als je unipolaire klemmen/pads gebruikt kan je die idd beter niet aan 2 kanten van het lichaam doen.
maar stroom zoekt de weg van de minste weerstand en dat is nog altijd je vet/huid laag.
het zal dus niet gelijk het hart opzoeken als je het op beide borsten doet, want de stroomvallen zoeken elkaar op en gaan dus van de enne borst door de huid/vet laag naar de andere borst.
dus eigenlijk kan het niet zoveel kwaad, of je zou echt een klem/pad aan de voor en achterkant moeten plaatsen.
ondanks dat ik dit weet, gebruik ik toch liever bipolaire klemmen puur voor de zekerheid!
want niet elke hart kwaal die je erger kan maken is vooraf bekend.
dus ik raad je aan die te laten maken, of aanschaffen maar dan zijn ze vaak heel duur, maar je heb er wel heel veel lol van.
er is veel mogelijk met electro play, zo plaats ik wel eens naalden en set daar de unipolaire klemmen op, bipolair maakt sluiting met staal er tussen

of stroom zet op een ingebrachte dilator, maar let hier wel mee op het kan ernstige schade maken als je de huid van de pisbuis dun is en je het kastje te hoog zet.
er loopt namelijk iemand rond met een beschadigdige pisbuis door zo'm actie.
maar dat kan natuurlijk ook met een electro dildo
een echt don't die ik mis in je lijstje dat je het nooit in een natte ruimte moet gebruiken.
wat betreft piercings heb je een probleem met bipolaire klemmen ivm het sluiting maken en je kastje dan uit gaat.
maar met unipolair gaat het wel.
ben eigenlijk wel aagie welke set je heb?
en ja zoals je zal weten zijn er nog vele leuke hulpstukken bij te kopen , zoals een geleidende handschoen

en weet ik wat allemaal