Schade door een spel?

Voleuse

Schade door een spel?

Bericht door Voleuse »

Naar aanleiding van het caning topic kwam de vraag naar boven over schade (ik quote even lui):
Ravelijne schreef:Misschien een 'heb je wel eens letsel opgelopen' topic openen? Ik heb bijv. een keer een paar dagen last van mijn hand/pols gehad nadat ik mezelf verkeerd op de binnenkant van mijn pols had geslagen bij het uitproberen van een zweep (probeer Uw lachen in te houden, allen! :mrgreen:). Een keer een paar weken last van mijn hand na een zenuwbeklemming of beet op mijn bovenarm (weet achteraf niet welke het was). En één keer iets stoms gedaan met breathplay en veel langer duf geweest dan ik zelf wenselijk vond. Misschien leuk voor de reality checks?
Dus: heb jij wel eens echt last gehad van iets na een spel (Zere konten tellen niet mee! :mrgreen: )? Hoe kwam dat (en eventueel dus: waar moet je voor oppassen?)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
thaliya

Re: Schade door een spel?

Bericht door thaliya »

Tepelpiercing is er ooit per ongeluk uitgetrokken. Wasknijpers aan een touwtje en dan roetsjjjj.... die eraf trekken en toen bleef touwtje haken.

Zit een klein litteken op de tepel, maar verder geen last van.

Heb piercing niet opnieuw laten zetten, maar als ik het zou hebben gedaan dan denk ik dat ik hem af zou plakken met een pleister of zo als we weer met wasknijpers zouden gaan spelen.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
ranting

Bericht door ranting »

Paar dagen totaal geen kracht in m'n armen na een suspension. Wist niet of dat "normaal" was dus maakte me er wat druk om. Verder geen last van gehad.
linne{R}

Bericht door linne{R} »

Een paar jaar geleden enorm blauwe borsten opgelopen door het slaan met vlakke handen er op terwijl ze opgebonden waren. In mijn linkerborst is altijd een erg gevoelige en pijnlijke plek overgebleven waar ik nog steeds veel last van heb.
Geen leuk souvenir dus..
Het is onderzocht, er zijn borstfoto's gemaakt, gelukkig buiten de pijn geen verdere schade.
Lilith

Bericht door Lilith »

Marijke schreef:Twee dagen een pijnlijke neus nadat ik mezelf met een klem in het gezicht had geslagen :P.
Wow, ik ben gefascineerd. 8-) Hoe doe je dat met een klem?
Yelte

Bericht door Yelte »

Een beetje te enthousiast een klem aan de ketting van een tepel getrokken?
kitten

Bericht door kitten »

Telt verloren vertrouwen ook?
Crownless

Bericht door Crownless »

Ik denk dat het specifiek om fysieke schade gaat, gezien de aanleiding van het topic.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
murron

Bericht door murron »

Een keer ong 2 weken een zenuwbeklemming gehad in mijn hand/vingers door niet fijne boeien en een D die mijn,..ik voel mijn vingers niet meer waarschuwing niet zo nauw nam.
Geen schade verder aan opgelopen

Mijn eerste d heeft mij zeer wss steeds met ghb of iets dergelijks volgestopt..gelukkig (zover bekend is dan) geen schade van opgelopen behalve geestelijk/emotioneel.

Blaren op mijn doos door 3 dagen lopen met een dildoslip (geen 24 uur per dag(mocht 'snacht uit/af en als Hij erbij was mocht die ook uit/af) en had aangegeven,mocht stoppen,maar wilde toenmalige Mr toch (nog) trotser maken door mijn toenmalige collar "echt" te verdienen en het vol te houden wat ook gelukt was gniff) ook geen schade aan over gehouden.

Op dit moment(2 a 3 weken nu) wat bobbels in mijn borst door bijten van Vriendlief..wss een adertje of klier gekneusd of iets.We houden het in de gaten en als ze te lang blijven zitten,ff laten checken dan...nog geen idee als het schade is geworden dus.
Voor hem voelde het toen alsof hij ergens doorheen beet inwendig :confused:
Guilty

Bericht door Guilty »

ranting schreef:Paar dagen totaal geen kracht in m'n armen na een suspension. Wist niet of dat "normaal" was dus maakte me er wat druk om. Verder geen last van gehad.
Count yourself very lucky...

Zelf nooit schade gehad van spel volgens mij, of het moeten bijtwonden, krassen en krabben zijn geweest van te enthousiast tegenstribbelende subjes. Wel een paar keer schade veroorzaakt. Bij pluu een tijdelijke zenuwbeschadiging in haar knie na een (grond!)bondage, en volgens mij ook een tijdelijke in haar hand.
Yelte

Bericht door Yelte »

*grinnikt* Ik zag het gewoon gebeuren :mrgreen:
dbj

Bericht door dbj »

Dit topic lijkt te gaan over lichaamlijke schade... Tenminste, zo lees ik het.
Maar er is ook nog zoiets als geestelijke schade en/of emotionele schade :cry:
Dat komt helaas ook voor tijdens of na een sessie.
Past dat ook binnen dit topic?
Gilraen^

Bericht door Gilraen^ »

mij stoort het absoluut niet als dat er ook bijstaat. ik verwacht ook niet dat er veel echt schade gelopen is, dus misschien leuk net dat draadje actief blijft.
kitten

Bericht door kitten »

kitten schreef:Telt verloren vertrouwen ook?
Crownless schreef:Ik denk dat het specifiek om fysieke schade gaat, gezien de aanleiding van het topic.
En da's ook wel terecht dat Crownless dat zei, denk ik, aangezien dit topic een reactie is op een ander topic. Daarin stond de eeuwige waarschuwing dat je niet op de nieren mag slaan, waar vervolgens geen enkel wetenschappelijk bewijs voor te vinden was. Toen kwam dus de vraag: wie heeft er werkelijk (dergelijke of andere) schade opgelopen? Ter waarschuwing van anderen.

Psychische schade is ook een heel interessant onderwerp, maar misschien kun je daarvoor een ander topic openen, dwangbuisjongen. :)
Guilty

Bericht door Guilty »

kitten schreef:Daarin stond de eeuwige waarschuwing dat je niet op de nieren mag slaan, waar vervolgens geen enkel wetenschappelijk bewijs voor te vinden was. Toen kwam dus de vraag: wie heeft er werkelijk (dergelijke of andere) schade opgelopen? Ter waarschuwing van anderen.

Psychische schade is ook een heel interessant onderwerp, maar misschien kun je daarvoor een ander topic openen, dwangbuisjongen. :)
Gebaseerd op deze volstrekt niet-representatieve steekproef zou ik zeggen dat zenuwbeschadigingen als gevolg van knellende boeien, suspension bondages, en andere dingen een aanzienlijk groter probleem is dan nierschade door een zweep.
Gesloten