Ongecontroleerde rant topic!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
murron

Re: Ongecontroleerde rant topic!

Bericht door murron »

Gdamn zeg..heb ik eindelijk wat (voor mijn doen)vrouwelijke laarzen gekocht (zie vrolijk-topic) kom ik vanmorgen beneden ,heeft er verdorie een kat overheen zitten kotsen :nopompom: f**cking kotszooi...nu maar hopen dat ik het enigzins nog schoon kan krijgen,want het zijn suede-achtige :icon_sad: ............
aimée

Bericht door aimée »

de kat vond ze dus blijkbaar niet mooi :clown: solly die is flauw.

ik duim voor je dat je ze schoonkrijgt..
murron

Bericht door murron »

Gniffel mss niet en thanx

Wat ik dan elke keer niet snap is ...dan hebben ze een hele woonkamer + keuken waar laminaat ligt om te kunnen kotsten en makkelijk te ruimen is..hoppa doekie erover en het is weg en waar kotsen ze dan ..... in de gang waar stug vloerbedekking ligt,dus als je daar schoon maakt blijft zeker de helft van het keukenpapier achter in de vloerbedekking zodat dat eerst moet "drogen"zodat je het daarna pas kan opstofzuigen en dan nog blijft je het zien of zoals vanmorgen op mijn nieuwe schoenen.Uitgerekend steeds op de kloterigste plekken gaan ze hun net genuttigde maaltijden er uit barfen.
WHY ???????

Gisten kwam ik thuis en zag ik ook bloedsputters door (dit x gelukkig wel) de woonkamer heen liggen.Ik had smiddags al wel gezien dat mijn rooie dakduivel gevochten had (ok hij werd aangevallen ) en nu blijkt dus dat hij zijn oren kapot heeft.....sjucht mijn gay-duivel moet toch maar is leren wat meer voor zichzelf op te komen en geen andere katten op zijn erf toe te laten ...altijd gedonder dan en hij vecht dan bijna niet van zich af ,maar laat zijn frustraties dan wel achter bij zijn eigen dinnetjes.
Katten zijn leuk soms :hypocrite:
aimée

Bericht door aimée »

ik wist niet dat je een maso kat had grinnn... misschien is die vanbinnen heel stiekum wel een beetje sub?

maar ik snap je punt.. altijd precies waar je het niet wilt hebben ligt het.
murron

Bericht door murron »

hahahah ik vind hem meer gay dan maso of sub eigenlijk lol
aimée

Bericht door aimée »

murron schreef:hahahah ik vind hem meer gay dan maso of sub eigenlijk lol
Afbeelding
murron

Bericht door murron »

bummer kzie het plaatje nie :confused2:
Chris

Bericht door Chris »

murron schreef:Uitgerekend steeds op de kloterigste plekken gaan ze hun net genuttigde maaltijden er uit barfen.
WHY ???????
Omdat de structuur lijkt op zand / buiten zodat ze het kunnen verstoppen. :)
Illustra

Bericht door Illustra »

Gezakt voor examen vanmorgen. Extreme examen vrees is zoooo verschrikkelijk ruk. Leuk vooruitzicht....morgenochtend 2 examens :(
deugnietje

Bericht door deugnietje »

dat is balen Illustra.....knuffff :hug:
brabbeldasje

Bericht door brabbeldasje »

jaaahaaa jah het heeft gesneeuwd in flevoland....
ik bedoel WTF ik zag het gister ik dacht neeh ik moet echt naar bed ik ga al waanbeelden zien....

maar het was gewoon echt...sinterklaas is nog niet eens binnen mensen!!!!! serieus!!!
Illustra

Bericht door Illustra »

Dank je deugnietje :)
Li1986

Bericht door Li1986 »

Sneeuwde het hier maar :nopompom: !
skaoot

Bericht door skaoot »

Vermoeiend als iemand "even" iets komt vragen (waar we met reorganisatie het een en ander geplaatst hadden) en ipv gewoon te luisteren (dat en dat ligt daar, en dit ligt hier (en a.u.b. niet zomaar gaan verplaatsen want dan klopt er wéér niks van en zijn we terug bij af)) en het snel geregeld te hebben, maar blijft praten en praten over dit en dat (wat voor de vraag verder niks uitmaakt) en als jij dan nog eens antwoord probeert te geven doodleuk door je heen ouwehoert en totaal niet reageert.
Helpt ook niet om als iemand iets voor je aan het opzoeken is stug door te blijven praten. Met allerlei "hè?" en "toch?" op een manier die om soort van reactie vraagt (neutraal humhum op auto-pilot is toch zo handig...).
En dan vraagt ze of het een en ander bij elkaar geplaatst kan worden, wat vrij simpel kon, dus dan geef je aan dat dat geen enkel probleem zal zijn en dat je dat gaat doen, maakt ze er een lastig verhaal van omdat ze niet luistert en dus eigenlijk niet weet waar ze het over heeft :frusty: Dat duurde dus een uur. Om even aan te geven "je mappen liggen op die en die plank, oh je wilt ze liever bij elkaar, kunnen we doen, maar dat laat dat aan ons over dan kunnen we het gelijk goed aangeven in het systeem ipv dat alles (weer) kwijt raakt". En wat je er verder mee doet en hebt gedaan en wilt gaan doen maakt mij niet uit! Ik heb meer te doen! Shooooo! Maar dat mag je dan niet hardop zeggen schijnt...

Zo, dat uit mijn systeem ^^
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
ranting

Bericht door ranting »

"Hee sorry, maar ik heb het effe druk" was zeker geen optie? :)
Plaats reactie