreselijk in de stress zou schieten, bij het idee alleen al schieten de tranen me bijna in de ogen. Maar dat kan voor een ander natuurlijk anders zijn.
toen doet er nu niet meer toe
MrsLolSMurfin

Re: Borsten afbinden (vanuit "geheime" fantasieen)

Bericht door MrsLolSMurfin »

als je het rustig aan doet kan het niet gelijk heel veel kwaad hoor.
je moet ze natuurlijk niet zo afbinden dat ze paars aanlopen.
het is net als met alle risicovolle spelletjes gebruik je gezondverstand en doe rustig aan.
maar laat je ook niet gelijk afschrikken over tektsten waarin staat wat er fout kan gaan.
want ik heb zat dingen gedaan die anderen zouden afkeuren omdat het gevaarlijk is, maar doordat ik de gevaren ken en dus ook signalen herken, kan je vele gevaren voorkomen.
en is niet heel veel in de sm "gevaarlijk"? een flinke zwepen sessie kan ook heel fout aflopen, als de dom maar luk raak wat aan het meppen is.
kennis geeft macht, maar kennis kan ook angst aanjagen.
en daarin is een balans te vinden.......

gebruik je gezonde verstand en weesvoorzichtig ;)
cinderella

Bericht door cinderella »

Ik kom even niet helemaal goed uit mijn woorden. Het komt er op neer dat ik niet de kans wil vergroten dat ik een afwijking in mijn borsten krijg, ook al is dat goedaardig. Ik heb mijn moeder verloren aan borstkanker, en een tante heeft het inmiddels al twee keer gehad. Een knobbeltje in je borst zal voor velen moeilijk zijn door de onzekerheid, maar ik denk dat ik helemaal volledig in de stress zal schieten. Dus nee, die ervaring gaat echt aan mij voorbij.
toen doet er nu niet meer toe
pebbles

Bericht door pebbles »

ik heb best wel heeeele grote borsten (niet dat ik er heeeel erg blij mee ben cup g/h 95/100.. verschilt per bh) maar borstbondage heerlijk.. dat mis ik stiekum nu wel.. en stiekum hoop ik dat W zaterdag zin heeft en toch mij gaat bonderen..

vind het een fijn gevoel.. je bent nakt mar ook weer neit

misschien dat ik ergens nog een foto heb ofzo
linne{R}

Bericht door linne{R} »

Ook al lid van de grote borsten club. blehh. 95 E. Maar borsten afbinden vind ik heerlijk. Precies wat pebs zegt, aangekleed en toch niet. Een heerlijk gevoel, en wel lekker strak. Mijn voorkeur ligt bij elastiek. We hebben van dat botenelastiek waarmee je het dekzeil om de ogen op de boot vastzet, daar zit een soort katoen omheen. Touw doet me een minder, al is een stevig harnas daarvan ook wel lekker. Postelastieken zijn om mijn borsten echt te krap en erg pijnlijk.
Nadeel van touw vind ik dat het zeer doet op mijn ruggegraat als ik er mee ga liggen, zowel op mijn rug als buik, met het elastiek heb ik daar geen last van. Opbinden gaat ook bij mij het makkelijkst als ik iets voorover moet buigen, en de bondage goed hoog ingezet kan worden.

Als m'n borsten opgebonden zijn voelen ze zo lekker :) Hard, stevig en heel gevoelig
Gesloten