Negeren als straf? Wel of niet?
Re: Negeren als straf? Wel of niet?
@Boefje :
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
-
Eerlijk gezegd zie ik in de hoek gezet worden niet echt als negeren. Ook al zit hij voor de tv of is hij aan het lezen, ik denk dat je als D zijnde dan juist iemand toch heel erg in de gaten houd. Toch...?? Ok ik heb het dan ook nog niet echt meegemaakt als straf (die bedoeld is voor het jezelf rot voelen en dr van te leren). Alleen in spel zo van ga hier maar ff staan omdat ik dat wil.
ik heb dr wel wat mee bloos
ik heb dr wel wat mee bloos
Even met mijn neus tegen de muur om zogenaamd na te denken, even op de grond geduwd worden met de mededeling blijf maar even liggen.....Nee, dat zie ik niet als negeren. Misschien wel als soort van straf, want als het gebeurde was het wel als gevolg van een bijdehandte opmerking van mij.
Ik geloof dat we bijna negeren en straf uit elkaar gaan trekken...Of ik ga dat nu doen. Yes, ik neem alle schuld op me.
Ooit schreef een man op mijn advertentie, hij schreef erin dat hij wist wat ik dacht en wilde en mij ook zo ging behandelen. Gretig las ik verder....zou hij dan toch bestaan??
"...avond en jij ligt naakt en opgekruld op mijn voeten. Ik zit zoals altijd in mijn eigen stoel, lees een goed boek. Op het tafeltje heb jij al eerder mijn whisky neergezet en ik rook mijn sigaartje. Ik geniet. Jij bent waar je zijn wil. "
Voor alle duidelijkheid, dit werd hem niet
Ik word daar geen blije colet van. Ik heb veel liever dat iemand met mij bezig is. Mij in een bench stoppen, in een hoek zetten en zelf film gaan kijken....en dus genegeerd worden, dat is niet mijn ding!
Niet als 'spel' en niet als straf. Ik zou er alleen maar heel erg boos en opstandig van worden. En niet in de goede zin. Daarna erg verdrietig. OOk niet in goede zin.
Misschien dat ik het me teveel aan zou trekken, helemaal. Dus niet als sub in spel, maar dat het mij als persoon zou raken. dat weet ik namelijk wel zeker. (en heb ik al wel vaker gehad in een spel)
Ik geloof dat we bijna negeren en straf uit elkaar gaan trekken...Of ik ga dat nu doen. Yes, ik neem alle schuld op me.
Ooit schreef een man op mijn advertentie, hij schreef erin dat hij wist wat ik dacht en wilde en mij ook zo ging behandelen. Gretig las ik verder....zou hij dan toch bestaan??
"...avond en jij ligt naakt en opgekruld op mijn voeten. Ik zit zoals altijd in mijn eigen stoel, lees een goed boek. Op het tafeltje heb jij al eerder mijn whisky neergezet en ik rook mijn sigaartje. Ik geniet. Jij bent waar je zijn wil. "
Voor alle duidelijkheid, dit werd hem niet

Niet als 'spel' en niet als straf. Ik zou er alleen maar heel erg boos en opstandig van worden. En niet in de goede zin. Daarna erg verdrietig. OOk niet in goede zin.
Misschien dat ik het me teveel aan zou trekken, helemaal. Dus niet als sub in spel, maar dat het mij als persoon zou raken. dat weet ik namelijk wel zeker. (en heb ik al wel vaker gehad in een spel)
Colet, dat lezende denk ik.... dat je voor jezelf een keuze moet maken?
Vertrouw je erop dat je bent gehoord door deze meneer? Dat hij jou niet meer zal negeren, ongeacht wat je doet, maar dat hij negeren niet als straf gaat gebruiken?
Of ga je uit van... dat iemand die dit kan bedenken als straf, niet bij jou past? Net zoals iemand die denkt dat hij weet wat jij wilt en dan komt met negeren, zoals je hier nu beschrijft, niet bij jou past?
Vertrouw je erop dat je bent gehoord door deze meneer? Dat hij jou niet meer zal negeren, ongeacht wat je doet, maar dat hij negeren niet als straf gaat gebruiken?
Of ga je uit van... dat iemand die dit kan bedenken als straf, niet bij jou past? Net zoals iemand die denkt dat hij weet wat jij wilt en dan komt met negeren, zoals je hier nu beschrijft, niet bij jou past?
-
negeren is gewoon kut...
Negeren in een spel situatie... ok misschien wel of ik het leuk vind, nee totaal niet.
Maar negeren als mens.. is echt een no go.
dat is iets dat mij echt zou kwetsen, verwarren en zou er ook boos om worden.
Maar negeren als mens.. is echt een no go.
dat is iets dat mij echt zou kwetsen, verwarren en zou er ook boos om worden.