WS valt af!
-
Re: WS valt af!
ik heb vorige week echt heel erg slecht gegeten qua avondmaaltijden maar de schade viel me daardoor toch alles mee. +0.5
(mijn weegschaal geeft per halve kilo aan).
Nu wel weer de motivatie om er voor te gaan deze week.
In totaal nu -3 kg

Nu wel weer de motivatie om er voor te gaan deze week.
In totaal nu -3 kg
- kitten
Yay Dreamer! Geweldig resultaat zeg! Keep it up, echt super!!
EN leonietje, da's ook niet mis, 3 kilo eraf!

EN leonietje, da's ook niet mis, 3 kilo eraf!

Nope. 1 keer jo-jo was voor ons voldoende. Crash-diëten verstoren je stofwisseling. Op de lange termijn kom je er zelfs van aan. Ik ga afvallen door wat ik van een diëtiste leerde. De hagelslag verwisselen met appelstroop, light sap drinken, minder snoepen, meer groentes en hooguit 1 ons vlees bij het avondmaal. Dat soort dingen. Dan gaat het trager maar blijft het gewicht ook langer (en hopelijk definitief) weg.Hecubah schreef:Zijn jullie trouwens naderhand nog met een ander dieët begonnen?

- JerryM
Dat heb ik ook gedaan. en in minder vet bakken. was echt wel te merken.guilty^ schreef: Nog steeds is mijn eerste dieetmaatregel mijn portie aardappels en rijst halveren, als je daar eenmaal aan gewend bent gaat dat prima en heb je die carbs helemaal niet nodig.
sowieso je porties met 1 lepel verkleinen zal vaak ook een boel schelen. niet te veel verkleinen, maar een klein schepje minder. veel mensen zijn in de loop der jaren gewoon gewend te veel te eten.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- STM
"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
- puppie
Dreamer74 schreef: totaal : -7,5 kilo

Ben je het drinken van de shakes al zat?

Mwah, misschien valt het mee hoor. Ik had niet superveel in huis.
En idd, langzaam afvallen is wel effectiever dan heel snel. Ik ga dan ook voor langzaam. Of anders maar niet. Ik vind mezelf goed in m'n vel voelen ook belangrijk.
Meer sporten heeft wel gewerkt, niet in gewicht, wel in cm's. Dus blijf ik dat gewoon in ieder geval doen. Morgenavond weer trainen
En idd, langzaam afvallen is wel effectiever dan heel snel. Ik ga dan ook voor langzaam. Of anders maar niet. Ik vind mezelf goed in m'n vel voelen ook belangrijk.
Meer sporten heeft wel gewerkt, niet in gewicht, wel in cm's. Dus blijf ik dat gewoon in ieder geval doen. Morgenavond weer trainen

- Dreamer74
mag nu weer een paar dagen sonja bakkeren.. weet je hoe lekker dat eten dan is ? *grin*puppie schreef:Dreamer74 schreef: totaal : -7,5 kilo
![]()
![]()
Ben je het drinken van de shakes al zat?
Volgende week maandag ga ik weer shaken..

Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. 
The best way to make your dreams come true is to wake up....

The best way to make your dreams come true is to wake up....
- puppie
Hihi, dat geloof ik ja
Hier vanaaf toch -0,4

Hier vanaaf toch -0,4

- Sabrina
Meh, was ik heel blij dat ik drinken gevonden had wat in het Weight Watchers-boekje er goed uit zag, 1 punt per 2 glazen, is het kennelijk toch weer niet goed. Mijn moeder loopt bij een diëtiste en heeft zodoende hele lijstjes met dingen die ze bij voorkeur moet gebruiken, dingen die zo nu en dan mogen en dingen die ze zo veel mogelijk moet vermijden, en in die lijst stond Spa & Fruit in één noemer met cola, sinas en andere gewone frisdranken. Heel erg slecht dus. Terwijl het volgens het WW-boekje juist wel goed was... I'z confused. :smiley_panic: 

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- Yara
Voedingscentrum zegt het volgende over dranken:
Bij voorkeur: Koffie en thee zonder suiker, (mineraal) water, frisdranken zonder energie
Middenweg: Frisdranken met maximaal 30 kcal per 100 ml
Bij uitzondering: Gewone frisdranken, vruchtendranken sportdranken, alle alcoholhoudende dranken
Volgens google heeft Spa en Fruit tussen de 5 en 9 calorien per 100 ml, cola ongeveer 43 per 100 ml. Lijkt me een hele belangrijke verbetering ookal is het nog niet zo goed als het eerste rijtje.
Ik wil trouwens graag afvallen, alleen heeft bij mij revalideren hogere prioriteit. Ik ben ent weer begonnen met sporten en probeer gezond te eten en als ik dan wat afval mooi meegenomen, maar echt afvallen ga ik later doen.
Bij voorkeur: Koffie en thee zonder suiker, (mineraal) water, frisdranken zonder energie
Middenweg: Frisdranken met maximaal 30 kcal per 100 ml
Bij uitzondering: Gewone frisdranken, vruchtendranken sportdranken, alle alcoholhoudende dranken
Volgens google heeft Spa en Fruit tussen de 5 en 9 calorien per 100 ml, cola ongeveer 43 per 100 ml. Lijkt me een hele belangrijke verbetering ookal is het nog niet zo goed als het eerste rijtje.
Ik wil trouwens graag afvallen, alleen heeft bij mij revalideren hogere prioriteit. Ik ben ent weer begonnen met sporten en probeer gezond te eten en als ik dan wat afval mooi meegenomen, maar echt afvallen ga ik later doen.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
- Sabrina
Hmm, true Yara. Thanks! Daar kan ik wat mee
.
Ik vermoed dat in mijn suikerthee ook genoeg calorieën zitten, dus dan is dit toch ook weer niet zo slecht. Wie weet leer ik ooit wel nog gezondere dingen drinken
.

Ik vermoed dat in mijn suikerthee ook genoeg calorieën zitten, dus dan is dit toch ook weer niet zo slecht. Wie weet leer ik ooit wel nog gezondere dingen drinken

"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
- Sabrina
Whoo-fucking-hoo! Ik ben afgevallen!
Ik weet dat morgen pas weegdag is, maar ik houd m'n fingers crossed dat 't dan nog steeds zo is ^__^. Net zat ik onder de 109; 108,5! Yay! Het is een klein doel misschien, maar het is toch weer wat minder!
Ik weet dat morgen pas weegdag is, maar ik houd m'n fingers crossed dat 't dan nog steeds zo is ^__^. Net zat ik onder de 109; 108,5! Yay! Het is een klein doel misschien, maar het is toch weer wat minder!
- kitten
En wat was het, Sabrina?