Hoe creër je een bdsm/spel-sfeer met weinig middelen?

juffie
Site Admin

Re: Hoe creër je een bdsm/spel-sfeer met weinig middelen?

Bericht door juffie »

Wat voor mij werkt is in de dagen voorafgaand al hints laten vallen naar elkaar toe. Dus via smsjes of gesprekken toewerken naar: 'Zaterdag gaan we spelen'. Op die manier triggert het en ben je tot het uiterste opgeladen, eventueel in combinatie met een KKV tot je elkaar weer ziet, en dus gaat spelen.

Wat ook zou kunnen is naar een feestje gaan en de spulletjes thuis van te voren al klaar leggen. Als je dan terug komt van het feestje, kun je je thuis meteen uitleven.

En wat chell zegt, gewoon beginnen. Soms begin ik ook aardig nuchter aan een spel, maar na een poosje zak ik vanzelf helemaal mee weg hoor en geef ik me over en kom ik zwaar in subbiemood.
MILF :grin_ani:
pluis

Bericht door pluis »

Een cdtje branden met nummers waar je speelzin van krijgt.. Dat opzetten.. Lap donkere stof over t bed gooien.. sexy ondergoedje aan doen.. kaarsjes bij.. boeien om..

Dan eerst eens samen eten en knuffelen, en dan pas spelen.. (cdtje kan gewoon op repeat..)
Voleuse

Bericht door Voleuse »

Bepaalde dingen triggeren mij heel erg. Haren trekken, krabben, bijten, enz.
En als ik Dominant ben ga ik dat gewoon doen om hem te triggeren. Sfeer komt dan vanzelf...

Voor een beetje voorpret trek ik soms al ver van tevoren mijn kinky ondergoedsetje aan. Dan weet hij al wat er gaat komen :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Lilith

Bericht door Lilith »

chell schreef:Wat voor mij vaak goed werkt is samen fantaseren. Praten over dingen die je graag nog eens wilt doen, die je spannend vind, waar je opgewonden van raakt. Dat kan ook aan de telefoon, via mail, MSN. Foto's opzoeken waar je 'iets' mee hebt en die elkaar sturen etc.
Dit werkt ook voor mij heel goed. Lekker een paar uurtjes zonder druk of plannen praten over de dingen die we leuk vinden, fantasieën uitwisselen, knuffelen, nog meer ideën aan elkaar vertellen... En dan ontstaan er vanzelf wel plannen van dingen die we heeeeel graag willen doen, en wel nu!
cruciare

Bericht door cruciare »

Zijn handen...
Zijn ogen...
Zijn geur...

Klaar.. meer heb ik niet nodig. Zelfs vloerruimte waar slechts onze voeten passen is al genoeg. Die blik... die ogen.. die verandering van geur.. subtiel maar oh zo duidelijk voor mij.. rrrrrrrrrrr .. Is het al zondag?

:koffie:
miss_meeko

Bericht door miss_meeko »

Ikzelf heb ook dat de dingen die thuis nog moeten gebeuren me erg afleiden waardoor ik minder snel in een sub mood kom. Wat nu de laatste tijd wel voor mezelf werkt is vooraf bepalen wat ik nog moet doen die dag. Bijvoorbeeld: wel de was en niet ook nog stofzuigen etc. Een redelijk doel stellen dus, en daarna mezelf "vrij" geven. Op die manier kan ik dan dus kijken naar wat ik wel gedaan heb inplaats van wat er nog moet gebeuren. Als ik mezelf daarna dan "vrij" geef merk ik dat ik ook beter daarna kan ontspannen en meer in spel stemming kom.

Je zou dit ook met je Dom samen kunnen doen als hij ook een beetje gemotiveerd is voor wat opruimen enzo. Of van de dingen die nog moeten gebeuren een spel maken, als dat een beetje je ding is of kan worden.

Sowiezo heb ik wel gemerkt dat tijd voor elkaar nemen echt iets is waar je tijd voor vrij moet maken, als je me elkaar kleine ritueeltjes start, zoals zodra je allebei thuis bent, of op een bepaalde tijd samen iets doen, je minder langs elkaar leeft en bezig bent met alle dagelijkse en huishoudelijke dingen waardoor samen spelen ook weer makkelijker gaat.

:yes: Verder sluit ik me ook aan bij de rest, in de stemming komen met opdrachtjes, misschien kleine regels voor als jullie samen zijn, leuk muziekje, kaarsjes aan (meteen handig voor gebruik) en zelf sfeer maken en gewoon beginnen.
AET

Bericht door AET »

een rollenspel doen.
pet play/age play/ baas-secretaresse/ politie-crimineel/ serveerster + etc.
fantashe

Bericht door fantashe »

Een mentaal spel spelen... ogen... handen... klaar :icon_biggrin: :icon_biggrin: :icon_biggrin:
phedre

Bericht door phedre »

ben weer heerlijk verwend met nagels en plastic vorkje.....
poes

Bericht door poes »

Pluis zei iets wat ik ook zou doen: een lap stof over het bed gooien... Als je even helemaal uit de dagelijkse sleur wilt komen is het goed om daar niet steeds aan herinnert te worden. Misschien moet je een beetje denken in de richting van een speciale set draperieen voor over je kast, je bureau, en dus ook je bed (daar moet het wel iets zijn dat niet zomaar wegglijdt, heel groot of wat zwaarder materiaal dus). Werkt ook bij andere situaties waarvoor je een andere concentratie nodig hebt, zoals yoga, meditatie, tarotleggingen (deed ik ooit)...

Misschien kun je ook klein prut als make up, schrijfzooi, schoonmaak en keuken spul een speciale bewaarkist of mand geven, die altijd open staan, maar voor een spel afgesloten worden. Ik ruim altijd mijn hele huis op en verstop los slingerende rommel onder mijn bureau... :hypocrite:

Succes,

poes

ps: phedre: subtiel... ;)
oda

Bericht door oda »

Met heel weinig middelen: door naakt te zijn terwijl de ander gekleed is (en dan liefst echt helemaal, dus met riem en schoenen enzo, voor het contrast en voor de mogelijkheden...).
Dat brengt mij en houdt mij zelfs in mijn totaal niet op sm-gerichte huisje vanzelf in de sfeer.
roos

Bericht door roos »

De Dom volledig gekleed, de sub naakt (geketend) en verblind door een sterke bouwlamp die het naakte gevoel nog versterkt.
fantashe

Bericht door fantashe »

Noem jij een sterke bouwlamp maar weinig middelen. Ik heb m niet ;)
Nadia

Bericht door Nadia »

Die sfeer is niet zo moeilijk te creëren, in mijn geval.

Eerder deze week had ik met Hem afgesproken. Stipt op tijd en gekleed volgens de regels belde ik aan. Eenmaal binnen mijn spullen neergezet, jas uitgedaan, kleding werd goedgekeurd (en deels uitgetrokken, grijns!).

Worden neergezet in de houding: armen gespreid tegen de muur, benen wijd. Blinddoek om... en dan een extra paar handen voelen.... Wat volgde was een subtiele maar effectieve les in volgzaamheid...
roos

Bericht door roos »

Dat Hij je vooraf opdrachten heeft gegeven (per sms of telefoon) zoals: 'Als ik kom heb je een butplug in' of 'Je moet de hele dag zonder slipje (en met een kort rokje) rondlopen etc.
Gesloten