Seks op feesten

Gesloten
faery

Re: Seks op feesten

Bericht door faery »

Als ik bijvoorbeeld niet tegen het zien bepaalde andere spelvormen, zoals naaldenbijvoorbeeld, dan heb ik ook pech als ik dat tegenkom, want dat is geaccepteerd op de meeste feesten.

Het is vervelend als mensen op een feest iets doen in jouw nabije omgeving waar jij echt niet tegenkan, wat dat dan ook is. Voor de een is dat seks, voor de ander is dat een gillende vrouw die gezweept wordt, voor de ander is dat CBT. Het is alleen jammer dat je over seks wel hele negatieve dingen mag zeggen en dat dat op feesten geweigerd mag worden, terwijl bij vrijwel alle andere vormen van bdsm dat niet gebeurd, en men zich ernstig aangevallen zou voelen als dat wel gebeurde.

En inderdaad, als je weg geblokkeerd wordt door mensen die bezig zijn, als de sappen in het rond-vliegen, als iemand keihard loopt te schreeuwen, dan is dat niet fijn en zeer storend. Maar dat heeft weinig te maken met seks op zich, lijkt me, meer met disrespect, of iets aardiger, onhandigheid, van de mensen die ermee bezig zijn.
Sayaatje

Bericht door Sayaatje »

eensch met faery, daarom ben ik ook altijd blij als er een aparte speel/seksruimte is. Als je er dan even niet tegen kunt, kun je weglopen en ergens anders gaan zitten. :)
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

kitten schreef:@chippie... maar uh... hoe vond je het dan... ik bedoel... hoe zeg ik dit... :bloos: Jij hebt als 1 van de weinige vrouwen... zeg maar... :bloos: Vond je dat ook akelig om te zien dan...? :bloos:
:confused: Wat?
rubyvita

Bericht door rubyvita »

ja...nu ben ik ook wel heel nieuwsgierig naar wat chippie dan ehhh..heeft ehhh...als 1 van de weinige vrouwen ehhh....?
kitten

Bericht door kitten »

Naja... gezien. Dat ik geneukt werd. :bloos:
tessie
Contacteer:

Bericht door tessie »

Ah ok, thanx voor de uitleg!
nijntje

Bericht door nijntje »

*glimlacht naar kitten*
kitten

Bericht door kitten »

juahhh dankuwistikooknogwel! :bloos: Maar chippie maakte net een opmerking en... uh... jij niet. Naja. Nog niet.

?

:bloos:
Kluk Kluk

Bericht door Kluk Kluk »

Sayaatje schreef:Maar kitten, ik lees meer afkeurende reacties omdat er ervaringen zijn geweest waarin geen respect en geen rekening werd gehouden met de rest van de mensen die aanwezig waren of die bezig zijn. Daar hoef je je toch niet aangesproken door te voelen om het dan maar niet te doen op de boot? Veruit de meeste mensen die ik lees hier vinden het prima, zolang zij er maar niet gedwongen met de neus erbovenop zitten(zoals het voorbeeld van het blokkeren van de uitgang, het met te wilde bewegingen oraal plezieren waarbij een buitenstaander wordt aangestoten steeds omdat er gewoon niet genoeg ruimte is etc.).
Daar val jij toch niet onder? Ik zou jou echt niet aan voor iemand die gewoon even lekker asociaal anderen gaat lastigvallen omdat jij wilt neuken.

Dus ik zou zeggen, trek je er gewoon niets van aan en zoek op de boot een lekker plekje op de volgende keer en get busy! :biggrin: :mrgreen:
Helemaal mee eens. Dat probeerde ik ook te zeggen :)
elise

Bericht door elise »

[onschuldige buitenstaander modus aan]
huh?
ze vinden het wél normaal om je vrouw in publiek te slaan, maar niet om haar te beminnen, te verwennen of haar fantasie waarheid te maken?
[onschuldige buitenstaander modus uit]

Een vriendin van mij besloot tijdens het spel haar slaaf te gaan pijpen.
Opgeschrikt door het plots ontstane geroezemoes realiseerde ze zich dat het blijkbaar not done was.

Haar reactie:
Ik maak toch [insert favoriete vloek en scheldwoorden] zelf wel uit wat ik doe? Daar ben ik [insert nog meer krachttermen] toch een Dom voor??

Dus ze dacht: krijg allemaal de tering en ze pijpte/peep/stokslobberde er op los of haar leven er van af hing :)

Een neukend stel, of een vrouw temidden van dertig mannen kan nét zo goed bezig zijn met SM, voor hetzelfde geld is ze uitgeleend, moet ze haar reisgeld terug naar huis verdienen. Voor het zelfde geld is ze een Domina die gewoon vind dat ze recht heeft op goede seks en wel nu.

its all in the eye of the beholder :)
cinderella

Bericht door cinderella »

stokslobberde ..... :worshippy:

Eh, op de een of andere manier spreekt het véél en veel meer tot de verbeelding dan pijpen, geweldig!
toen doet er nu niet meer toe
Sayaatje

Bericht door Sayaatje »

mehe, daar moest ik ook om grinniken! Leuk bedacht!
kitten

Bericht door kitten »

Hey! :icon_biggrin: Ik heb jongetje wel ooit geneukt op een speelfeest, herinner ik me nu! :icon_biggrin: We hadden een ruimte voor onszelf in het Elysium. Er mochten mensen gewoon binnenlopen. Maar truts be told: stiekem vreesde ik wel dat dat nog zou gebeuren ook! :bloos:
Tie

Bericht door Tie »

chippie_ schreef: ik weet het, ik ben raar :oops:
Nee, je bent chippie. :thumbsup:
hard met een hart
stijn

Bericht door stijn »

Domalia schreef: Wat me overigens heel erg opvalt, of dat nou op de showboat of Same Place of zelfs bij ons is,
dat er bij vrouwelijke onderdanige vaak iets bij komt van spelen met der kutje op welke manier dan ook.
Klaarkomen binnen 10 tellen om maar wat te noemen terwijl ze behoorlijk gevingerd wordt.
Bij de mannelijke onderdannen zal je dat een Domina niet zo gauw zien doen....(nee nu niet kinderachtig reageren van dat kan ook niet :icon_biggrin: )
Op de een of andere manier wordt het van een mannelijke Dominant eerder geaccepteerd als van een vrouwelijke.
Maar misschien valt dat mij alleen op.
Dat is iets wat me ook wel opvalt moet ik zeggen.
En als het dan toch is voorvalt dan is het meestal achter gesloten deur.
Dus als er nagenoeg geen publiek is terwijl dit evenzeer een prikkeling zou kunnen zijn voor een mannelijke sub net als dat dit voor een vrouwelijke sub zo is
Gesloten