reacties op contactadvertenties e.d.
Re: reacties op contact advertenties e.d.
Als je tegen een poly iemand gaat zeggen dat je die persoon voor jou alleen wil, dan heb je het profiel echt niet goed doorgenomen en verdien je geen fatsoenlijke afwijzing imho. Als we op iedereen een degelijke afwijzing moeten sturen, hebben we geen tijd meer om te gaan werken. Iemand die vriendelijk en respectvol toenadering zoekt, zal ik zo ook verder behandelen, maar al de rest echt niet hoor!
beste geela,ik slaaf xxx heb een fantasie,een heele dag vernedert,pijnight onderhanden nemen door een domina als u .zeer hoge pijn grens.onderdanige gr.slaaf xxx
Hoera!! Ik mag een héle dag iemand onder handen nemen :smiley_panic:

Ik heb hem geantwoord dat wat mij betreft zijn fantasie een fantasie blijft....
Ik kreeg exclusiviteit geboden van een D die reageerde op mijn advertentie. Hij was alleen wel getrouwd. 

- Daantje
- Contacteer:
Ik zou hem een link naar een cursus foutloos Nederlands van de LOI geven, met de opdracht dat hij daar zijn hersens de hele dag mee mag pijnigen.Geela schreef:beste geela,ik slaaf xxx heb een fantasie,een heele dag vernedert,pijnight onderhanden nemen door een domina als u .zeer hoge pijn grens.onderdanige gr.slaaf xxx
Hoera!! Ik mag een héle dag iemand onder handen nemen :smiley_panic:![]()
Ik heb hem geantwoord dat wat mij betreft zijn fantasie een fantasie blijft....
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
@fixertje: Mwah dat iemand niet goed is in Nederlands, maakt hem/haar nog niet een onintelligent persoon met wie ik geen relatie zou kunnen hebben. Sterker nog.. deze 'slaaf xxx' schrijft nog héél wat beter dan mijn man. Opgegroeid in een andere tijd.. waar iemand met dyslexie 'dom' was en maar achterin moest zitten.. Deze domoor met alleen een paar jaar vakschool staat nu zijn (voor)mannetje tussen zijn collega's die HBO hebben.
Het is het feit dat iemand meent dat door twee regeltjes waarin het om hém draait, iemand vindt voor zijn ééndagsfantasietje dat maakt dat deze reactie mij laat zuchten.. niet het gebrekkig Nederlands.
Het is het feit dat iemand meent dat door twee regeltjes waarin het om hém draait, iemand vindt voor zijn ééndagsfantasietje dat maakt dat deze reactie mij laat zuchten.. niet het gebrekkig Nederlands.
- madeleine
Ja, zo een had ik er ook laatst. En wel heel gul: Hij verwachtte van mij geen exclusiviteit, al was hij het welEvy schreef:Ik kreeg exclusiviteit geboden van een D die reageerde op mijn advertentie. Hij was alleen wel getrouwd.

Life hurts! (thank God i'm a masochist)
- Toran
Wel oppassen dat je niet per ongeluk een glas water in je schoot omgooit.. Zou je dan nog moeten gaan werken aan en uitdaging.. Aan en uitdaging? Een daging die je aan en uit kan zetten?
"Just erotic. Nothing kinky. It's the difference between using a feather and using a chicken."
— Terry Pratchett (Eric)
— Terry Pratchett (Eric)
- madeleine
Best dagend.. zwaartekracht, water omhoog gooien.. ga dr maar aanstaan...
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
Ooit een berichtje gehad op fetlife,
Nou dat was ik dus niet.
En mijn reactie( ik kan een beetje link worden van dit soort berichten)Hallo,
Ik houd van duidelijkheid en val meteen maar met de deur in huis:
Je bent nog onervaren en voelt jezelf eerder slavin dan sub? Ik zou je namelijk als slavin zien. Over wat het mij dienen betreft zou je als je besluit voor me te kiezen om te beginnen online om toestemming vragen jezelf te bevredigen. Je zou mij dagelijks een mail sturen met hierin een korte impressie van wat je die dag deed/meemaakte, wat je at/dronk, toiletbezoek en persoonlijke hygiene, dus wasbeurten, tandenpoetsen en bij menstruatie wanneer je tampon/maandverband aanbracht/verschoonde. Ik zou hier dan veranderingen in kunnen aanbrengen. Je zult regels krijgen en als straf of gewoon als ik het zeg en om je aan pijn te laten wennen knijpers op gevoelige plekjes zetten en meer. Je zult foto's en indien mogelijk filmpjes opsturen als bewijs dat je gehoorzaamt. Bij ontmoetingen met mij zul je seks met me hebben wanneer en hoe ik het wil. Je zult ook mijn urine drinken en geregeld als mijn bezit gemarkeerd worden met mijn urine. Zelf zul je jouw behoefte onder mijn ogen doen op een emmer of buiten. En je zult natuurlijk kennismaken met klemmen, over de knie gaan, de riem/zweep en aan bondage onderworpen worden, darmspoelingen krijgen en meer. Er zullen geen andere mannen bij betrokken worden, als ik andere meisjes/vrouwen als slavin heb kan het wel zijn dat je daar seks mee hebt. Ik heb op het moment met verschillende personen contact die bereid zijn te dienen in een toekomstig poly huishouden. Als alles naar wens gaat komt er eind volgende maand een meisje bij me voor haar eerste keer. Ik ben benieuwd naar wat jij denkt dat jouw kwaliteiten zijn, zowel binnen als buiten de bdsm.
Met vriendelijke groet,
Kreeg daarna nog een mail dat ik zelf schuld had aan zijn mail want ik was toch singleBeste
Ik houd ook van duidelijkheid en ten eerste ben ik sub en geen slavin. Slavernij werd in de negentiende eeuw afgeschaft, dus ik stel voor dat jij je geschiedenis eens bijwerkt. Ten tweede doe ik mijn behoefte liever op het toilet en ik stel voor dat jij dat ook doet. Ten derde wens ik mijzelf niet te pijnigen met wasknijpers, dat doet mijn vriend wel.
Ten vierde beslis ik zelf wel wanneer ik mijn tampon verwissel maar als je erop staat stuur ik wel een (gebruikte) naar je toe.
Ten vierde vind mijn vriend dit een heerlijk berichtje en houd mij lekker voor zichzelf.
Met vriendelijke groet

Nou dat was ik dus niet.
- Yara
He die heb ik ooit ook gehad! 

Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Die komt vast van een dominus imitator van de ondersoort cum unus cella cerebrum 

? Ik heb nooit latijn gehad, dus wat bedoel je ermee?
Lijkt wel heel erg op eentje die ik ook gehad heb (misschien wel hetzelfde weet het echt niet meer)
De afzender leest dus gewoon niet.....ziet F staan en denkt hebbes. Bij jou niet gezien dat je niet single bent....bij mij niet gezien dat ik D ben.
De afzender leest dus gewoon niet.....ziet F staan en denkt hebbes. Bij jou niet gezien dat je niet single bent....bij mij niet gezien dat ik D ben.
Een faker met één hersencel, evarosaevarosa schreef:? Ik heb nooit latijn gehad, dus wat bedoel je ermee?