ik had voor mijn eerste date zoveel zenuwen, dat was gewoon te erg. Mijn date heeft toen een gezamenlijke vriendin gevraagd om mee te gaan zodat ik mij meer op mijn gemak zou voelen.
En dat hielp bijzonder goed.
Nu is het natuurlijk niet praktisch om een vriendin mee te vragen bij een date maar ik vind de optie om op een bdsm feestje af te spreken een hele goede.
Alle adviezen over safety calls etc, zijn in principe goede adviezen. Maar ik denk dat die niet helpen als je, je eigen intuïtie negeert.
Veilig daten met een nieuwe Dom?
- madeleine
Re: Veilig daten met een nieuwe Dom?
Mijn eerste dates zijn altijd in het openbaar en nooit gericht op spel en sex. Ik moet altijd eerst weten wat voor vlees ik in de kuip heb. Daarna is het een kwestie van onderbuik. Het gebeurt niet vaak, maar als het zo is weet ik binnen drie seconden of het iemand is met wie ik wil en kan spelen of niet.
Daarna kan het snel gaan en ben ik ineens op date twee al aan het spelen. .. Ik zorg de eerste paar keer wel dat een vriendin weet bij wie ik ben, en dat ik de echte naam en het echte adres heb. Ik doe niet aan safetycalls, maar als ik me de volgende dag niet heb gemeld, trekt ze aan alle bellen die ze maar kan vinden..
Voor mij een prettige en geruststellende gedachte. Ooh ennuh vrijdag weer een eerste date .. :smiley_panic:
Daarna kan het snel gaan en ben ik ineens op date twee al aan het spelen. .. Ik zorg de eerste paar keer wel dat een vriendin weet bij wie ik ben, en dat ik de echte naam en het echte adres heb. Ik doe niet aan safetycalls, maar als ik me de volgende dag niet heb gemeld, trekt ze aan alle bellen die ze maar kan vinden..
Voor mij een prettige en geruststellende gedachte. Ooh ennuh vrijdag weer een eerste date .. :smiley_panic:
Life hurts! (thank God i'm a masochist)
- kitten
Dat schijnt zelfs wetenschappelijk bewezen te zijn, dat je de daadwerkelijke keuze meestal binnen 5 seconde gemaakt hebt...madeleine schreef:...weet ik binnen drie seconden of het iemand is met wie ik wil en kan spelen of niet.
Veel plezier vrijdag...

- skaoot
Herkenbaar! Denk dat luisteren naar je eigen gevoel altijd erg belangrijk is. Valt vaak niet tegenaan te redeneren en gevoel heeft het meestal bij het rechte eind (en toch wil ik er niet altijd even goed naar luisteren <_<). Maar dan nog is het slim om óók je verstand te gebruikenkitten schreef:Dat schijnt zelfs wetenschappelijk bewezen te zijn, dat je de daadwerkelijke keuze meestal binnen 5 seconde gemaakt hebt...madeleine schreef:...weet ik binnen drie seconden of het iemand is met wie ik wil en kan spelen of niet.
Veel plezier vrijdag...

This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Oh a shiny squirrel in your pants!
bij een eerste kennismaking online of irl laat ik de ander altijd vertellen hoe deze over bdsm e.d denkt, zo ontneem ik ze de kans om met mij mee te lullen.
want ik heb dat te vaak meegemaakt, dat ze maar mee lullen in de hoop dat ze een kans maken.
en op deze manier gaat dat niet.
maar goed jij gaat naar je eerste date dus dat stadium ben je vast al voorbij
wat ik zelf een goede tip vind is dat je kan afspreken om de eerste date niet te spelen.
komt die dom dan toch aan met zijn speelkoffer en niet alleen om zijn speeltjes te laten zien, maar om je toch aan het spelen te krijgen.
dan weet je eigenlijk al genoeg! want deze man houd zich gelijk al niet aan de eerste afspraak
helemaal als hij gaat drammen en zeuren
verder kan je in mijn ogen het beste ergens openbaar afspreken, maar garanties heb je natuurlijk nooit.
want zoals men al zegt, soms kom je er pas veel later achter dat iemand niet deugd, helaas weet ik dat uit ervaring en kan ik zeggen dat het bij sommigen zelfs een jaar geduurt heeft voor de leugens boven water kwamen....
maar geen risico geen fun denk ik dan maar.
je kan die dom ook zeggen dat je navraag over hem gaat doen, dat hoef je niet eens echt te doen of te kunnen.
want er zijn dombo's bij die gelijk uit hun dak gaan als je alleen maar zegt dat je navraag gaat doen.
en ook dat zegt genoeg
als je wel navraag gaat doen, hou er dan rekening mee dat er altijd wel iemand is die wat negatiefs te melden heeft over dat persoon.
want b.v die leugenaar waar ik het net over had, noemde mij ook opeens een slechte en niet te vertrouwen dom...
en er is zelfs iemand die beweerd dat ik een dief ben, dat is niet zo, die gene is gewoon boos dat ik mij niet liet bedreigen en manipuleren.
dus sja navraag doen heeft ook zo zijn haken en ogen.
veel plezier!
want ik heb dat te vaak meegemaakt, dat ze maar mee lullen in de hoop dat ze een kans maken.
en op deze manier gaat dat niet.
maar goed jij gaat naar je eerste date dus dat stadium ben je vast al voorbij

wat ik zelf een goede tip vind is dat je kan afspreken om de eerste date niet te spelen.
komt die dom dan toch aan met zijn speelkoffer en niet alleen om zijn speeltjes te laten zien, maar om je toch aan het spelen te krijgen.
dan weet je eigenlijk al genoeg! want deze man houd zich gelijk al niet aan de eerste afspraak

helemaal als hij gaat drammen en zeuren

verder kan je in mijn ogen het beste ergens openbaar afspreken, maar garanties heb je natuurlijk nooit.
want zoals men al zegt, soms kom je er pas veel later achter dat iemand niet deugd, helaas weet ik dat uit ervaring en kan ik zeggen dat het bij sommigen zelfs een jaar geduurt heeft voor de leugens boven water kwamen....
maar geen risico geen fun denk ik dan maar.
je kan die dom ook zeggen dat je navraag over hem gaat doen, dat hoef je niet eens echt te doen of te kunnen.
want er zijn dombo's bij die gelijk uit hun dak gaan als je alleen maar zegt dat je navraag gaat doen.
en ook dat zegt genoeg

als je wel navraag gaat doen, hou er dan rekening mee dat er altijd wel iemand is die wat negatiefs te melden heeft over dat persoon.
want b.v die leugenaar waar ik het net over had, noemde mij ook opeens een slechte en niet te vertrouwen dom...
en er is zelfs iemand die beweerd dat ik een dief ben, dat is niet zo, die gene is gewoon boos dat ik mij niet liet bedreigen en manipuleren.
dus sja navraag doen heeft ook zo zijn haken en ogen.
veel plezier!